Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein on järkevää olla yhteydessä ihan tuoreessa suhteessa?

Vierailija
24.11.2010 |

Siis suhde on tuore, olen tosi ihastunut ja myös mies tuntuu olevan. Miten usein voin laittaa tekstaria tai soittaa esim. viikon aikana, etten ahdistele häntä?! Mielipiteitä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät tykkää ripustuvista naisista :(

Vierailija
2/4 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeita lukumääriä, kai sen normaali järki kertoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pidä huoli, että mies on vähintään yhtä usein se aloitteellinen osapuoli. Jos ei hänestä muutamaan päivään mitään kuulu edellisen yhteydenottosi jälkeen, niin voi olettaa, että liekki ei siellä päässä ainakaan yhtä korkealla roihua ;) Älä silloin säkään ahdistele.

Toki poikkeus vahvistaa säännön ;) Mun nykyisen aviomiehen kans me ei tod mitään viestityskertoja laskettu tai kolmen päivän sääntöjä noudatettu... molemmat oli ihan yhtä lätkässä ja suunnilleen asuttiin yhdessä jo ekasta viikosta lähtien.

Vierailija
4/4 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät tykkää ripustuvista naisista :(

voi ottaa tuon siten, ettei naista kiinnosta.

Ei kait tähän mitään oikeaa vastausta ole. Itse olin mieheni kanssa yhteydessä joka päivä, välillä montakin kertaa. Me tosin olimme tunteneet toisemme jo lapsista asti, vaikkakin aloimme tapailla vasta aikuisiällä.

Mutta joo, ehkä kannattaa aluksi pitäytyä vaikka joka toinen/kolmas päivä-linjassa. katsot, tuleeko mieheltä näinä "välipäivinä" jotakin yhteydenottoa. Jos tulee, voit varmaan itsekin olla yhteydessä enemmän =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi