Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän mahtaa olla kyse?

Vierailija
24.11.2010 |

Onko tämä vain todella huonoa tuuria? Eli minulla alkoi pari vuotta sitten epämääräiset oireet (erikoisia juttuja oli ollut kyllä aiemminkin), mutta keskityn nyt olennaisiin. Silmiä poltti ja ne vuosivat, tuli ihottumaa ja mikään rasva ei tuntunut sopivan, ei edes ihotautilääkärin suosittelemat, oli rintarangassa kipuja, sormien niveliä turvotti, tuli valkosormisuutta. Lopulta työpaikkalääkäri laittoi reumapolille ja epäiltiin alkavaa reumaa. LÄäkitystä ei kuitenkaan aloitettu koska oireet olivat ohimeneviä, vaikka reumafaktori oli koholla. Nyt on mennyt n.vuosi ilman oireita (voin esim käyttää mitä vaan rasvoja, ei ihottumaa, silmät eivät vuoda, ei nivelvaivoja eikä valkosormisuuttakaan ole ollut koko syksynä). Meillä ei ole suvussa reumaa.

Mutta sitten, tänä syksynä miehelläni alkoi epämääräiset oireet. Vuorotellen molemmilla puolilla kehoa kipeytyi nivelet ja lihakset. Välillä ei saanut jalkaa koukkuun ja välillä käsi ei noussut yli. Kun toinen puoli parani niin toinen kipeytyi. Nyt on alkanut tulla roskan tunnetta silmiin ja viimeisimpänä rintaranka kipeytyi (aivan kuin minulla pari vuotta sitten!)

Työpaikkalääkäri on otattanut valtavan määrän kokeita, mutta vain senkka on koholla. Nyt sitten miehenikin on menossa reumapolille. AIVAN USKOMATONTA, kummallakin iso suku eikä reumaa suvussa ja nyt sitä epäillään vuoden sisällä molemmilla (itse siis kävin reumapolilla vuosi sitten, eli vuosi oireiden alkamisen jlk).

Vai mistä ihmeestä voisi olla kyse??? Kaikki kokemukset otetaan mielenkiinnolla vastaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko teillä olla hometta?

Vierailija
2/2 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voiko kyse olla jostain ympäristöllisestä asiasta, koska tuntuu uskomattomalta että molemmilla on näitä epämääräisiä oireita joille ei löydy selitystä. Kolme lasta on kuitenkin pysynyt terveinä. Olemme asuneet tässä talossa neljä vuotta ja tämä on rakennettu -90. Tuskin homemittausta on tehty, en ainakaan tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä