entäs kun 44v nainen käyttäytyy kuin teini?
harrastaa irtosuhteita, kikattelee ja flirttailee kaikkien miesten kanssa, vehtaa kavereiden miehiä, ilmoittelee fb:ssä omaa kuppikokoaan ym "hauskaa".
Viis siitä mitä on päällä, onkos siis teinivaatteet tai ei, mutta minusta paljon säälittävämpää on horomainen käytös keski-ikäisellä naisella.
t.34v "mummo"joka osaa käyttäytyä ja pukeutua ikään kuuluvalla tavalla
Kommentit (6)
eihän tuollainen käytös ole teinimäistä.
miten ikä ja käytös ovat liitoksissa toisiinsa. Miten 34 vuotiaan kuuluu käyttäytyä ja miten 44 vuotiaan? eikö ihminen ole sen ikäinen miksi tuntee itsensä? saattaa tuolla 44 veellä olla ikäkriisi meneillään.. tai 34 v "mummolla"..
kunnollisen teinin käytöstä. Eli huonon esimerkin pistit.
harrastaa irtosuhteita, kikattelee ja flirttailee kaikkien miesten kanssa, vehtaa kavereiden miehiä, ilmoittelee fb:ssä omaa kuppikokoaan ym "hauskaa".
Viis siitä mitä on päällä, onkos siis teinivaatteet tai ei, mutta minusta paljon säälittävämpää on horomainen käytös keski-ikäisellä naisella.t.34v "mummo"joka osaa käyttäytyä ja pukeutua ikään kuuluvalla tavalla
nuoruus väliin. On mennyt about suoraan kotoa miehelään ja just nyt eronnut. Elää sitä elämätöntä nuoruuttaan kun hankki kaikki neljä tenavaansa alle kaksifemmana ( : Näin niin kuin kärjistetysti.
ITse vietin railakkaan nuoruuden. Siksi minun ei tarvinnut eron jälkeen käyttäytyä itseäni ja muita ihmisiä nolaten.
N45
harrastaa irtosuhteita, kikattelee ja flirttailee kaikkien miesten kanssa, vehtaa kavereiden miehiä, ilmoittelee fb:ssä omaa kuppikokoaan ym "hauskaa". Viis siitä mitä on päällä, onkos siis teinivaatteet tai ei, mutta minusta paljon säälittävämpää on horomainen käytös keski-ikäisellä naisella. t.34v "mummo"joka osaa käyttäytyä ja pukeutua ikään kuuluvalla tavalla
nuoruus väliin. On mennyt about suoraan kotoa miehelään ja just nyt eronnut. Elää sitä elämätöntä nuoruuttaan kun hankki kaikki neljä tenavaansa alle kaksifemmana ( : Näin niin kuin kärjistetysti. ITse vietin railakkaan nuoruuden. Siksi minun ei tarvinnut eron jälkeen käyttäytyä itseäni ja muita ihmisiä nolaten. N45
meni 20 vuotiaana avioon ja sai pari lasta...
ap
en tunne yhtäkään noin käyttäytyvää teiniä