Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: missä asioissa tunnet olevasi erilainen kuin muut?

Vierailija
23.11.2010 |

eli mitä sellaista teet, miten toimit, miten ajattelet jostain tietystä asiasta/jossain tietyssä asiassa, jossa luulet enemmistön toimivan toisin/ajattelevan toisin?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI muut, mutta ehkä erilainen kuin moni muu. Ainakin siinä, että mun on tosi vaikea keskittyä asioihin ja saattaa juttuja loppuun. Epäilen, että mulla on ADD tms.

Toiseksi ainakin siinä, että mun on hyvin helppo ymmärtää toisia ihmisiä, ts. en ajattele useinkaan ihmisistä pahaa, koska ymmärrän heidän motiivejaan ja lähtökohtiaan.

Vierailija
2/43 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä, etten halua kuluttaa, enkä matkustaa ulkomaille, ainakaan minnekään kauas. Kaikki aina toitottavat, että olisi niin kiva ostaa ja matkustaa, kunhan vaan olisi rahaa. Mua kumpikin ahdistaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut on onnellisia tai ainakin heillä on energiaa esittää sellaista, mulla ei ole.

Vierailija
4/43 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei intohimoa mihinkään, ei tavoitteita. Elän vaan ja olen.

Vierailija
5/43 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa sotahistoria, metsästys tai kalastus ja olen lisäksi käynyt armeijan. Onneksi olen kiinnostunut myös muista asioista, mutta noita monesti hämmästellään.

Vierailija
6/43 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- en halua ostaa (oikeastaan) mitään, mitä en välttämättä tarvitse

- en halua isoa palkkaa enkä rikastua

- viihdyn erittäin hyvin yksin

- inhoan puhelimessa puhumista

- en ole koskaan potenut vauvakuumetta, lähinnä poden "vauva-ahdistusta" kun näen pikkulapsia

(siis siihen tyyliin että alkaa miltei fyysisesti ahdistaa kun muistaa vauvoja nähdessään mikä vaiva niistä alkuaikoina on)

- tykkään järjestelemisestä (siivouksesta)

Vierailija
7/43 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä, etten halua kuluttaa, enkä matkustaa ulkomaille, ainakaan minnekään kauas. Kaikki aina toitottavat, että olisi niin kiva ostaa ja matkustaa, kunhan vaan olisi rahaa. Mua kumpikin ahdistaa!

Et siis olekaan ihan niin erilainen. Tai ei minua ahdista, mutta ei vain kiinnosta.

Vierailija
8/43 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, että on joku muukin.

Vierailija
9/43 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon jälleensyntymiseen ja siitä vapautumiseen, violettiliekkiin ym. ym. mielenkiintoista.

Vierailija
10/43 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalisia tilanteita. Muut aina sanovat, että pää hajoaa kotona (esim. kun on äitysloma), mutta mä taas viihdyn yksin ja mieluiten kotona. Harrastuksia ei ole, käyn silloin tällöin baarissa tuulettumassa, mutta muuten nökötän kotona.

Vierailija
11/43 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tavallaan vapaaseen kasvatukseen, siinä mielessä että lapsia ei tarvi kuljetella harrastuksesta toiseen, niitä voi hemmotella esim. lettukesteillä kerran viikossa, ja hullutella pitämällä pyjamapäiviä. Samalla haluan kasvattaa lapseni kuitenkin kunnioittamaan vanhempiaan ja muita vanhempia ihmisiä ja ihmisten erilaisia uskontoja ja näkemyksiä, suvaitsevaisuutta.

Kannatan ihmismassojen sulautumista ja vapaata liikkuvuutta maailmassa. Haluan, että lapseni oppivat useita eri kieliä ja kannustan heitä opiskelemaan nimenomaan kieliä ja kulttuureja.

En matkustele "muotimaissa".

Vierailija
12/43 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota "tavallaan vapaan kasvatuksen" äitiä myötäilen täysin.

En nyt tietenkään kaikessa ole niin kuin enemmistö, mutta harvassa asiassa varmaan kovin harvinainenkaan.

Vierailija
13/43 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen ja toimin traumani värittämien "lasien" läpi. Mikään ei ole silloin kovin yksinkertaista.

Koen melko totaalista erilaisuutta useimpien ihmisten kanssa.

