Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikunnasta hyvä fiilis?

Vierailija
22.11.2010 |

Koska mä saan hyvän fiiliksen liikunnasta? Lapsesta asti kaikki liikunnallinen ja hengästyminen on lähinnä vituttanut ja sattunut.

Nyt on pakko käydä lenkillä, jotta paino pysyy hallinnassa. Joka ikinen kerta juokseminen tuntuu enemmän tappavalta kuin mukavalta.

Eiks vaan kaikille ihmisille tuu sitä fiilistä ikinä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengästyttää, rintaan pistää, kaikkialle sattuu. hirveä olo eikä tee mieli harrastaa uudelleen.

Vierailija
2/5 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolta juoksu tuntuu niin kauan kun kunto on kohonnut riittävästi, ja yleisin virhe on juosta liian rankkoja lenkkejä. Yleensä vauhti on liian luja.

Peruskunto täytyy rakentaa ensin ja se tehdään hissuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa hyvä olo ehkä siinä, että olen tyytyväinen, että olen saanut perseeni liikkeeseen. Ja yksi pointti, mikä mua helpottaa liikkumisessa on musiikki. En kyllä tosiaan liiku ilman kunnollista musiikkia. Eli kuolen tylsyyteen ja "itseni kuuntelemiseen" lenkillä, ellei korvissa pauhaa hyvä musiikki. Tämän lisäksi mut löytää jumpasta ja tanssista (jossa taas edistyminen ja oppiminen on ihan kivaa). Mutta tosiaan liikunta ilman musiikkia on sama kuin päätänsä hakkais seinään.

Vierailija
4/5 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juokseminen tuntuu vaikealta, aloita harjoittelu niin, että kävelet aina välillä reippaasti ja sitten taas juokset. Pidennä juoksumatkoja sitten vähitellen.

Pyöräily on myös tehokas vaihtoehto, jos juokseminen ei maistu. Talvella voi myös ihan hyvin pyöräillä kun pukeutuu oikein (ei tietenkään missään paukku pakkasissa).

Sitten kun sun kunto nousee ja alat jaksaa paremmin alat varmaankin nauttia enemmän liikunnasta.

Vierailija
5/5 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en juuri nauti juoksemisesta. Tylsää ja huono hengittää. Samaa epämiellyttävyyssarjaa on myös mm. hiihto ja kuntopyörällä polkeminen.

Sen sijaan tykkään airobikista, tenniksestä, joogasta yms. Näissä tulee monesti sellainen olo, ettei haluaisi lopettaa ollenkaan.