Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meksiko vai Thaimaa???

Vierailija
23.11.2010 |

Johan on, kun pukkaa stressiä jo lomastakin... Eli nyt siis pitäisi päättää, että lähteäkö lomailemaan Meksikoon Playa del Carmeniin vai Thaimaahan Phuketiin. Molemmissa paljon nähtävyyksiä jotka kiinnostaa ja kivoja hotelleja, en vaan osaa päättää!! Ne hotellit mitä olen katsellut ovat hintaluokaltaankin samaa, eli matka tulisi suunnilleen samanhintaiseksikin... Rannat on Karibialla niin upeat, että pelottaa, että pettyykö Thaimaan rantoihin (ainakaan kuvissa eivät vedä vertoja Karibiaan). Auttakaa, kumpaan te lähtisitte?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tuntuu käyvän thaimaassa,ni ehdottomasti meksiko!!

Vierailija
22/24 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastuin ikihyviksi ja sain todellisen kipinän päästä "syvemmälle" lattarikulttuureihin. Ruoka oli enemmän mieleeni kuin Kauko-idässä, samoin kulttuuri ylipäänsä ja tunnelma. Myöskään ilmasto ei ollut niin kostean kuuma Meksikossa kuin Thaimaassa ainakaan siihen vuodenaikaan kun me olimme matkalla molemmissa (joulu-tammikuu). Meksikossa oli myös viileämpää, joten siitäkin pointsit, sillä en tykkää niin tukahduttavasta kuumuudesta - tämä jakaa tietty mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

useamman kerran, ja molemmat hyviä ja helppoja maita turistille. Mä tykkään ehkä vähän enemmän Thaimaasta, koska siellä lämpimämpi keskitalvella, hintataso edullisempi ja ruoka enemmän makuuni. Rannat ja ruoka kyllä ovat molemmissa huippua, joten molemmissa vietät varmaan ihanan loman

Vierailija
24/24 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa muka itsensä kipeeksi muovituoli ravintoloissa;)))..........no eipä ole meidän pesue tullut kipeeksi!!Ei vatsatautia ja lompakosta lähtenyt tosi vähän rahaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi