Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan liittynyt amway:in?

Vierailija
24.11.2010 |

Kannattaako? Tuleeko tuottoa jos ei itse kovin hanakasti myy rekisteröintiä eteenpäin. Mietin tässä just että pitäiskö kokeilla. Onhan siinä kuitenkin kolmen kuukauden mahdollisuus irtisanoutua koko hommasta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä hömpällä aikoo tienata täytyy pitää niitä kekkereitä alvariinsa ja rampata kokouksissa harva se ilta.

Sitten hankkia omaa asiakaskuntaa, joille on lähes pakko saada myytyä se "konsepti" läpi. Eli saada vanhaan kunnon pyramidityyliin alaisia.

Vierailija
2/18 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tyrkyttäminen, painostaminen ja toisen rahan himoitseminen jossain vaiheessa alkaa painamaan ihmissuhteissasi.

Mä hylkäsin yhden tutun kokonaan Amwayn takia. Jos mä haluan ostaa pesuainetta, mä saan sitä K-marketistakin kun edellinen on loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne tienaa jotka ovat sen Suomeen tuoneet.. ja ovat ns. pyramidin huipulla.

en suosittele, enemmän mä olen tienannu tuppereilla ja partylitellä.

Vierailija
4/18 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa netissä vähän selailla, tässä yksi sivusto, jossa mm. Amwaysta: http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/verkostomarkkinointi/sisallys.ht…

Itse en lähtisi mukaan! Kuitenkin joudut niitä tutuillesi myymään ja se ei ole kivaa, ellet saa pian ulkopuolisia asiakkaita, mutten usko, että se niin toimii tällaisessa yrityksessä. Itse olen tuotteita joskus ostanut ja eipä ne kummosia ollut. Kaupasta saa halvemmalla!

Vierailija
5/18 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen aloitus paketin, ja lisä tuotteita, ja mitä enemmän sen parempi. Oikeesti pitäs olla mielettömästi asiakkaita, jotka käyttäs tuotteet päivässä parissa, kuten päivittäistavarakaupassa, ja näinhän ei tässä ole. On moraalisesti väärin antaa tyhmien pitää rahansa, ja siihen amwaykin perustuu.

Vierailija
6/18 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi tuttu liittynyt Amwayhin. Missä ikinä häntä näkeekin, aina laukusta ilmestyy jokin Amway-esite ja joku tuotenäyte ja sitten se pakkotuputus alkaa.

"Kun meillä on niin paljon hyviä tuotteita... Ja onhan se hammastahnakin kalliimpi kuin kaupassa, mutta se on TIIVISTE, ymmärrätkö, sitä tarvitsee vähemmän, se tulee halvemmaksi, se on parempi..."

Huoh. Yrittää koko ajan värvätä tuttaviaan myös Amway-myyjiksi.

Ymmärrän, että hänellä rahasta tiukkaa. Mutta pakkoko sitä rahaa on tuttavilta ja ystäviltä kerjätä koko ajan?

Toinen ystäväni kutsuu luokseen aina, kun on liittynyt johonkin uuteen kotimyyntijuttuun. Milloin se on Tupper, milloin Mary Kay, milloin Kotigourmet, milloin PartyLite. Armahtakaa jo! Haluan ostaa tavarani kaupasta!

Vierailija
7/18 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo itse asiassa käynyt edes amwayn sivuilla kun olin sairaalassa. Nyt pari päivää sitten kävin ja kyllä ainakin minun tunnukseni toimivat edelleen.

siitä tosi paha maku. Liityin, ja jo liittyessäni sanoin, että tilaan sitten vaan itselleni. Oisko mulle tullut jokut 2kk tauko, etten tilannut, niinn mut pudotettiin sieltä pois. ei tullut enää niitteen kuvastoja, ei mitään. Ihan surkeaa touhua! Joku Hobbyhall lähettää niitä kuvastoja ilmaiseksi vaikka 10 vuotta vaikka et tilaa, Amway pudottaa listalta jo 2kk hiljaiselon jälkeen, vaikka olin juuri maksanut 100euroa liittymisestä ja saanut jotain pesuaineita ja mitähän vielä, mutta ei kyllä lähellekään 100 euron arvosta kamaa. Oli mulle pettymys.

Vierailija
8/18 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun kaveri oli siinä mukana. Ihan ookoo jos et kauppaa niitä tavaroita väkisin kavereillesi.

Vierailija
9/18 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mukana, ihan vain omia tarpeitani varten. Ostan siis sen mitä itse käytän ja jotain olen antanut lahjaksi.

Tuotteet on ihan kivoja ja riittoisia. Tosin olen alkanut epäillä että se pesupulveri kuluttaa vaatteita.

Aion ostaa nyt purkin loputtua marketti kamaa ja kokeilla sitä taas pitkästä aikaa.

Shampoot ja hoitoaineet on ihan ylihinnoiteltuja, ei hyviä.

Kosmetiikasta olen käyttänyt vain luomivärejä ja puuteria. Ovat liian jauhomaisia. Puuteri kuluu kuukaudessa ja luomivärit sotkee meikatessa.

