Voi helvetin helvetti... vanha suola taas houkuttelee...
Miksi se mies ei voi pysyä siellä perheensä huomassa, kun se tietää, että mä en pysty pitämään näppiäni erossa siitä jos mahdollisuus annetaan!!
Saamarin saamari.
Kommentit (4)
Pitäisi silti vaan ottaa järki käteen, koska hän ei muutu!!!
Piparia irtoaa varmasti kotoakin, sen tiedän. Onko se juttu se jännitys, kun taas alotetaan järkkäämään ja suunnittelemaan syntistä tapaamista? Ja mä, kaikkien ääliöiden äiti, oon välittömästi täysillä mukana ja nautin vittu joka hetkestä. Kuinka tyhmä ihminen voi olla!?!?!
-ap-
Piparia irtoaa varmasti kotoakin, sen tiedän. Onko se juttu se jännitys, kun taas alotetaan järkkäämään ja suunnittelemaan syntistä tapaamista? Ja mä, kaikkien ääliöiden äiti, oon välittömästi täysillä mukana ja nautin vittu joka hetkestä. Kuinka tyhmä ihminen voi olla!?!?! -ap-
tuosta vihasta itseä kohtaan alkaa muutos pikku hiljaa! käyttäydy vaikka töykeästi miestä kohtaan tai sano suoraan ajatuksesti, ettei se ole oikein. Kun tarpeeksi sinnittelet, olet ylpeä itsestäsi ja siitä, että olet saanut itsetuntosi takaisin. Itseinhosi johtuu siitä, että tiedostat olevasi helppo ja sinulla ei ole itsekunnioitusta tarpeeksi. Ajattele miten mies hyväksikäyttää sinua.
Semmoista se vain on