Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttää kun mies kyylää perseitä

Vierailija
23.11.2010 |

vaikka seison vieressä.. ohikulkevien naisten, jopa mun omia kavereiden. :( argh. tunnen itseni niin rumaksi :(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa pepa

Vierailija
2/29 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin häiritsi toi aikoinaan, varsinkin kun olin epävarmempi mieheni tunteista mua kohtaan.

Täytyy myöntää, että minäkin katson sillon tällöin naisten peppuja. Hyvin pidetty (=treenattu) naisen kroppa nyt vaan on niin jumalaisen kaunis. Antaa miehen katsella myös, ei se oo multa pois. Ei vielä ainakaan ole toisen naisen perän perään lähtenyt, vaikka tässä on jo 20 vuotta yhdessä eletty. :) Joskus telkkaria kattellessa ihastellaan naisia kilpaa. Miehen kroppa ei aiheuta mussa samoja reaktioita. Pidän miehistä, mutta pidän naisten katselusta enemmän kun miesten. :)

Vierailija
4/29 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munki mies välillä töllää, ihan normaalia sen on mut pitä osata töllätä vaivihkaa ettei loukkaa. Kerran sanoin miehelle niin et tää peppunainenkin kuulu "OTETAANKO VALOKUVA NIIN SAAT KOTONAKIN KATELLA?" Tyttö vaan hymyili mulle ystävällisesti ja mies meni noloksi.

Vierailija
5/29 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla itselläsi on ruma perse!

Minulla onneksi on niin hyvä perse, että mieheni ei tarvitse vilkuilla muiden perseitä :)

Vierailija
6/29 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla onneksi on niin hyvä perse, että mieheni ei tarvitse vilkuilla muiden perseitä :)

sun miehesi jaksa samaa persettä koko ajan katsella, kaikki miehet katsovat muita naisia ja näiden perseitä ja tissejä mutta osa osaa tehdä sen huomaamattomasti.

Vierailija
7/29 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhu miehellesi, kerro kuinka paha olo sinulle tulee siitä. jos mies ei ymmärrä ja jatkaa, olet väärän miehen kanssa = hän ei kunnioita sinua.

Vierailija
8/29 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit sanoa, että älä kyylää niitä kun sinä olet paikalla, mutta tietenkin se kyylää niitä sitten kun et ole. Kaikkia naisiahan tämä ei häiritse.

Vierailija
9/29 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllähän se välillä ärsyttää. Tosin kyllä itsekkin katselen hyvän näköisiä miehiä. En nyt erikseen käännyt katsomaan, mutta kyllä kiinnitän huomiota jos kassajonossa edessä miehellä hyvä peppu/kiva hymy/seksikkäät käsivarret yms.

Vierailija
10/29 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä teen mun miehelle jos huomaan sen jonkun perää tuijottavan. Ja saatan vilkaista itsekin, voidaan sitten vertailla miehen kanssa mielipiteitämme.

Onko pakko olla niin tiukkapipoinen?!

Vierailija
11/29 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen itseni sylkykupiksi :(

mies on muutenkin tuhonnut itsetuntoni 3vuotta sitten kun petti.

-ap

Vierailija
12/29 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitten pitää kertoa/kommentoida MULLE niitä. Pitäisi omana tietonaan.

Tässä yks päivä hän kävi lasten kanssa uimahallissa, ja tultuaan kotiin hän alkoi kertomaan, kuinka siellä oli joku tiukkakroppainen isotissinen nuori nainen uimassa, ja kuinka sitä oli kuulemma niiiin kiva katsella. Hoh-hoijaa...

Vierailija
13/29 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko olla niin tiukkapipoinen?!

Vierailija
14/29 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen itseni sylkykupiksi :( mies on muutenkin tuhonnut itsetuntoni 3vuotta sitten kun petti. -ap

Jos mies on jo ehtinyt pettämäänkin niin luulisi vieraiden perseiden kyylääminen olevan huolistasi pienin. Mies ei sinusta piittaa eikä sinua arvosta. Luuletko, että itsetuntosi joskus muka kohenee, kun suhdetta jatkat?

Vierailija
15/29 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitten pitää kertoa/kommentoida MULLE niitä. Pitäisi omana tietonaan.

