Lue keskustelun säännöt.
Apua, kuinka saan roskan silmästä??
24.11.2010 |
Päivällä meni molempiin silmiin tuossa kamalassa tuulessa roskia ja toisesta hävisi tuossa vähän aikaa sitten mutta toisesta ei tunnu lähtevän ei sitten millään! Olen kokeillut vedellä, suihkuss räpyttelin silmiä ja maljassa räpyttelin mutta ei vaan lähde! Lähteekö se yön aikana jos annan sen nyt vaan olla ja menen nukkumaan... Hermo alkaa mennä!!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla