NYT HUUDAN YLLÄPIDOLLE JA LUJAA! Palstan lukeminen on tehty täysin mahdottomaksi. MIKSI?
Miksi vauva-lehden/ palstan ylläpito ei KOSKAAN, IKINÄ vastaa palstalla esitettyhin julkisiin kysymyksiin?
Kommentit (26)
todetaan taas tämä uusin uudistus idioottimaiseksi.
näitä avauksia lukee kovinkaan ahkerasti. Laita suoraan ylläpitoon palautetta.
avatut jutut harmaana, avaamattomat mustana
Ei siis mitään uutta auringon alla.
Vaikka heille laitettu viestiä ja kysymyksiä julkisesti täällä palstalla ja sitten ilmoitettu ylläpitoon.
Mikä on ettei ylläpito voi vastata julkisesti esitettyihin kysymyksiin?
Toinen jee! ;)
Mulla on aina näkyny mustana Olen onnistunut silti palstaa lukemaan, jee.
Myt on kyse siitä, etteivät avatut tekstit enää näy toisen värisenä/ haaleampana.
asetuksista kiinni, kun minulla kyllä näkyy harmaana luetut ;)
Päivittäkää selain.
KYSYMYKSIIN!
VOISIKO YLLÄPITO NYT YSTÄVÄLLISESTI KERRANKIN VASTATA MIKSI
A) Nykyään ei näy avatut otsikot vaaleammalla tekstillä?
B) MIKSI VITUNKUVIA VOI NÄYTTÄÄ MUTTA EI KERTOA MANNERHEIMIN LASTENSUOJELULIITON LASTENVAATEKIRPPIKSISTÄ?
C) MIKSI YLLÄPITO EI KOSKAAN VASTAA JULKISESTI ESITTETTYIHIN KYSYMYKSIIN, joissa pitkä ketju takana ja useat kymmenet ihmiset haluavat vastauksen.
HUUDAN vielä sen verran, ettei haittaa vaikka saankin bannin. En voi ymmärtää kuka on Vauva-lehden av-palsta n ylläpitäjä.
Mitään tolkkua ei ole. Vituista saa puhua mutta ei sitten mistään muusta.
VOISIKO ARVOISA YLLÄPITO NYT KERTOA MIKSI ETTE KOSKAAN VASTAA KYSYMYKSIIN, JOITA TÄÄLLÄ JULKISESTI KYSYTTY JA NISSTÄ TEILLE VIESTITETTY?
KYSYMYKSIIN!
VOISIKO YLLÄPITO NYT YSTÄVÄLLISESTI KERRANKIN VASTATA MIKSI
A) Nykyään ei näy avatut otsikot vaaleammalla tekstillä?
B) MIKSI VITUNKUVIA VOI NÄYTTÄÄ MUTTA EI KERTOA MANNERHEIMIN LASTENSUOJELULIITON LASTENVAATEKIRPPIKSISTÄ?
C) MIKSI YLLÄPITO EI KOSKAAN VASTAA JULKISESTI ESITTETTYIHIN KYSYMYKSIIN, joissa pitkä ketju takana ja useat kymmenet ihmiset haluavat vastauksen.
HUUDAN vielä sen verran, ettei haittaa vaikka saankin bannin. En voi ymmärtää kuka on Vauva-lehden av-palsta n ylläpitäjä.
Mitään tolkkua ei ole. Vituista saa puhua mutta ei sitten mistään muusta.
VOISIKO ARVOISA YLLÄPITO NYT KERTOA MIKSI ETTE KOSKAAN VASTAA KYSYMYKSIIN, JOITA TÄÄLLÄ JULKISESTI KYSYTTY JA NISSTÄ TEILLE VIESTITETTY?
vaan tuosta vasemmalla olevan palkin palaute-linkistä. Mun käsittääkseni tätä palstaa ei moderoida aktiivisesti, vaan nimenomaan keskustelijoiden ilmiantojen perusteella. Moderointipalvelu saattaa olla hyvinkin ulkoistettu, joten Vauva-lehden nettisivujen varsinaisella ylläpitäjällä ja moderaattoreilla ei välttämättä ole mitään tekemistä keskenään.
Kiitos nam.
Oisko ihan teidän tietokoneen selaimen asetuksista kiinni, kun minulla kyllä näkyy harmaana luetut ;) Päivittäkää selain.
eipä ole kun tänään muuttui kesken päivän, yhtäkkiä kaikki mustaksi! Aamulla vielä oli luetut harmaalla...
Jos kaikki laittavat pyynnön=ilmoituksen ylläpitoon.
Kai sen nyt pitäisi toimia.
Oisko ihan teidän tietokoneen selaimen asetuksista kiinni, kun minulla kyllä näkyy harmaana luetut ;) Päivittäkää selain.
eipä ole kun tänään muuttui kesken päivän, yhtäkkiä kaikki mustaksi! Aamulla vielä oli luetut harmaalla...
Eikä ole kyllä selaimen asetuksia muutettu tässä välissä.
selain kannattaa päivittää/ vaihtaa toiseen = IE sucks!
OLisipa nyt oikeasti hyvä tietää kuka hitto tätä palstaa ylläpitää?
Kai se nyt olisi edes oikeus?
näitä avauksia lukee kovinkaan ahkerasti. Laita suoraan ylläpitoon palautetta.