Näin. Hormonikierukka tuli ulos. Taas.
Tällä kertaa pysyi sisällä 30pv. Edellisellä kerralla sentään 10kk... Onneks ei menny omat rahat kankkulan kaivoon...
Kommentit (35)
verihyytymän kanssa. Tuskin nyt mikään alkio oli. Ja lisäksi tiedän kaksi keneltä kierukka lähtenyt, toinen raskaana ja toinen laittanut uuden kierukan.
mun vuoto on usein niin runsasta,etten edes erots,onko ne ees menkat.ja mulla on ollu aina runsaat ne, ja maksimissaa ollu vaan 5 päivän tauko nois vuodoissa.että onko ihan normaalia?en viittis kallista vekotinta poistaa,jos tää on ihan normaalia.
niin siismenkat ollu mulla aina rajut,ja sen jälkee ku kierukka laitettii 9.9, niin on tullut semmosii vuotoi,etten edes tiedä millon on menkat.että kertooko tän kaltanen vuoto,ettei tuo kierukka sovi mulle?
Siis oli aina muutama tiputtelupäivä välissä ja sit taas menkkamaista vuotoa. 10kk:ssa oli yhteensä ehkä viisi kokonaan vuodotonta päivää. Mistään kuukautisista ei mitenkään voinu tietää, ku jatkuvasti vuoti suht. runsaasti.
Tällä kertaa alkoi viikko kierukan laiton jälkeen runsas vuoto, joka 2vkoa menkkamaisena ja toi viimeinen viikko tiputteli. Tuon vuotoasian takia en todellakaan tykänny koko kierukasta. Plus että ylimääräiset hormonit laittaa mun pään ihan sekasin. :(
t. AP
miltä ne klöntit näytti? Oletko varma että oli alkioita? Minkä värisiä ja kokoisia?
sellaisia katkaravun näköisiä mininapanuoran päässä olevia verensekaisia paloja..
Katkaravun :o
ja toinen on ollut kohta puoli vuotta. Ekan jälkeen vuotoa puoli vuotta, mutta muuten ei mitään ongelmia.
Mulle kävi sama. eka pysy päivän, toinen kaks.
Mulle kävi sama. eka pysy päivän, toinen kaks.
En millään todennäkösyydellä voi ola raskaanakaan, ellei sitten kumi oo pettäny ja testi valehdellu...
Mistä tuo johtuu ettei kierukka pysy? Mulla pysy 10kuukautta ja sopi ihan täydellisesti, ei kipuja, ylimääräisiä vuotoja ja menkatkin vaan 2-3pv. Sit yhtäkkiä vaan tunsin että narua tuntuu enemmän kuin pitäisi ja lääkärissä varmistui että oli puoliksi ulkona jo. Ei osannut sanoa lääkäri syytä sille miks tuli ulos. Luulisi että jos keho hylkii niin olisi tullut jo aiemmin pois. Kuitenki joku kasvain tuolla joka työntää sitä pois päin :(
Siis miten löysiä te ootte p*lluistanne kun ne noin vaan humpsahtaa ulos xD
Onko teillä ollut repäisykipuja kierukan kanssa? Aivastaessa vihlasee samalla tavalla kuin raskaana ollessa. Vuoden ollut nyt, menen huomenna gynelle tarkistuttamaan.
Minulle asennettiin hormonikierukka jälkitarkastuksessa. Muutaman kuukauden päästä lankoja piti lyhentää kymmenen senttiä. Koko ajan vuoteli miten sattuu. Varsinkin fyysisen ponnistelun jälkeen vuosin verta ja vatsaa vihloi kovastikin. Viimein viiden vuoden jälkeen poistatin viimein kierukan, se oli kasvanut osin kohdun sisäpintaan kiinni ja se selitti vihlonnan liikkuessa. Kierukka oli mennyt väärään asentoon, sitä ei olisi saanut laittaa niin aikaisin, kun kohtu ei ollut vielä palautunut synnytyksen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 13:52"]Siis miten löysiä te ootte p*lluistanne kun ne noin vaan humpsahtaa ulos xD
[/quote]
Miks alapeukut, totuus sattuu vai xD Hahhahhaa!
Mitä teille muille on sanottu syyksi siihen että kierukka poistuu?
Mistä sen huomaa jos Murena tulee ulos?
Suosittelen ehkäisykapselia käsivarteen. Huoleton.
ja lääkäri sanoi että jos on aina ollut runsaat kuukautiset, niin vuotaminen voi jatkua melkein vuodenkin kierukan laittamisen jälkeen, ilman että se on vielä merkki mistään ongelmasta.
Mutta siis mulla on tosiaan ollut tämä kierukka vasta päivän, joten mitään omakohtaista kokemusta ei ole.
Ei muuten lekuri maininnut MITÄÄN tämäntyyppisistä ongelmista kuin tässä ketjussa on ihmisillä ollut... toivottavasti ovat erittäin harvinaisia.