Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päin laitatte takin henkariin? Meillä

Vierailija
22.11.2010 |

on puolet takeista ja myös henkareista toisinpäin ja puolet toisinpäin. Mies laittaa eritavalla kuin minä ja väittää, että mun tapani on väärin.

Minä laitan niin, että takin avonainen puoli eli vetskari on oikealla. Ja olemme miehen kanssa molemmat oikea kätisiä.

Kumpi tapa on oikein tai yleisempää?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko jonkun elämä OIKEESTI olla noin köyhää???? Huono provo.

Vierailija
2/12 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetoketju yleensä vasemmalla puolella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeakätinen

Vierailija
4/12 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset heittävät takit lattialle...

Vierailija
5/12 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko jonkun elämä OIKEESTI olla noin köyhää???? Huono provo.

Siis meille tuli asiasta puhetta, kun mies tajusi, että laitamme eripäin takit. Ja vieraiden on kuulemma vaikea laittaa takit, kun henkarit on mun takkejen jäljiltä väärinpäin...

-ap

Vierailija
6/12 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa miten sattuu.

Vierailija
7/12 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä kysymys kertoo kotiäitien elämästä... Kyllä se henkinen pääoma taitaa jonkin verran siellä kotona ollessa rappeutua? Olen sanaton...

Vierailija
8/12 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista... Mitä tämä kysymys kertoo kotiäitien elämästä... Kyllä se henkinen pääoma taitaa jonkin verran siellä kotona ollessa rappeutua? Olen sanaton...

Vierailija
9/12 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei kerro mitään henisestä pääomastani. Tietenkin olen akateemisesti koulutettu hyväpalkkainen uraäiti. Ja silloinhan tämä kysymys mielstäsi kertookin minun tunneköyhyydestäni ja kylmäsä uraäiti-tyylistäni, eikö?

-ap

Vierailija
10/12 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä kysymys kertoo kotiäitien elämästä... Kyllä se henkinen pääoma taitaa jonkin verran siellä kotona ollessa rappeutua? Olen sanaton...

Vierailija
11/12 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä kauhistuttavainta, joskus (aika usein) menee ne henkaritkin väärinpäin!! Hengissä ollaan silti:)

Mutta se mikä ärsyttää, on miesväen laiskuus yleensä käyttää noita henkareita; Meillä on sellainen naulakko, missä on niitä koukkuja myös, ja kun ne tunkee täyteen takkeja, ei henkareihin meinaa mahtua takkeja ollenkaan vaan naulakko pullottaa räjähtämäisillään. Ilmeisesti on paljon helpompaa viskata takki koukkuun, vaikka henkareissa naulakko "vetäisi" paljon enemmän ja olisi siistin näköinen.

Vierailija
12/12 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä yleensä vetoketju oikealla, molemmat ollaan oikeakätisiä. Mutta riippuu vähän että missä seisoo, kun takin laittaa naulakkoon. Luulen, että yleensä laitan takin niin päin, että näen vetskaripuolen, kun työnnän takkia muiden väliin - eli näen heti, jos takki meinaa tipahtaa. meillä on kyllä ihan sama, miten päin ne on, kun suurin osa henkareista ei ole kaareutuvia - vain painavimmilla takeillä on muotoillut henkarit.