Kodin puhdistusaineet ovat tosi hyviä ja vessanpesukin on biohajoavaa, kuten kaikki muutkin aineet. Kuka senkin sitten todistaa...mutta Amerikassa on melko tiukka lainsäädäntö näihin juttuihin.

Zeoliitittomuus on kans hyvä asia.

Jos sillä hömpällä aikoo tienata täytyy pitää niitä kekkereitä alvariinsa ja rampata kokouksissa harva se ilta.

Sitten hankkia omaa asiakaskuntaa, joille on lähes pakko saada myytyä se "konsepti" läpi. Eli saada vanhaan kunnon pyramidityyliin alaisia.

Vierailija
10/18 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aloin näyttää myös pläänejä ja pari vuotta myöhemmin olin platina. Nyt olen ollut toiminnassa 5v ja olen kohta smaragdi.

Eikä ole koskaan tarvinnut kavereille näitä tuotteita tyrkyttää kuten joku tässä ketjussa sanoi. Ne, jotka haluavat, ostavat, muutama on lähtenyt mukaan tekemään bisnestä. Jos joku sanoo pläänin jälkeen, ettei kiinnosta niin todellakin kunnioitamme sitä emmekä soittele perään.

Minä en ole ketään pakottanut lähtemään mukaan, omasta halusta ovat lähteneet ja osa sitten lähtenyt tekemään bisnestä.

Tämä ei ole pyramidi, mutta ei tässä menesty, jos ei mitään jaksa tehdä, ei siis voi menestyä toisen siivellä.

Kannattaako? Tuleeko tuottoa jos ei itse kovin hanakasti myy rekisteröintiä eteenpäin. Mietin tässä just että pitäiskö kokeilla. Onhan siinä kuitenkin kolmen kuukauden mahdollisuus irtisanoutua koko hommasta.

Vierailija
11/18 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain pusikossa kun yksi myy amwayta, toinen partylitea ja kolmas tupperia, neljäs herbaa. Yhden sukulaismiehen en anna tulla kotiini enää ollenkaan kun on jossain ihmepyramidissa kanssa mukana.

Miten muka olla oikeita esim. partylite asiakkaita? Rumia, allergisoivia haisukynttilöitä 20 x kalliimmalla kuin normaalisti. Hullua!

Menkää pois.

Vierailija
12/18 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei amwaylta mitään tule, jos ei mitään teekään.

Minä olen tämän 5v näyttänyt vähintään 15plääniä kuussa ja aina mukaan on lähtenyt vähintään se yksi. Osa tilaa vain omat tuotteet, osa alkaa tehdä unelmiaan todeksi.

Amwayn idea ei ole myydä tuotteita vaan se, että autamme toisia, jotta he saavat unelmansa. Ei kiitosta tietysti kunnioitetaan ja myös heitä, jotka haluavat olla vain asiakkaita ja ostaa tuotteet ovh-hinnoilla tai ostaa tuotteet halvemmalla, muttei halua tehdä muuta.

Meidän perhe on amwayn ansiosta saanut jo paljon sellaista, mitä emme muuten olisi saaneet.

5

Kyllähän ne tienaa jotka ovat sen Suomeen tuoneet.. ja ovat ns. pyramidin huipulla.

en suosittele, enemmän mä olen tienannu tuppereilla ja partylitellä.

Vierailija
13/18 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä tosi paha maku. Liityin, ja jo liittyessäni sanoin, että tilaan sitten vaan itselleni. Oisko mulle tullut jokut 2kk tauko, etten tilannut, niinn mut pudotettiin sieltä pois. ei tullut enää niitteen kuvastoja, ei mitään. Ihan surkeaa touhua! Joku Hobbyhall lähettää niitä kuvastoja ilmaiseksi vaikka 10 vuotta vaikka et tilaa, Amway pudottaa listalta jo 2kk hiljaiselon jälkeen, vaikka olin juuri maksanut 100euroa liittymisestä ja saanut jotain pesuaineita ja mitähän vielä, mutta ei kyllä lähellekään 100 euron arvosta kamaa. Oli mulle pettymys.

Vierailija
14/18 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amway Corporation oli vuonna 2006 alan suurin yhtiö. Sillä oli vuonna 2005 noin 3,6 miljoonaa aktiivista edustajaa (lisäksi passiivisia 34–59 % kokonaismäärästä). Toimintaa oli yli 80 maassa ja sivuliike 57 maassa. [9] [10] [11] Yhtiön perustivat Rich DeVos ja Jay Van Andel vuonna 1959. [12] He olivat toimineet aiemmin kymmenen vuotta Nutriliten jälleenmyyjinä [13] ja ottivat tuotteen uuden yhtiönsä valikoimaan 1970-luvulla ostettuaan Nutrilite Product Inc.:n v.osake-enemmistön vuonna 1972. Amway toimii Pohjois-Amerikassa nimellä Quixtar. Amway ja Quixtar ovat Alticor-yhtymän (Alticor Inc.) tytäryhtiöitä.

Vuonna 1975 Yhdysvaltain liittovaltion ylläpitämä Federal Trade Commission eli FTC nosti kanteen Amwayta vastaan epäillen sitä laittomasta pyramidimyynnistä. Oikeudenkäynti päättyi vuonna 1979. Päätöksessä todettiin, ettei Amway ole pyramidihuijaus eli pyramidipeli eikä ketjukirjeen tavoin toimeenpantu laiton rahankeräys sillä edellytyksellä, että jälleenmyyjät noudattavat niin sanottuja jälleenmyynnin sääntöjä. (retail rules) [14] Näiden sääntöjen mukaan (1) yli 70 prosenttia tuotteista pitää myydä verkoston ulkopuolisille asiakkaille, (2) jälleenmyyjien täytyy pystyä todistamaan myynti kymmenelle asiakkaalle joka kuukausi ja (3) tuotteille pitää sallia kohtuulliset palautusoikeudet. [93 F.T.C. 618, 716–17 (1979)]. Näitä jälleenmyyntisääntöjä on käytetty kriteereinä muissa verkostomarkkinointiyrityksiä koskevissa oikeuden päätöksissä, mutta kahden ensimmäisen säännön noudattamisen valvominen on käytännössä mahdotonta.

Amwayn oikeudenkäynnin jälkeen verkostomarkkinointi on kasvattanut markkinaosuuttaan eri puolilla maailmaa ja levinnyt uusille maantieteellisille alueille. Yhtiöiden tuotevalikoima on kasvanut, jälleenmyyjiä on tullut miljoonia lisää ja yritysten lukumäärä on noussut tuhansiin eri puolilla maapalloa. Pelkästään Pohjois-Amerikassa on toiminut yli 650 yritystä [15] vuoteen 2007 mennessä, mutta suuri osa niistä on kuitenkin ollut lyhytaikaisia ja ajautunut konkurssiin tai lopetettu muista syistä pian toiminnan aloittamisen jälkeen. Osa yrityksistä on tuomittu laittomina rahankeräyksinä ja viranomaiset ovat lakkauttaneet ne. [16]

Verkostomarkkinointiin kriittisesti suhtautuvat henkilöt ja kansalaisjärjestö Pyramid Scheme Alert Org. ovat yrittäneet saada Amwayn oikeudenkäynnin avattua uudelleen. [17] Tämä ei ole ollut kuitenkaan mahdollista USA:n lainsäädännön vuoksi. Amwaytä vastaan on vuoden 1979 jälkeen nostettu lukuisia uusia kanteita, mitkä se on yleensä sopinut asianomistajien kanssa. [18] [19] Viimeisin suuri oikeudenkäynti alkoi tammikuussa 2007. [20] [21] Amwaytä syytetään siinä laittomasta pyramiditoiminnasta. Kanteessa viitataan vuoden 1979 oikeuden päätökseen, jota Amway ei asianomistajien mukaan noudata.

Vierailija
15/18 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuttavan luona esittelyssä viime viikolla. Kutsuilla esiteltiin vedenpuhdistajaa (huipputarjous 600e!),kun hanavesi on kuulemma täynnä loisia ja bakteereja. Tutkimuksia ei aiheesta kuitenkaan ollut...

Minulle tehtiin Amwayn nettisivuille tunnukset tuotteisiin tutustumisen vuoksi (muuten en olisi nähnyt siis tuotteita ja hintoja). Katsoin sivut läpi ja totesin tuotteet liian kalliiksi,eikä toiminta muutenkaan houkuttanut. Viikon aikana olen saanut jo KUUSI yhteydenottoa Amwayn esittelijältä vaikka jo ensimmäisen puhelun aikana (esittelijä siis soitti pari päivää esittelyn jälkeen) kerroin n.15 kertaa etten halua lähteä toimintaan mukaan ja ostan tuotteeni mielummin marketista! Todella inhottava esittelijä ja "ei kiitos" ei todellakaan mennyt perille. En voi suositella! Sen puhelun jälkeen esittelijä on lähettänyt tekstiviestin ja sähköposteja.

Vierailija
16/18 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kuuntelemassa esittelyä ja melkosta paskanjauhantaa. Varmaan pyamidin huipulla tienaa mitä "luvataan" mutta sun täytyy saada todella paljon porukkaa sun alapuolelle jotta tienaat mitään. Ostoista saa hyviä bonuksia kun ostat paljon.. Tuotteet luonnollisesti kalliita. Hyville myyjille palkintoina matkoja, risteilyjä yms. Ite ottaisin nuokin mielummin rahana.. Myyjille uskotellaan että kun teet paljon töitä niin tienaat, mutta todellisuudessa se ylempänä oleva tienaa sun työllä tekemättä mitään ja siksi kannustaa ja uskottelee.

Suomessa hanavesi on puhtaanpaa kuin pullovesi. Tutkimuksia löytyy googlella.

Vierailija
17/18 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupperware ja  oriflame ovat myös vm yrityksiä

Vierailija
18/18 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja työpaikat ovat pahimpia pyramideja.

Raadat töissä toimitusjohtajan unelman vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi