Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaajat

Vierailija
24.11.2010 |

Aloitin karppauksen pari päivää sitten ja tarkoitus olisi saada painoa lähtemään oikein jonkin verran =) Onko paikalla ketään, jolla olis kokemuksia karppaamisesta? Missä tahdissa teillä on paino pudonnut? Millä joskus herkuttelette? Vinkkejä kahvipöytään, kun on vieraita... jne kaikki vinkit tervetulleita.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaus.info, siellä on paljon asiaa ja vinkkejä.

Vierailija
2/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustumassa kyllä karppaus-infoon ja muihinkin sivustoihin, mutta nyt olisin vielä kaivannut tänne ihan sellasia lyhyitä, tiivistäviä vinkkejä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppausta takana 4 viikkoa, paino tippunut n. 6 kg, vyötärönympärys kaventunut n. 6 cm. Erittäin hyvä ja kevyt olo, välillä nälkä kylläkin edelleen kurnii vatsassa, mutta se johtuu yksinomaan siitä, että en syö tarpeeksi (ei tee mieli). Juon pelkkää kahvia maidolla, en syö mitään sen kanssa jos kahvittelen jonkun kanssa. En ole koko aikana sortunut herkuttelemaan, viime aikoina ei ole tehnyt enää mieli mitään makeaa. Pääosin syön pelkkää fetasalaattia (jäävuorisalaattia, kurkkua ja fetaa, joskus lisään paprikaa hieman) sekä itsemaustettua kanafilettä ja kerran viikossa uunissa paistettua kirjolohta. Myös pari purkkia maustamatonta soijajogurttia syön päivittäin (aamu- ja iltapalalla). Kokonaiskalorit jäävät päivittäin huomattavasti alle suositusten, mutta hyvin pärjää vähemmilläkin kaloreilla (minulle tulee n. 600 - 800 kcal/päivä. Silloin tällöin syön keitetyn kananmunan tai raejuustoa. En voisi kuvitella enää syöväni esim. leipää tai pullaa, myös pizzat ja ranskalaiset ovat kohdaltani taakse jäänyttä elämää. Aion vetää painon mahdollisimman alas nyt kun kerran olen aloittanut tällaisen uuden elämäntavan.

Vierailija
4/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön kyllä lounalla ainakin puoli kiloa kasviksia.

Rasvat on nuo mitä tuosta tulee..

14.

Vierailija
5/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

14.

Vierailija
6/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat kaksi viikkoa sujui hyvin ja painoa putosi melkein 4 kg. Seuraavat kaksi viikkoa painoa on lähtenyt vain muutamia satoja grammoja, ja nyt varmaan pitää jättää herkut väliin. Suklaata olen syönyt noin kolme kertaa viikossa, pähkinöitä viikonloppuisin. 90 g tumman suklaan pussi säilyy siis vähintään sen viikon eli vain vähän syön kerralla, mutta pähkinäpussi on mennyt siinä viikonlopun aikana. :(

Vierailija
7/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppausta takana 4 viikkoa, paino tippunut n. 6 kg, vyötärönympärys kaventunut n. 6 cm. Erittäin hyvä ja kevyt olo, välillä nälkä kylläkin edelleen kurnii vatsassa, mutta se johtuu yksinomaan siitä, että en syö tarpeeksi (ei tee mieli). Juon pelkkää kahvia maidolla, en syö mitään sen kanssa jos kahvittelen jonkun kanssa. En ole koko aikana sortunut herkuttelemaan, viime aikoina ei ole tehnyt enää mieli mitään makeaa. Pääosin syön pelkkää fetasalaattia (jäävuorisalaattia, kurkkua ja fetaa, joskus lisään paprikaa hieman) sekä itsemaustettua kanafilettä ja kerran viikossa uunissa paistettua kirjolohta. Myös pari purkkia maustamatonta soijajogurttia syön päivittäin (aamu- ja iltapalalla). Kokonaiskalorit jäävät päivittäin huomattavasti alle suositusten, mutta hyvin pärjää vähemmilläkin kaloreilla (minulle tulee n. 600 - 800 kcal/päivä. Silloin tällöin syön keitetyn kananmunan tai raejuustoa. En voisi kuvitella enää syöväni esim. leipää tai pullaa, myös pizzat ja ranskalaiset ovat kohdaltani taakse jäänyttä elämää. Aion vetää painon mahdollisimman alas nyt kun kerran olen aloittanut tällaisen uuden elämäntavan.

vain 600-800 kaloria päivässä niin siinä lähtee lihaksetkin karppasi tai ei... Käytätkö ollenkaan rasvaa?

Vierailija
8/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppausta takana 4 viikkoa --- En ole koko aikana sortunut herkuttelemaan, viime aikoina ei ole tehnyt enää mieli mitään makeaa. --- Kokonaiskalorit jäävät päivittäin huomattavasti alle suositusten, mutta hyvin pärjää vähemmilläkin kaloreilla (minulle tulee n. 600 - 800 kcal/päivä. --- En voisi kuvitella enää syöväni esim. leipää tai pullaa, myös pizzat ja ranskalaiset ovat kohdaltani taakse jäänyttä elämää.

Hei haloo! 4 viikkoa takana, syöt ihan liian vähän ja yksipuolisesti, ja kuvittelet vielä että näinhän on helppoa jatkaa loppuelämä... Järki käteen, ajattele ja suunnittele vähän pidemmällä tähtäimellä niin tuloksetkin ovat pysyviä. Kivaahan se on jo alku lähtee rivakasti ja paino putoaa, mutta tarkoitus varmaankin olisi tehdä pysyviä muutoksia.

Vierailija
9/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ois kyllä tarkoitus syödä hieman monipuolisemmin, katsotaan mitä tulee... kuitenkin laitan perheelle samalla ruokaa, ja laiskana en viitsi montaa sorttia tehdä. Eli toissa päivänä laiton kanan minuuttipihvejä uunissa, paljon parsakaalia ja muitakin kasviksia päälle, kermaa, juustoraastetta ym. lisäksi keitin muille riisiä. Itse söin tätä kanaruokaa sekä salaattia, kasviksia, raejuustoa ja fetaa. Turkkilainen jogurtti on myös suosikkini. Olen ajatellut, että joskus voin hieman joustaa ja syödä sitä mitä muutkin, vähän (esim. perunaa), painottaen lihaa ym. Viikonloppuna ajattelin lohta, siitä tykkää kaikki. Herkkutlin myös pienellä määrällä cashew pähkinöitä... Toivottavasti paino nyt tippuisi!

Vierailija
10/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se karpatessa on 1500 Kcal ihan minimi.

Vierailija
11/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä ihan liian vähän!

Vierailija
12/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lohen ja salaatin kera siis...

Vierailija
13/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lohen ja salaatin kera siis...

Kun on jonku aikaa ollut vähillä hiilareilla, voi niitä hiukan jo lisäillä. Itse syö hapankorpun tai näkkärin kanssa munavoita.

Vierailija
14/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon karpannut nyt viikon ja 3 päivää (-2,5kg)ja syön tosi monipuolisesti verrattuna siihen miten söin ennen karppaamista.

Tässä esim mun eilinen päivä:

Aamiainen:

2 paistattua munaa, paistettua sipulia, 3 nakkia ja kahvia

Lounas:

kesäkurpitsa/koskenlaskijakeitto (400g kukkakaalia, 1/3 pkt koskenlaskijaa +vähän mausteita). Keitin ja soseutin, juuuston lisäsin loppuvaiheessa. Päällä 1 keitetty kananmuna

Välipala:

pähkinöitä ja marjoja

Illallinen:

Herkkulihapullia (karppien sivuilta ihana ohje) ja hörytettyä kukkakaalia ja parsakaalia n.400g

+salaattia

iltapalaksi en jaksanut mitään kun maha oli niin täynnä.

Tänään aamiainen sama, lounaalla broileri/sieni kastiketta kermalla höystettynä ja höyrytettyjä kasviksia.

Just otin kahvin kans palan leipäjuustoa ja pala tummaa suklaata ja pian pitääkin alkaa illallista suunnittelemaan.

Nälkää en tosiaan ole nähnyt, olo tosi keveä ja pirteä. Muista juoda vettä paljon!

Vierailija
15/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä söin eilenkin, aamulla karppileipä sämpylän ja pari siivua kabanossi makkaraa, kahvia kermalla.

Lounaaksi salaattia, jossa motzarella juustoa + broilein paloja.

Illalla söin 2 paistettua munaa + a-luokan nakkia.

Sitten syöin vielä vajaa pari desiä partasuu jogua kera mustikoiden ja vähän aspartamiinia.

Vierailija
16/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

14.

Vierailija
17/17 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä söin eilenkin, aamulla karppileipä sämpylän ja pari siivua kabanossi makkaraa, kahvia kermalla. Lounaaksi salaattia, jossa motzarella juustoa + broilein paloja. Illalla söin 2 paistettua munaa + a-luokan nakkia. Sitten syöin vielä vajaa pari desiä partasuu jogua kera mustikoiden ja vähän aspartamiinia.

Kasviksia ainakin pitäis lisätä, entä paljonko saat rasvaa päivässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi