Onko sinua kutsuttu joksikin eläimeksi?
Minua kissaksi..ja tuntemattoman norsunaisen taholta.
Kommentit (16)
niin 2,5-vuotiaani (isoveli siis) katsoi minua ja sanoi: EHMÄ!
Tätä muistellaan vieläkin joskus... :)
Sekä mieheni että lapseni kutsuvat minua aika ajoin lehmäksi. Tämä tosin ei ole pahantahtoista, vaan "lempinimi" juontuu turhan aktiivisesta maidontuotannostani. Molempien lasten imetykseen on liittynyt alusta loppuun maitosuihkut, jonka lisäksi maidontulo ei ole koskaan ehtynyt normaalisti. Lapsilla on ikäeroa lähes 4v, ja kun esikoisen imetys loppui n. 1-vuotiaana, sen kolmen vuoden aikana, mitä imetysten välissä oli, maidontulo ei multa loppunut ollenkaan. Käytin liivinsuojia jatkuvasti, ja opin kantamaan vaihtopaitoja mukanani koko ajan. Kuopuksen imetys päättyi 8kk sitten, ja tilanne on sama nyt - kuljen jatkuvasti liivinsuojilla topatuissa liiveissä ja valitsen laukkuni sen mukaan, että sinne mahtuu aina 2-3 vaihtopaitaa. Mies on joskus todennut, että jos rahapula iskee, hän myy minut Valiolle lehmäksi.
Raskausaikoina olin milloin mikäkin valas: maitovalas, rannalle ajautunut ryhävalas, sinivalas. Itse kutsuin itseäni silloin sotanorsuksi.
Mies käyttää musta myös nimityksiä kissa tai pupu aina silloin tällöin. Pomoni kutsuu mua "toimiston kameleontiksi", koska tulen toimeen niiden hankalienkin työkavereiden ja asiakkaiden kanssa.
Pahimmat mittani olivat 168/71.
Tapasimme kun olin 168/64 eli pienestä kiinni kait?
Punainen pusero ja musta riipus. vieraan lapsen mielestä olin leppäkerttu. Äitinsä kertoi, että leppäkertut olivat kauneinta mitä lapsi tiesi.
joskus teiniaikoina sain kuulla olevani hevonen, varmaan tuntui pahalta, kun muistan sen vieläkin...
mutta ensimmäisenä mieleen tuli kasvi, eräs ihastukseni aikoinaan sanoi minua mimosaksi. Ja saattaapa se pitää paikkansakin.
Vaikka eihän se ole oikeasti minkään eläinlajin nimi tietenkään niin...
Niin ja entinen poikaystävä kutsui joskus pikku sammakokseen... Olinkohan vihreä ja limainen?
...kisu ja pupu tulee myös mieleen ;)
laiskiaiseksi =D Mies se osaa immarrella =D
Joku poikakaverin kaveri sanoi, että olen muurahaiskarhu. Mitähän se tarkoittaa? Ja tämä oli jotain 20 vuotta sitten..
Itse haukuin kerran yhtä naista rotannaamaksi, koska hän oli (rasittavuuden lisäksi) aivan rotan näköinen.
Minua kissaksi..ja tuntemattoman norsunaisen taholta.
Maitovalaaksi. :D
Mikähän mä nyt olisin varmaan 30-40 kg painavampana... sinivalas? :D