Mikä pelikonsoli lapsiperheelle?
lapset ovat 3-5v. isä pelaisi varmaan joskus autopeliä ja äiti voisi jumpata.
Suosittele konsolia!
Kommentit (25)
Meillä on jo Wii.
Mutta koska siihen ei saa kaikkia pelejä, mitä poika haluaisi niin toivoo nyt xboxia. Sitä tässä ollaan kovasti harkittu.
Mutta sitten huomasin ettei siihen saakaan singstaria (sen tahtoisin kovasti, wiillä ihan surkeat laulupelit). Mitenkähän lienee tuolla xboxilla?
Ps3:sta nyt mietin, mutta siitä puuttuu taas tuo aika mahtava Kinect-tyylinen ominaisuus.. :D
Ps. Wii U vois olla hyvä vaihtoehto teille ap! Mä itse taidan jossain vaiheessa sen ostaa (olen pelannut nintendolla pienestä tytöstä lähtien, olen fani :D). Sen yksi parhaimpia juttuja on se, että sillä voi pelata myös vanhoja wiin pelejä, siitä iso plussa!
Kyllä Pleikka on ehottomasti paras valinta lapsiperheelle, selkeästi ylivoimainen muihin nähen ollu alusta asti. Ja se pelivalikoima pesee muut mennen tullen, pelien hinta ja saatavuus ihan eri tasolla ku muissa. Liputan joka suhteessa Pleikan puolesta, kestävyys huippuluokkaa. Varsinki x-boxit hajoilee käsiin, pleikat ne vaan toimii vuodesta toiseen en ostais omille lapsille ikinä muuta ku pleikan. Ei oo kiva ku tuon tuosta kone korjuulla, tai joskus jopa täysin entinen. Muutama x-box jo hyytyny totaalisesti, en tajua miten sellasta roskaa saa ees myyä.
Mä en pelikoneista paljon ymmärrä, mutta meille hankittiin PS3. Ja siihen ei löydy kuin pari hassua 3v ja 7v peliä. Eli ei minun näkökulmastani mikään pikkulapsiperheen juttu
Wii: Paljon sisältöä lapsille ja nuo ohjaimet toimii jopa ihan oikeasti. Mutta en kyllä kutsuisi ihan täysiveriseksi pelikonsoliksi.
PS3: Paljon pelejä ja hyvä laite mikä ei kärähdä yhtä helposti kuin Xbox. Mutta...PSN on taidettu jo kahdesti hakkeroida....???
Xbox: Halpa, hyvät pelit, toimiva games on demand, hyvä 'kokonaisuus'. Mutta pitää hirvittävää ääntä kun pelaa levyltä, kuumenee pienessä tilassa, ohjainten laatu heikkoa vaikkakin ohjain on hyvin suunniteltu. Nettipeli maksaa...
Ehkäpä jos kokeilette kaikkia ja päätätte enemmän tuon ohjaimen ja pelien kannalta? Hyvinkin voisi mennä PS3/Xbox jolle kaveriksi Wii. (Wiin saa varmaan viiteenkymppiin)
Meillä wii ja xbox. Xbox huomattavasti parempi. Wiin kapulat kompelöt, samaten tasapainolauta huono ja kömpel
Meillä wii ja xbox. Xbox huomattavasti parempi. Wiin kapulat kompelöt, samaten tasapainolauta huono ja kömpel
Ai wiille ei ole pelejä tytöille? Oletko ottanut huomioon, että tyttö voi pelata myös pelejä, joissa ei ole pinkkiä ostos- tai pörrölemmikkiteemaa. Tuollaiset tytöille suunnatut "pelit" ovat yleensä kaikkein huonoimpia: mitään pelattavaa ei juuri ole, lähinnä jotain ostosten selailua tai tamagochi- tasoista lemmikin hoitoa, johon kyllästyy hetkessä. Ei ihme, että tytöt eivät juurikaan innostu pelaamaan. Ostakaapa tytöille ihan ennakkoluulottomasti nimenomaan sellaisia pelejä joita ei ole tyttöjä varten tehty älyttömäksi hömpäksi. Nämä sukupuolettomat pelit ovat pelin sisällön ja uudelleenpelattavuuden kannalta kaikkein parhaita.
Wii on lapsiperheen kannalta siinä mielessä paras, että sitä valmistavan Nintendon pelit ovat perinteisesti olleet vähiten väkivaltaisia ja värikkäissä satumaailmoissa tapahtuvia.
Wii on halvin ja hyvä vaihtoehto Wii ohjaimia kannattaa käyttää suojuksissa niin sitten ei ainakaan hajoa
Wii toimii minusta hyvin nuoremmilla lapsilla. En tosin tiedä miten hyvin 3-vuotias voi pelata, mutta noin 5-10-vuotiaille Wii on minusta paras. Ja itse (äiti) tykkään kauheasti wiin tasapainolauta-peleistä (wiiFitPlus). Pleikkari löytyy myös, mutta sillä pelasi lähinnä isä (tosi vähän) ja teini-ikäiset
X-box 360 uusinta versiota ja siihen kinect-liikkeentunnistusjuttu. Meillä on se ja oon ollu tosi tyytyväinen, oon saanu jumpata (eräässä pelissä oma personal trainer ja kaikki) ja mies on saanu nyrkkeillä ym ja ollu kans tosi innoissaan,kun saa tehdä ihan oikeasti omalla keholla. Miehen 6v lapsellekin löytyy kivoja pelejä joiden mukana innoissaan hyppii. Varmasti sopii nuoremmillekin. Mukana tuli toki ohjainkin, jos ei aina jaksa ite heilua :)
X-box 360 uusinta versiota ja siihen kinect-liikkeentunnistusjuttu.
vaatiiko paljon tilaa??
http://pinoytutorial.com/techtorial/wp-content/uploads/2010/11/xbox_kin…
näyttää tuolta :)
että toi boxi on pitemmän päälle edullisempikin kuin esim. wii, jonka lähes jokaisessa pelissä tulee jokin härpäke mukana,joka nostaa hintaa. X-boxin kinect-peleissä ei tarvita missään mitään muuta kuin omaa kehoa :)
Siihen on ylivoimainen valikoima pelejä ja sillä voi katsella myös Blue Ray-elokuvia.
Meillä esim. Wii on nyt ihan vajaakäytöllä. Siinä on kivoja jumppaohjelmia, mutta varsinkin tytöille heikosti mitään kivaa peliä.
Pleikalle saa myös liikuntapelejä, Eye ja Move -ohjaimilla.
ehdottomasti. Parhaat pelit, paras kuvanlaatu ja blu ray plussaa. Kalliiksihan tuo tulee kun tarvii kaikenmaailman ohjaimia, mutta paras se silti on.
Siihen on ylivoimainen valikoima pelejä ja sillä voi katsella myös Blue Ray-elokuvia.
Meillä esim. Wii on nyt ihan vajaakäytöllä. Siinä on kivoja jumppaohjelmia, mutta varsinkin tytöille heikosti mitään kivaa peliä.
Pleikalle saa myös liikuntapelejä, Eye ja Move -ohjaimilla.
Pleikan Eye ja Move-ohjaimet ei kunnolla edes toimi. Ne pelit on myös aivan perseestä. Ohjattavuus niissä on vielä Wiitä surkeampi. Se on paljon se
Mutta nyt sain sisähuvipuistossa kokeilla xbox kineticiä ja se oli kyllä makee. Sellaisen haluisin!
Nyt on julkaistu uusi Wii U konsoli (Wiin seuraaja). Siinä saattaisi olla ideaa.