Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänne pinoon miestenne hätähuudot / tuskat. Mistä aiheista?

Vierailija
23.11.2010 |

Mulle tuli tämä mieleen tosta Henry Laasasen palstasta ja ketjusta: "Miesten abortti".

Nyt miehiänne haastattelemaan.

Yhden mun tutun huoli on lapset, joiden kanssa ei asu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt pinotaan miesten hätähuutoja. Olen tänään just jutellut yhden hätähuutoisen kanssa. Ongelmia ovat

työttömyys, toimettomuus, rahattomuus, yksinäisyys, asunto-ongelma ja siihen vedetään viinaa, joten kohta voi listaan lisätä sit sen kuningas alkoholinkin...

Vierailija
2/8 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuska/vaiva on veriyskä,eli oksentaa päivittäin verta, kirkasta,ja sitä on tullut useammin ja runsaammin...ei halua mennä tutkimuksiin,ollut joskus ennen tapaamistamme jo,mutta ei löydetty syytä. :/ :( yksi kerta oli jo pelottava=meni punaiseksi kasvoiltaan,eikä saanut happea,näytti että "hakkaa selkääni"...tein kuten käski,mutta pelkäsin että ny on lähtö lähellä...mieheni vasta 33v.

se ny jollakin tavalla lekuriin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kovaa.

Oli koko päivän kaupungilla (ollaan vain ystäviä, niin joo...) ahistellut, puristellut perseestä ja ruvennut hiplaamaan rintoväliä.

Kun ei lähtenyt pois (minä yritin lähteä, seurasi), potkaisin sitä perseelle. Suutuin niin helvetisti.

Sitten lähti. Nyt ahistelee soittelemalla minuutin välein.

Haukkukaa vaan mutta minua puristellaan ja ahdistellaan vain päivän verran kunnes tulee potkut kirjaimellisesti :/

Vierailija
4/8 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi kipee, yleensä ei valita vähästä. Yhessä vaiheessa makas olohuoneen lattialla ja valitti että tuntuu siltä kun sillä olis tiiliskivi persiissä. Juu ei siinä mitään, sai sympatiaa siihen asti kunnes väitti että se on kauheempaa kun synnytys :)

Mistä helkutista se tietää miltä synnyttäminen tuntuu ja toisekseen ei varmasti ollut yhtä kivuliasta, ei todellakaan.

Siinä sen tuskanhuudot!

Vierailija
5/8 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..oli se, että joutui olemaan ilman yhdyntää puolisen vuotta. Joo, ymmärrän että oli kamalaa- mutta kun oli ennenaikaisia supistuksia, rutikuivat limakalvot ja muitakin ongelmia, enpä kamalasti nähnyt silloin (enkä oikein vieläkään..) ongelman suuruutta. Lääkäri kielsi yhdynnän ja minusta asia oli sillä selvä.

Vaikka tuosta on vuosia aikaa, en saa pois päästäni sitä miten lapsellisia miehet voivatkaan olla. Nähdään vain ne omat tarpeet, muista viis!

Vierailija
6/8 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuska/vaiva on veriyskä,eli oksentaa päivittäin verta, kirkasta,ja sitä on tullut useammin ja runsaammin...ei halua mennä tutkimuksiin,ollut joskus ennen tapaamistamme jo,mutta ei löydetty syytä. :/ :(

yksi kerta oli jo pelottava=meni punaiseksi kasvoiltaan,eikä saanut happea,näytti että "hakkaa selkääni"...tein kuten käski,mutta pelkäsin että ny on lähtö lähellä...mieheni vasta 33v.

Vierailija
7/8 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun puhuu jostain asiasta niinkuin muutkin tietää aiheen.

En ole koskaan kuullut miehen abortista, sen tajuan että isällä on ikävä lapsiaan jos tulee ero ja näkee lapsia joka toinen viikonloppu. Varmaan sinullakin olisi?

Vierailija
8/8 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä miehet vaativat oikeuksiaan mm seksin hedelmistä ja kertovat kuinka yhdenillan ladyt kusettavat heitä yms.

Googleta niin pääset palstalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan