Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, kuinka saan roskan silmästä??

Vierailija
24.11.2010 |

Päivällä meni molempiin silmiin tuossa kamalassa tuulessa roskia ja toisesta hävisi tuossa vähän aikaa sitten mutta toisesta ei tunnu lähtevän ei sitten millään! Olen kokeillut vedellä, suihkuss räpyttelin silmiä ja maljassa räpyttelin mutta ei vaan lähde! Lähteekö se yön aikana jos annan sen nyt vaan olla ja menen nukkumaan... Hermo alkaa mennä!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme