Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin liivit sen mukaan mitä asiantunteva myyjä neuvoi. Saan niistä rytmihäiriöitä.

Vierailija
23.11.2010 |

Ympärysmitta tuntuu liian kireältä ja tuntuu ettei veri kierrä kunnolla, etenkin istuessa. Pitääkö kuitenkin käyttää näitä vain siksi että asiantuntija sanoo, että pitää olla tarpeeksi napakka ympärysmitta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pidä.

Vierailija
2/14 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kätevä juttu, ja pelasti minut turhilta rintsikkaostoksilta raskausaikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärässä paikassa, jos kiristävät istuessa.

Vierailija
4/14 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan vaan liivien ja minkään isompien verisuonten välillä on sentään kylkiluut ja kaikkea. Ei siitä kohtaa niin paljon pysty vaatteilla kiristämään, ei ainakaan millään pitserintsikalla. Manillaköydellä ehkä --- Onko varma, ettei ongelma johdukin jostain muusta?

Vierailija
5/14 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla rytmihäiriöitä, ellei sitten niin, että olet hermostunut ja stressaantunut kun koko ajan kiristää ja se stressaaminen aikaansaa rytmihäiriöt. Mutta älä ihmeessä käytä liivejä, jotka ovat epämukavat! Tiedäthän paljon paremmin itse miltä ne tuntuu, kuin joku kaupan myyjä. Mulle suositeltiin kans 70cm ympärysmittaa, yritinkin sellaisia liivejä käyttää pari päivää mutta se oli ihan tuskaa. Vaihdoin sitten takaisin entiseen 80cm kokooni ja olen tyytyväinen. Ympärysmitta rintojen alta mulla on kotona mitattuna 83cm. En tajua, miksi aina suositellaan aivan liian kireitä ympärysmittoja.

Vierailija
6/14 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

venähtää ajan saatossa, joten et sä kauaa sitä jatkopalaa tartte! Muistithan pukea uloimpaan hakaseen (siis isoimmalle ympärykselle)? Ja onhan ne heti rintojen alla, eikä missään pallean kohdalla? Eli nosta liivit kunnolla rinnan alle.

Vierailija
7/14 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löysääminen ei onnistu, hanki aluksi jatkopala. Käytön myötä liivit löystyvät ja voit jättää jatkopalan pois.

Vierailija
8/14 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla rytmihäiriöitä, ellei sitten niin, että olet hermostunut ja stressaantunut kun koko ajan kiristää ja se stressaaminen aikaansaa rytmihäiriöt.

jos palleaan painaa ja pallea painaa taas suoniin. Minulle alkoi kumartuessa tulla rytmihäiriöitä leikkauksen jälkeen, leikkauksessa pallealihasta oli venytetty. Meni onneksi ohi, kumarassa istuessakin alkoi muljahdella.

Vierailija
9/14 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla rytmihäiriöitä, ellei sitten niin, että olet hermostunut ja stressaantunut kun koko ajan kiristää ja se stressaaminen aikaansaa rytmihäiriöt.

jos palleaan painaa ja pallea painaa taas suoniin. Minulle alkoi kumartuessa tulla rytmihäiriöitä leikkauksen jälkeen, leikkauksessa pallealihasta oli venytetty. Meni onneksi ohi, kumarassa istuessakin alkoi muljahdella.

Vierailija
10/14 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta vaan kunnolla ylöspäin, kumarru vaikka samalla eteenpäin, jotta saat rinnat kunnolla ylös/ pois tieltä.

Vierailija
11/14 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitten vääränmalliset ja kokoiset liivit, jos ne siellä pallean päällä kiristää!

Kokeilithan säätää myös olkaimet lyhyemmiksi, jos ei auta, niin mene kauppaan ja palauta liivit, koska myyjä on valinnut sinulle täysin sopimattomat -pitäisi kyllä myyjän osata tuon verran!

Vierailija
12/14 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäryksen pitää olla niin napakka, että liivit pysyvät paikallaan ilman olkaimiakin. Sivusta katsottuna liivien pitää olla vaakatasossa, ne eivät siis saa nousta takaa ylös, ja jos olkaimia kiristää liikaa, ne nimenomaan nostavat takaosan ylös.

Suurin osa suomalaisista naisista kulkee vääränkokoisissa liiveissä: yleensä ympärysmitta on 5-15 senttiä liian iso ja kuppikoko liian pieni. Mun rinnat kasvoivat ammattitaitoisen myyjän avulla D:stä E:hen, ja ympärysmitta pieneni 80 sentistä 70:een.

Tietysti voi olla mahdollista, että ap:n liivit ovat väärää kokoa, todennäköisempää kuitenkin on, että hän on aiemmin käyttänyt vääränkokoisia ja nykyiset tuntuvat oudoilta.

on sitten vääränmalliset ja kokoiset liivit, jos ne siellä pallean päällä kiristää!

Kokeilithan säätää myös olkaimet lyhyemmiksi, jos ei auta, niin mene kauppaan ja palauta liivit, koska myyjä on valinnut sinulle täysin sopimattomat -pitäisi kyllä myyjän osata tuon verran!

Vierailija
13/14 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä katsotaan, ketkä on kuunnelleet Asiantuntijaa.

Vierailija
14/14 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat hämäystä, koska liivit pysyvät päällä ihan napakan ympärysmitan ansiosta! Hah!!!!