Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle on vaikein hankkia joululahja?

Vierailija
23.11.2010 |

Minusta vaikein on hankkia lahja isälleni. Joskus myös miehen lahja tuotta päänvaivaa, jokavuotisen irja ja nahkahanskojen lisäksi :D

Kaikki vinkit tervetulleita

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli omalle isälle.

Vierailija
2/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä 50-pariskunnalle, jolla on kaikkea ja erittäin hyvin varaa hankkia se, mitä puuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikein on kummitytär, ikää nyt 12v. Ei ole oikein lapsi enää, mutta ei teini-ikäinenkään. En yhtään tiedä mitä hänelle voisi ostaa lahjaksi.

Miehet minun suvussani ovat helppoja; kaikille kelpaa kirjat, hyvä suklaa ja useimmille pullo konjakkia.

Oman isän lahjaan voi kysyä myös vinkkejä joko suoraan tai joltakin, joka on päivittäin tekemisissä /asuu isän kanssa. Tietää ne kaikki pikkujutut, jotka isä on maininnut vuoden aikana. Voi puuttua vaikka akkuruuvinväännin tai voileipägrilli... ei voi tietää mitä kaikkea isät salaa haluaisivat, mutta eivät ääneen sano toivovansa lahjaksi tai osta itse.

Lahjoja miehille: pyjama, aamutakki, aamutossut, termosmuki/pullo, laadukas taskulamppu, leatherman-veitsi, fleecepaita (urheilukaupasta löytyy hyviä), lompakko (eivät osta itse uutta, vaikka hajoaisi osiin), konjakkipullo ja lasit, lahjakortti hierojalle....

Vierailija
4/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan nykyään aika vähän tekemisissä välimatkan takia, mutta tulee kuitenki aina jouluksi meille eli jotain haluan ehdottomasti ostaa.

Tänä vuonna ajattelin turvautua lahjakorttiin, mutta vaatekauppa on siinä mielessä hankala, että veljellä on oma tyyli ja suurin osa vaatteista kirppareilta. Tokihan jokainen mies aina boksereita ja sukkia tarvii, että siinä mielessä. Myös leffaliput vois olla tänä vuonna aika jees.

Edellisellä oli kyllä hyviä vinkkejä miesten lahjoiksi!! Peukut sille! =)

Vierailija
5/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kun ei esim.suostu menemään hierontaan jos lahjakortin saa,ei käytä kosmetiikkaa,ei leivo kirjojen ohjeilla eikä muutenkaan lue kirjoja.

Appiukko ei myöskään lue ja käyttää aina samoja rytkyjäkin vaikka saisi esim just uudet hanskat.Alkoholiakaan eivät käytä joten viinipullotkaan ei käy.He eivät myöskään käy esim teatterissa tai konserteissa.

Huoh,taas on sama ongelma kun viime vuonnakin

Vierailija
6/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on junttia, tyyliöntä, rahvaanomaista ja sooou lääst siison.

Kaikille normaali-ihmisille jotakin keksii.

Vierailija
7/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seiska on kyllä oikeassa, ei av-mammalle kelpaa mikään, vaikka ostaisi mitä hienoa ja kallista, niin on se nyt ainakin väärää väriä!

Vierailija
8/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kun pitää joka päivittää, eikä haittaa vaikka niitä olis useita

Vierailija
9/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa herkkukori. Siis kootkaa se itse. Ostatte kauniin korin, jonne esim. mausteita (tarvii aina), herkkuja, juustoa, glögiä, suklaata, kahvia, teetä... ihan mitä vaan mitä normaalistikin kuluu. Me ostettiin joku vuosi anopille ja omalla vanhemmille tämmöset ja olivat ilahtuneita. Oikein isot korit ja kauniisti sellofaaniin käärittynä.

Vierailija
10/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa herkkukori. Siis kootkaa se itse. Ostatte kauniin korin, jonne esim. mausteita (tarvii aina), herkkuja, juustoa, glögiä, suklaata, kahvia, teetä... ihan mitä vaan mitä normaalistikin kuluu. Me ostettiin joku vuosi anopille ja omalla vanhemmille tämmöset ja olivat ilahtuneita. Oikein isot korit ja kauniisti sellofaaniin käärittynä.

Vierailija
11/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua mitään uutena ostettua tai tarpeetonta eikä tarvitse mitään.

Vierailija
12/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla ei tosiaan ole mitään ideoita.

Paitsi että jos pystyy toteuttamaan sellaisen idean, ettei jokainen ostaisi jokaiselle, vaan arvottaisiin yksi lahjan ostaja per nenä. Se on ihanaa. Jos joulunviettoon osallistuu esim. meidän perhe, veljeni perhe, sisareni perhe, tätini miehineen ja omat vanhempani, niin aika hyvän lahjashow:n saa aikaiseksi vaikka jokaisella olisi tosiaan se yksi paketti. Ja sitten se yksi onkin tosi hyvä, kun ostaja on pystynyt keskittämään siihen koko tarmonsa ja budjettinsa.

Lasten lahjat sitten tosin päälle, mutta kuitenkin.

Vierailija
13/13 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siinähän on se hyvä puoli, että voi ostaa varojensa mukaan kun kokoaa itse. Ja ihan normaalista kaupasta voi ostaa samalla kun itsekin ruokaostoksia tekee (ja kerätä bonukset) ;)..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän