Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua ärsyttää se ettei mies usko että palelen oikeesti

Vierailija
25.11.2010 |

miksi kummassa minä teestentelisin vilua?? En pyssty tekemään kotona mitään järkevää, jos palelen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpaa säädetään termostaatteja. Rasittavaa.

Vierailija
2/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on villapaita ja -sukat. Yksi syy on ainaisessa väsymyksessä, paleltaa luihin ja ytimiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppa aina välillä pikkuisen, niin ei enää palella! Sitten ei tarvi miehenkään ihmetellä.

Vierailija
4/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppa aina välillä pikkuisen, niin ei enää palella! Sitten ei tarvi miehenkään ihmetellä.

kokeiltu on, auttaa 2min jos sitäkään

Vierailija
5/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun menette illalla sänkyyn, työnnä jääkylmät jalkasi ja kätesi sen paljaalle iholle, niin eiköhän tajua sun olevan kylmissäsi.

Vierailija
6/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä mies sen tietää

Vierailija
7/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kilpirauhasarvot? Väsymys viittaisi myös asiaan.

Mulla on myös yksi kaveri, joka palelee jatkuvasti, mutta hänen kohdallaan syy on kyllä vähäisessä vaatetuksessa. Kyllä varmasti on kylmä, kun talvella asu on sama kuin kesällä (siis sisätiloissa ollessa). Kun mulla on pitkikset/sukkahousut ja päällyshousut, toppi ja 2 pitkähihaista paitaa, sukat ja vähintään yhdet villasukat, hänellä saattaa olla vaikka toppi tai lyhythihainen paita, legginsit ja paljaat jalat. Ja sitten hän kehuu, että minä olen hyvä tarkenemaan! En ole, päinvastoin, mutta olen hyvä pukeutumaan.

Vierailija
8/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi pystyä olemaan ilman tuommoista varustusta: pitkikset/sukkahousut ja päällyshousut, toppi ja 2 pitkähihaista paitaa, sukat ja vähintään yhdet villasukat.

Siis tavallisissa sisävaatteissa. Tosin palelen noissa sinun mainitsemissa kamppeissakin. Kesällä, kun sisällä on 27C, minulla on mukava olo, mies on tuskissaan. Ja talvella toisinmpäin. Oikeesti pitäis olla +24C että olis ok, mutta mies ei suostu tuohon lämmityskulujen takia =(

ap.

Vierailija
9/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi pystyä olemaan ilman tuommoista varustusta: pitkikset/sukkahousut ja päällyshousut, toppi ja 2 pitkähihaista paitaa, sukat ja vähintään yhdet villasukat.

Siis tavallisissa sisävaatteissa. Tosin palelen noissa sinun mainitsemissa kamppeissakin. Kesällä, kun sisällä on 27C, minulla on mukava olo, mies on tuskissaan. Ja talvella toisinmpäin. Oikeesti pitäis olla +24C että olis ok, mutta mies ei suostu tuohon lämmityskulujen takia =(

ap.

Kyllä sisällä pitäisi pärjätä t-paidalla, legginseillä ja sukat jalassa pelkästään.

Muutenhan ei voi edes tehdä mitään kun on ihan hirveän tönkkö olo .

Vierailija
10/10 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapaitaa ja -sukkia pukea?