Vierailija
14/43 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen koko ytimeltäni ja sielultani erilainen kuin muut. Olen aina kokenut tietynlaista ulkopuolisuuden tunnetta, vaikka olen sosiaalinen ja minulla on paljon ystäviä. Mutta jotenkin aina tuntuu, että olen olemukseltani "yksin"

Muutamia esimerkkejä

- vihaan kaikkea urheilua, kilpailua ja suorittamista

- minua ei kiehdo baarit, juominen, biletys

- en kaipaa ulkomaanmatkoja, kaikkein vähiten mitään rantalomia

- haluaisin, että koko elämä olisi melkein lapsen "tasoista", aikuisten maailma ja arvomaailma on minulle vieras

- ei kiinnosta raha, uralla eteneminen eikä muutenkaan ole kunnianhimoa sellaisissa asioissa, joita ihmisillä yleensä on: hienot autot ym

Vierailija
15/43 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunnen itseni tyhmemmäksi kuin muut. En omaksi "päivän polttavia kysymyksiä" niin helposti (ts. uutisia).

Uskon, että nykyihmisiä äidin ensisijaisuuteen vanhempana. En ole kovin paljoa lapsistani erossa. Ajattelen, että vauvaa ei missään tapauksessa pitäisi jättää viikoksi mummolaan lomamatkan takia (en tosin koskaan sitä sano!). Uskon, että aika monella ihmisellä on mahdollisuus alkoholisoitua. Lisäksi Suomalaiset juovat aivan liikaa.

Vierailija
16/43 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunnen itseni tyhmemmäksi kuin muut. En omaksi "päivän polttavia kysymyksiä" niin helposti (ts. uutisia). Uskon, että nykyihmisiä äidin ensisijaisuuteen vanhempana. En ole kovin paljoa lapsistani erossa. Ajattelen, että vauvaa ei missään tapauksessa pitäisi jättää viikoksi mummolaan lomamatkan takia (en tosin koskaan sitä sano!). Uskon, että aika monella ihmisellä on mahdollisuus alkoholisoitua. Lisäksi Suomalaiset juovat aivan liikaa.

Niin olen mielestäni aika lailla "lapsi-nainen" pidän siitä näkökulmasta. En ole pintaliitäjä.

Vierailija
17/43 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen ja toimin traumani värittämien "lasien" läpi. Mikään ei ole silloin kovin yksinkertaista. Koen melko totaalista erilaisuutta useimpien ihmisten kanssa.

ei vaan tullu ihan ekana mieleen.

Vierailija
18/43 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minusta huolestuttavaa ja väärin. Tekniikan kilpajuoksu poikii paitsi valtavan määrän ympäristöongelmia, myös ihmisten asenteisiin ja arvomaailmaan liittyviä ongelmia. MIKSI kaiken pitää olla nopeampaa, monipuolisempaa, pienemä´pää/isompaa, tehokkaampaa jne???

Miksi pieni ja vaatimaton ei riitä? miksi maailma menee koko ajan kauemmas alkuperästään ja kaikesta tulee vain keinotekoisempaa: silikonitissit ja muovikuuset ovat vain jäävuoren huippu, koko elämä on jotenkin luiskahtanut raiteiltaan ja järjetön juoksu vanhuutta, sairautta ja vajavaisuutta pakoon on meneillään -- muun muassa näiden ajatusteni takia koen olevani hyvin erilainen kuin muut.

Vierailija
19/43 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ihan kaikki ystäväni ovat miehiä. Kavereina on naisiakin, mutta tosiystävät ovat miehiä ja heidän kanssa vietän tosi paljon aikaani ja vain ystävinä

- en katkeroitunut, vaikka ex-mieheni löysi 9v yhdessä olomme jälkeen itselleen toisen naisen, jonka kanssa on onnellinen. Tekihän se kipeää, mutta selvisin ja osasin olla koko ajan järkevä ja meillä on erittäin toimiva yhteishuoltajuus. En ole ikinä, kertaakaan, puhunut lasten isästä pahaa lasten kuullen (enkä muutenkaan)

Vierailija
20/43 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minusta huolestuttavaa ja väärin. Tekniikan kilpajuoksu poikii paitsi valtavan määrän ympäristöongelmia, myös ihmisten asenteisiin ja arvomaailmaan liittyviä ongelmia. MIKSI kaiken pitää olla nopeampaa, monipuolisempaa, pienemä´pää/isompaa, tehokkaampaa jne??? Miksi pieni ja vaatimaton ei riitä? miksi maailma menee koko ajan kauemmas alkuperästään ja kaikesta tulee vain keinotekoisempaa: silikonitissit ja muovikuuset ovat vain jäävuoren huippu, koko elämä on jotenkin luiskahtanut raiteiltaan ja järjetön juoksu vanhuutta, sairautta ja vajavaisuutta pakoon on meneillään -- muun muassa näiden ajatusteni takia koen olevani hyvin erilainen kuin muut.

en edes pysy mukana teknisessä kehityksessä. nro 17/18 ja 19?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi