Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea juttu.Mua iski mies joka ei tiennyt että olen varattu ja vielä äiti-mamanen!

Vierailija
24.11.2010 |

Oh dear!Kaikista ei päälle päin näy tuo äitys jos on hoikka ja tyylikäs.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on ihmiset tyhmiä, jos luulevat, että äitiys ja naimisissaolo näkyis jotenkin päälle päin

Vierailija
2/8 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rv:n 38 mahan kanssa ei oikein hurmata miehiä. onko ketään muuten ikinä yritetty iskeä raskauden loppuvaiheilla? olis hauska tietää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rv:n 38 mahan kanssa ei oikein hurmata miehiä. onko ketään muuten ikinä yritetty iskeä raskauden loppuvaiheilla? olis hauska tietää :D

Oiskohan viikkoja ollut 37 ja mä olin valaan kokoinen! Vaapuin kotiin lähikaupasta ja yksi mies kysyi kelloa. Vastasin, hän kiitti ja kysyi samaan hengenvetoon olenko varattu! Totesin olevani onnellisesti naimisissa, mihin hän vaan harmitteli että "aina kaikki hyvät ja kauniit naiset on varattu"... :D

Vierailija
4/8 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin tuollaisiin juntteihin törmää. Eivätkö he ymmärrä että kapakat on sopivia paikkoja iskemiselle. Ei arjen alueet esim kirjasto tai kaupat.

Vierailija
5/8 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö pahasti?

Vierailija
6/8 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihelleltiin vielä kun maha oli jo aika iso. Taisi miesten katse kiinnittyä runsaisiin rintoihini eivätkä mahaa huomanneet. Ja peppu mulla oli piukka raskaanakin. Ja naama nätti ja huoliteltu meikki ja hiukset.

Vierailija
7/8 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan nyt kuitenkaan ihan vastata todellisuutta...? ;)

Kova tarve hehkuttaa ainakin syystä tai toisesta omaa upeuttasi.

Vierailija
8/8 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain kapakoista saa iskeä?? Miksi ei muka kirjastosta tai kaupasta??