Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestäkää persuja!

Vierailija
23.11.2010 |

Vaikka he eivät mitään saisikaan aikaiseksi niin olisi sentään jonkinlainen herätys näille maan päättäjille!!!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka he eivät mitään saisikaan aikaiseksi niin olisi sentään jonkinlainen herätys näille maan päättäjille!!!

Vierailija
2/18 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestä, enkä myöskään julkkisehdokkaita ja urheilutähtiä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette, oi persujen äänestäjät, ole sitten aiemmin tarttuneet toimeen jottei tilanne olisi mennyt niin karmeaksi kuin mitä sen nyt väitätte olevan?

Vierailija
4/18 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestä, enkä myöskään julkkisehdokkaita ja urheilutähtiä....

Vierailija
5/18 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette, oi persujen äänestäjät, ole sitten aiemmin tarttuneet toimeen jottei tilanne olisi mennyt niin karmeaksi kuin mitä sen nyt väitätte olevan?

on käynyt niin, että olen vasta viime vuosien aikana herännyt siihen, että myös kotimaan politiikka. Toisaalta edelliset vaalit olisivat olleet ensimmäiset, joissa olisin edes voinut äänestää.

Mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan.

Vierailija
6/18 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen jo päättänyt. Perhekeskeinen ohjelma on hieno asia, hieman liian vasemmistolaishenkinen talouspolitiikka rikkailta veroilla pois köyhillekin sopii minulle. Vihreisiin olen tosi pettynyt enkä ihmettele, että Paloheimot yms täyspäiset jättivät puolueen.

Vierailija
7/18 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käynyt niin, että olen vasta viime vuosien aikana herännyt siihen, että myös kotimaan politiikka. Toisaalta edelliset vaalit olisivat olleet ensimmäiset, joissa olisin edes voinut äänestää. Mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan.

Mitä sinä kuvittelet saavasi jos persut pääsevät hallitukseen? EU:n politiikka määrää suurimman osan kaikesta mitä vastaan persut ovat.

Vierailija
8/18 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme ole enää itsenäisiä.

Vierailija
9/18 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen jo päättänyt. Perhekeskeinen ohjelma on hieno asia, hieman liian vasemmistolaishenkinen talouspolitiikka rikkailta veroilla pois köyhillekin sopii minulle. Vihreisiin olen tosi pettynyt enkä ihmettele, että Paloheimot yms täyspäiset jättivät puolueen.

Sinä olet fiksu ihminen. Ja ilmeisesti seuraat politiikkaa? Vihreät pettivät äänestäjänsä puoltamalla hallituspuolueena lisäydinvoimaa ja pettämällä opiskelijat, joille olivat luvanneet ajaa tukiin korotuksia.

Puhumattakaan vihreiden maahanmuuttomyönteisyydestä vailla järkeä.

Täysin selkärangatonta toimintaa vihreiltä.

Vierailija
10/18 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet fiksu ihminen. Ja ilmeisesti seuraat politiikkaa? Vihreät pettivät äänestäjänsä puoltamalla hallituspuolueena lisäydinvoimaa ja pettämällä opiskelijat, joille olivat luvanneet ajaa tukiin korotuksia. Puhumattakaan vihreiden maahanmuuttomyönteisyydestä vailla järkeä. Täysin selkärangatonta toimintaa vihreiltä.

Eivät persut ja vihreät ole toistensa vihollisia.

Vierailija
11/18 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käynyt niin, että olen vasta viime vuosien aikana herännyt siihen, että myös kotimaan politiikka. Toisaalta edelliset vaalit olisivat olleet ensimmäiset, joissa olisin edes voinut äänestää. Mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan.

Mitä sinä kuvittelet saavasi jos persut pääsevät hallitukseen? EU:n politiikka määrää suurimman osan kaikesta mitä vastaan persut ovat.

Tottakai myös perussuomalaiset puoltavat EU:n linjoja, säännöt ovat sääntöjä - jokainen kyllä sen ymmärtää. Kyse onkin nyt siitä, mistä saamme itse maana päättää. Ei EU sanele meille maahanmuuttopolitiikkaa pakolaiskiintiöiden lisäksi juuri mitenkään; sen suhteen vedämme omat linjauksemme.

Vierailija
12/18 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi antaa ääntäni pelkästään siksi, että lätisevät kaikesta. Kyllä keinoja asioiden parantamiseen tulee esittää myös. Joten tuskin persut saa minun ääntäni.

Vierailija
13/18 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemään suuria muutoksia ja TODELLA vaikuttamaan suomalaiseeen päätökseentekoon. Populismia, uhoa ja isoja sanoja, ilman mitään hajua siitä miten oikeasti asioihin voidaan vaikuttaa!!!

Hell no!

Vierailija
14/18 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ainakaan niin kuin hallitus nyt toimii! Ja yritän järkyttää heidän asemaansa palleillaan äänestämällä persuja!

Vierailija
15/18 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrärahan osoittaminen Itämeren nimen muuttamista valmistelevalle työryhmälle

Eduskunnalle

Suomi on ainoa Itämeren valtioista, joka käyttää totaalisen väärää nimeä ympärillään olevasta läntisestä ja eteläisestä merestä. Nykyinen nimi on ikävä jäänne ja muisto historiallisen valtapolitiikan ajoilta, eikä se sitouta eikä motivoi nykymuodossaan kansalaisia meren tilan eikä tilanteen korjaamiseen. Suomalaisten sukukansatkin ovat itsetuntoisempia käyttäen Itämeren alueella oikeita tai oikeampia nimiä, kuten virolaiset nimeä "Läänemeri" ("länsimeri") ja saamelaiset vanhana nimenä "vald mer" ("valtameri'). Liettualaiset ja latvialaisetkin saavat hyvityksen englanninkielisestä nimestä Baltic Sea ("balttien meri"). Toin asian esille jo edellisellä kansanedustajakaudellani, mutta koska asiaan ei ole vieläkään saatu korjausta - saatika viety eteenpäin - ehdotan, tai kuten tapana monikossa ehdotamme seuraavaa.

