Mä olen selvästikkin väärään vuodenaikaan liikenteessa kissa hankintani kanssa..
voi pyh ja pah. Ja niin kiva kun olis ollut saada katti jouluksi kotiin.
Ja olen katsonut kaikki nettisaitit ja kaupanilmoitukset, ei oo.
Kommentit (11)
jos haluaa kenkiin pissivän kissan. Vien piikille tuon pian..:( harmi, terve ja kiltti sekä hurmaava kissa muuten mut kusee kengät.
http://www.ksey.net/kissanpennut.html
Voin suositella, itse haettiin 200 km päästä tuolta kissat.
Siis noista eläinsuojeluyhdistysten tms pitämistä "turvakodeista"?
tietoa et kissaa haluaisitte, aina joku tietää jonkun jolla kissanpentuja. Suuren palveluksen teet kissalle jonka tosin otat/pelastat turvakodista. Saa kisuli hyvän kodin, eikä joudu piikille.
keltaisesta pörssistä löytyy ainakin kissoja:)
juu mutta ei täältä päin :D
itä-suomi kyseessä
rotukissa, niitä saa ympäri vuoden..! MInusta kissa on niin pitkäaikainen "hyödyke", jopa 15-20 vuotta, eli kannattaa miettiä josko rotukissa sopis paremmin omiin suunnitelmiin.
Mä hankin ekan oman kissani, brittiläisen, joka oli hyvä valinta, koska se on rauhallinen eikä raavi huonekaluja. maksoi alle 400e + tarvikkeet. Myöhemmin leikkautin kun alkoi olla kauheita kiimaaikoja(tyttökissa) ja laitatin tunnistesirun, eli kyllähän siihen paljon menee rahaa...Vuosittaiset rokotukset ja madotukset tulee myös muistaa.
Nyt jos olisin valitsemassa niin valitsisin ehkä rex-kissan, koska niistä ei irtoa juurikaan karvaa. Irtokarvat jokapaikassa on kaikkein isoin harmi mitä kissamme tekee, muuten mitä ihanin lemmikki!
niinkun sanoin kissoja on MUTTA ihan väärällä suunnalla :)
on kärsineen näköisiä kissoja tuolla.. :/