Tässä yks päivä hän kävi lasten kanssa uimahallissa, ja tultuaan kotiin hän alkoi kertomaan, kuinka siellä oli joku tiukkakroppainen isotissinen nuori nainen uimassa, ja kuinka sitä oli kuulemma niiiin kiva katsella. Hoh-hoijaa...

Luulen että mies haluaa tehdä mut mustasukkaiseksi kun en muuten ikinä ole enkä osoita olevani. Joten sitten pitää esim. kaupassa laukoa jotain että "olipas todella hyvännäköinen muija". No aha, kiinnostavaa. Mietin mitäköhän se sanois jos mäkin alkaisin kommentoimaan kaikkia hyvännäköisiä miehiä :D

Vierailija
16/29 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehethän kehuu noita naisia ihan vaan siksi kun ei kukaan enennkään ole sanonut, että siinä olisi jotain väärää ja kun puhutaanhan sitä muistakin asioista mitä on nähty niin miksei sitten jonkun täydellisestä perseestä..olipa mulla itselläkin tuollainen mies, onneksi eksä, muista syistä kyllä mutta kuitenkin ajattelen, että vähän aikuismaisempi mies olisi kiva. Koska ei ne KAIKKI lauo noita juttuja vaikka naisia kattelisivatkin. Senkin vois mieluusti hoitaa silloin kun en itse ole paikalla. Mulla itselläni on niin kriittinen silmä miesten suhteen että harvoin näen mitään säväyttävää.

Vierailija
17/29 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehethän kehuu noita naisia ihan vaan siksi kun ei kukaan enennkään ole sanonut, että siinä olisi jotain väärää ja kun puhutaanhan sitä muistakin asioista mitä on nähty niin miksei sitten jonkun täydellisestä perseestä..olipa mulla itselläkin tuollainen mies, onneksi eksä, muista syistä kyllä mutta kuitenkin ajattelen, että vähän aikuismaisempi mies olisi kiva. Koska ei ne KAIKKI lauo noita juttuja vaikka naisia kattelisivatkin. Senkin vois mieluusti hoitaa silloin kun en itse ole paikalla. Mulla itselläni on niin kriittinen silmä miesten suhteen että harvoin näen mitään säväyttävää.

lisätä että saatan kyllä ihastua helposti ja viime suhteessakin ajattelin aina välillä sitä minun unelmamiestäni, jota olen ajatellut jo monta vuotta, ikinä en miehelle mitään asiasta sanonut. En sitten tiedä onko pahempi kyyläillä avoimesti muita naisia vai olla salassa ihastunut toiseen. Vaikka tätä ei siis edes tapaa. Ainakaan minun ajatuksistani mies ei saa tietää kun taas hänen kuolailuistaan tietää joka päivä.

Vierailija
18/29 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijottelu tuntuu sinusta kurjalta ja se loukkaa sinua. Pyydät häntä lopettamaan sen seurassasi.

Jos tämä mene perille, ala tekemään samoin itsekin. Katselet hyvännäköisten miesten perään, vislaa ja sano miehellesi "vau, näiksä ton, varmaan jostain hunkesista. Mieletön hauis!" No joo, mutta jos miehesi ei ole ihan tyhmä, hänhuomaa että eihän tollanen kivalta tunnu...

Jos hän taas loukkaa sinua tahallaan, no se on sitten toinen juttu. Silloin hän haluaa alistaa ja nöyryyttää sinua tahallaan vertaamalla sinua jatkuvasti muihin, että tuntisit olosi pieneksi ja kurjaksi.

Vierailija
19/29 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 23.11.10 06:09 (ID 11556688)

vaikka seison vieressä.. ohikulkevien naisten, jopa mun omia kavereiden. :( argh. tunnen itseni niin rumaksi :(

Tehokkain hoitokeino on ruveta kyyläämään itse huokaillen miesten perseitä ;) Rupeaa muuten ottamaan äkkiä miehen itsetunnolle, kun kuolaat jonkun adoniksen perään etkä ole omaa ukkoasi huomaavinasi ;)

Vierailija
20/29 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 23.11.10 06:09 (ID 11556688)

Tehokkain hoitokeino on ruveta kyyläämään itse huokaillen miesten perseitä ;) Rupeaa muuten ottamaan äkkiä miehen itsetunnolle, kun kuolaat jonkun adoniksen perään etkä ole omaa ukkoasi huomaavinasi ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi