Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, mitä menin tekemään!! :(

Vierailija
24.11.2010 |

Minä naimississa oleva perheellinen nainen menin lankeamaan niin ikään perheelliseen työpaikkamme häntäheikkiin. Maineensa on aikamoinen.. mutta lankesin (idioottina) silti.

Suhde kesti kuukausia -oli kiihkeä, jännittävä ja poskia punoitti.

Mutta mutta.. kaikkihan loppuu aikanaan.

Hänen aloitteestaan homma kuivahti kasaan. Oletettavasti hän kyllästyi minuun ja heittelee nyt uusia verkkoja vesiin. Naisia kyllä riittää.

Miten ihmeessä voimme jatkaa fiksusti työkavereina? Yritän, voi luoja että yritän, mutta en voi sille mitään että tekisi mieli sanoa mitä mielessä liikkuu ja pari valittua sanaa. Tiesin mihin lähdin, tein sen tiedostetusti. Pitikin perhana!!

Mies välttelee minua työpaikalla ja on "tavoittamattomissa", vaikka en ole edes tavoitellut. Todella kypsää käytöstä kahdelta aikuiselta siis.. Voi hyvänen aika.

Itse pystyn oman tekoni kanssa elämään. Joku voi ihmetellä että miten ihmeessä ja mieheni tulisi saada tietää jne, mutta jokainen tarina on erilainen ja niin tässäkin tapauksessa.

Mutta miten saan tämän asian mielestäni ja keskityttyä olennaiseen, purenko vaan hammasta ja aika korjaa tilanteen?

Sinulle joka harkitset työpaikkasuhdetta - ELÄ TEE SITÄ!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten työpaikkasuhde sitten toimii?

Vierailija
22/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänen pitää vältellä sinua. Käske unohtaa koko juttu.Nouse siis itse sen yläpuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se päivä koittaa vielä. Aikansa kun pelaa niin löytyy vastapeluri. On näitä nähty.

Ap kosta sille.

Vierailija
24/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se päivä koittaa vielä. Aikansa kun pelaa niin löytyy vastapeluri. On näitä nähty. Ap kosta sille.

Vierailija
25/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten nää työpaikkaromanssit käytännössä toimii? Siellä työpaikallako te kuksitte? Tai mikäs siinä, jos on vaikka huonekalukaupassa töissä... ;)

Vierailija
26/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken päivän töissä, milloin missäkin "piilossa". Toimistossa olimme töissä.

Joskus kotimatkalla tavattiin jossain, työreissuilla jne.. Viestejä, sähköposteja - se oli jännää aikaa se.

Vierailija
27/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tivaa kännykkäni tarkastukseen ja tarkistaa myös sähköpostin, eikä myöskään fb:ssäni saa olla yhtään miestä.

Olen todella herkkä pettämään ja olen siitä miehelleni sanonutkin että pitää katsoa perääni tarkkaan. Etenkin humalassa olen täysin holtiton lortto. On mieheni pari kertaa lyönyt turpaan miehiä jotka ovat tulleet niissä aatoksissa ovea kolkuttamaan.

En minä häntä tuomitse. Minun luonteessahan se vika on. Yritän parantaa tapaani.

Vierailija
28/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Miten ap voi kostaa?

Kiristämällä mieheltä jotain vaikka rahaa. Mikäli ei anna niin ap kertoo miehen vaimolle ja lapsille millainen huoripukki hän on. Se on tyypillisin kiristys mitä naiset käyttävät tälläisessä tilanteessa.

Vierailija
29/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhde voi olla kovin vankalla pohjalla kun on valmis pettämään puolisoa. Mutta, ei mikään yksi parisuhde nykyisin kaikkea tavoitteleville enää riitäkään. Jännitystä ja jännitystä. Sit kaduttaa jne. Sen kyllä ansaitsettekin.

Vierailija
30/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikein sulle. Varmaan tosi kiva olla nyt töissä!

Vierailija
31/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tivaa kännykkäni tarkastukseen ja tarkistaa myös sähköpostin, eikä myöskään fb:ssäni saa olla yhtään miestä.

Olen todella herkkä pettämään ja olen siitä miehelleni sanonutkin että pitää katsoa perääni tarkkaan. Etenkin humalassa olen täysin holtiton lortto. On mieheni pari kertaa lyönyt turpaan miehiä jotka ovat tulleet niissä aatoksissa ovea kolkuttamaan.

En minä häntä tuomitse. Minun luonteessahan se vika on. Yritän parantaa tapaani.

Vierailija
32/32 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helpointa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi