Mielipiteitä tästä asunnosta/Tampere
Olen ostamassa näin 32-vuotiaana ensimmäistä omaa asuntoa.Alue on valittu,myynnissä on useita samantyyppisiä kaksioita,tässä tämän hetken ykkösvalinta:http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…
Hinta on kohtuullinen alueen hintapyyntöihin/toteutuneisiin hintoihin nähden.Realismia on putkiremppa ja ja jossain vaiheessa julkisivuremppa,ikkunat ja parv.ovet oli jo uusittu.
Mutta,mielipiteitä siis kaivataan!
Kommentit (5)
Älä missään nimessä osta asuntoa, johon on tulossa putkiremppa! Sitä ei tiedä kuinka iso maksu siitä tulee, voi olla jopa 30-40 000€. Asunto ei olisi enää edullinen...
onhan toi hinta toki vain puolet keskustahinnoista, joten varmaan se on ok. Mut itse en lähtis mihkään Lentsuun.
Talo vaikttaa olevan ihansuht ok, putkiremppa tulee ja lisää vastiketta tuosta melkoisesti, mut se ei nyt just ole mitenkään paha. SÄhkölinjastot myös, mut se on halpaa. Asunto sinänsä ihan peruskamaa, suht neutraali ja ok, ei ooo pakko tehdä välittömästi mitään.
80-luvulla PALJON menoa ja meininkiä, lapsia ja lapsiperheitä, uudet päiväkodit, koulut ym.
Nykyään rapistuva vanhenevan väestön nukkumalähiö...
mut jos asunto kaupungin laidalla ei haittaa, niin ei mua haittaisi se mummoutuminenkaan. Onhan Kalevakin ihan ok asuinalue, vaikka suurinta osaa sen taloyhtiöistä hallitsee ne mummot, jotka ei anna tehdä mitään remppaa koska "ovat kuitenkin Kalevankankaalla ennen kuin siitä on mitään hyötyä".
Se putkiremontti on joskus tulossa, mutta se on siis vasta kuntokartoitus-suunnittelussa. Ei vielä muutamaan vuoteen. Se voi olla kallis, mutt ase voi olla myös kohtuuhintainen sujutus. Ja jos ajattelee niin, että ostaisi vain asuntoja, joiin putkiremppa on jo tehty, niin joutuu sen rempan silti aina maksamaan osin ostohinnassa ja osin rahoitusvatikkeessa. Tossahan vastikkeeton ihan kohtuullisella tasolla vielä.
Aivan karmea betonikuutio, huh!