Edellä olevan perusteella ehdotamme,

että eduskunta ottaa valtion vuoden 2010 talousarvioon momentille 35.01.01 lisäyksenä 500 000 euroa Iämeren nimen muuttamista valmistelevan työryhmän työhön.

Helsingissä 25 päivänä syyskuuta 2009

Pertti Virtanen /ps

Raimo Vistbacka /ps

Pentti Oinonen /ps

Pietari Jääskeläinen /ps

Pirkko Ruohonen-Lerner /ps

Risto Autio /kesk

Vittu, ihan mahtavaa!

Vierailija
16/18 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalainen puolue sekavine ohjelmineen on itsensä tuhoava paradoksi. Puolueen menestys rakentuu väittämille, joihin perussuomalaiset itse kompastuvat, ellei Soini heitä pelasta oveluudellaan, siis pitämällä persut visusti oppositiossa.

Muussa tapauksessa kun joutuu vastuuta kantamaan. Vastuun kantaminen taas on persuille mahdotonta, koska persujen perusteeseihin kuuluu väittämä, jonka mukaan poliitikot ja valtaa käyttävät ovat turmeltuneita oman edun tavoittelijoita. Persujen huima vallanhimo ja povattu menestys tekevät heistä juuri sitä mitä he vastustavat; valtaa käyttäviä poliitikkoja.

En jaksa uskoa että perussuomalaisiin kuuluminen tekee ihmisestä poikkeuksellisen. Niinpä persut valtaa saadessaan käyttäytyvät aivan samoin kuin nyt valtaa käyttävät "herrat" ja "poliitikot".

Miksi?

Siksi, että jos persut menestyvät vaaleissa ja saavat sen kuuluisan murskavoiton, he joutuvat mukaan hallitusneuvotteluihin. Sana hallitusneuvottelu tarkoittaa kahden tai useamman eri osapuolen kokoontumista löytämään yhteinen linja, jota jokainen osapuoli noudattaa ja kannattaa hallituskauden aikana.

Viimeistään tuossa vaiheessa Soini joko myy nahkansa ja periaatteensa päästäkseen ministeriksi, tai sitten hän nahkansa ja periaatteensa säilyttääkseen vie puolueensa oppositioon, pois vastuun kantamisen tieltä.

Kummassakin tapauksessa persujen työ on turhaa. Oppositiossa istutaan räksyttämässä ja nostamassa mukavaa kansanedustajan palkkaa, ja hallitusvastuuseen siirryttäessä persut joutuvat luopumaan kantavimmista ja populistisimmista periaatteistaan.

Hallituksessa persut ovat vähemmistö, ja jo hallitukseen pääsy edellyttää luopumista lähes kaikista persujen pyhistä tavoitteista. Maahanmuutolle he eivät voi juuri mitään, herroja ja vallankäyttäjiä on heistä itsestään tullut, EU:sta he eivät pysty eroamaan, ja muutoinkin he joutuvat tinkimään kaikesta kaikessa.

Vain oppositiossa he voivat jatkaa nykyistä mellastustaan, eikä sillä mellastuksella ole mitään vaikutusta mihinkään, koska oppositio ei tee päätöksiä.

Perussuomalaisten kohtalona ovat tosiasiat ja niihin törmääminen. Vain reilusti yli 50 % kannatus vaaleissa voi antaa heille lähes täyden vallan. Herra meitä moiselta varjelkoon.

Ääni persuille on hukkaan heitetty ääni.

Vierailija
17/18 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet fiksu ihminen. Ja ilmeisesti seuraat politiikkaa? Vihreät pettivät äänestäjänsä puoltamalla hallituspuolueena lisäydinvoimaa ja pettämällä opiskelijat, joille olivat luvanneet ajaa tukiin korotuksia. Puhumattakaan vihreiden maahanmuuttomyönteisyydestä vailla järkeä. Täysin selkärangatonta toimintaa vihreiltä.

Eivät persut ja vihreät ole toistensa vihollisia.

Eivät olekkaan, vihreille kaikki ovat vihollisia. Ovat aina eri mieltä ja se on heidän tehtävänsä. Niistä asioista kuten nyt vaikka ydinvoimasta kun piti olla eri mieltä niin olivatin samaa mieltä. Luonnon kanssa tuolla vasurianarkistisakilla ei ole enää mitään tekemistä. Suurin osa kannattajia tyttömiä hampun polttelijoita, ns cityvihreitä, joiden luontokokemus perustuu Nuuksiossa vedettyyn telttaretkeen ja pössyttelyviikonloppuun. Minä en halua samaistua enää tuohon sakkiin, arvostan elämää, eläimiä, luontoa ja omaa maata sen verran, enkä tue islamia kuten vihreät. Islamissa kuitenkin on kaikki se mikä on omia arvojani vastaan.

Vierailija
18/18 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään eivät ole saaneet aikaiseksi ja tehneet niin huonoa politiikkaa jo vuosikausia, että olen täysin kyllästynyt koko persuilijoihin. Seuraavissa vaaleissa äänestän protestiehdokasta. Nih.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi