Kierto 30-33 päivää. Onko "liian" pitkä?
Kommentit (13)
ja tulen raskaaksi melkeinpä ajatuksenvoimalla. Mulla on kolme lasta, ja enemmän on ollut ongelmia siinä ettei lapsia tulis kuin niiden saamisessa...
ja ongelmia on ollut enneminkin estää se raskaaksi tulo, lapsia on neljä ja niiden tulo loppui vasta TOISEN sterilisaation jälkeen...
raskauduin eka kierrossa, noin kiertopäivänä 50. Synnytyksen jälkeen kierrot lyheni 32-35 päiväisiksi ja toisella kerralla raskauduin kolmannesta kierrosta. Eli pitkä kierto ei todellakaan ole este, päinvastoin liian lyhyt voi olla. Tsemppiä!
Mun kierto 24-26 päivää. On muutes ihan törkeen vähän ja tuntuu että kuukautiset on aina!
yleensä n. 28-50 päivää ja odotan nyt toista laista
t.äippä + rv 16+3 ja vaavi 10kk
kierto 36-53 päivää. Raskaaksi kummallakin kerralla kuukauden päästä ekasta "yrityksestä" Ikääkin oli jo ensimmäisen lapsen saadessani 33
Mä sain esikoisen kierrosta, joka oli noin 48 päivää (oli ihan pikkuisen hormonit sekaisin).
Raskautumiseen vaikuttaa ovulaation tapahtuminen. Eli jos mahdollisuudet epäilyttää niin osta apteekista ovulaatiotestejä ja seuraile pari kuukautta ovuloitko: jos testi näyttää plussaa niin kaikki on hyvin ja voit tulla raskaaksi, jos taas ei niin sitten on syytä hakeutua tutkimuksiin.
T. eräs, joka ei ilman lääkkeitä ovuloi ja kierto on aina ollut pitkä.
Keskiarvo on 28 vrk, mutta kaikki 25-35 on normaalia.
Minulla oli kierto 32-35 pvää ja ovulaation ennustaminen oli vaikeaa, mutta puolen vuoden sisään alkoi raskaus.
Minulla on ollut juuri tuollainen kierto, ja meillä on kolme lasta.
Se kannattaa raskauden kestoa laskiessa huomioida, että raskaus ei ole niin pitkällä, kuin neuvolan laskut kertoisivat. Onneksi ultra on niin tarkka nykyisin. Minulla laskettu aika on aina siirtynyt "kaavasta" noin viikolla eteenpäin.
yli 40 päivää SAATTAA vaikuttaa. jostain luin.