Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäiset lapsenne valitsevat itse vaatteensa?

Vierailija
24.11.2010 |

Siis kaupoista?

Tyttö on 6v ja alan jo pelätä että valitsemani ovat sille vääränlaisia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3 koululaista 7v-10v. Kun on kyseessä vaate jota pitää sovittaa esim farkut tai ulkotakki annan vaihtoehtoja joista valitsevat.

Miten valitsemasi vaatteet olisivat vääriä? Väri vai malli?

Vierailija
2/3 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi lapsista sai noin 3 vuotiaasta alkaen kertoa pitääkö vai ei. Nyt 5v ja päättää kyllä itse lähestulkoon kaikesta itse. Ainoastaan järkevän pukeutumisen ohjeet tulevat äidiltä eli talvella haalari jne. Nuorempi nyt 1v 8kk ja alkava kiinnostus pukeutumiseen, kuitenkin vielä päätän mitä puetaan.

Itse olen ompelija ja käsityölehtiä saavat myös lapset selata. Paljon teen vaatteita tytöille itse. Vanhempi tyttö osaa jo etsiä mallin lehdestä ja valita mieleisensä kankaan annetuista vaihtoehdoista. On myös suunnitellut kesämekon itse. Tarkka on pukeutumisensa suhteen ja oma tyyli jo niin vahva etten enää varmaan osaisikaan valita täydellisen mieleistä vaatetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kaupassa itse sanoa tykkääkö vai ei. Alkoi kertyä kaappiin niin paljon vaatteita, joita ei suostunut pitämään, että totesin, että on parempi tehdä näin. Toki ostan jotain myös yksin jos olen ilman lasta liikenteessä. Samoin poika valitsee joka aamu kaapista haluamansa vaatteet, esillä on vain säähän sopivat vaihtoehdot.