Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon te annatte ulkokissalle ruokaa?

Vierailija
22.11.2010 |

Mun kissa käyttäytyy koko ajan niin, että se ei olis saanut viikkoon ruokaa. Syö koiran ruoat, syö pöydältä ihmisten ruokaa. Kun jääkaapin ovi aukeaa, niin kissa säntää häntä suorana paikalle. Annoin sille jo matolääkityksenkin, mutta sekään ei auttanut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ruokaan öljyä,jos se auttaisi?

Vierailija
2/5 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa käyttäytyy koko ajan niin, että se ei olis saanut viikkoon ruokaa. Syö koiran ruoat, syö pöydältä ihmisten ruokaa. Kun jääkaapin ovi aukeaa, niin kissa säntää häntä suorana paikalle. Annoin sille jo matolääkityksenkin, mutta sekään ei auttanut.

Meillä huomattu ihan sama. Koira katto urpona yks päivä kun toinen kissamme pokkana veti eka omat safkat ja sitten siirty koiran kipolle... Ei siis ilmeisesti onnistu saalistaminen lumihangessa;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kesällä, lihonutkin se perhana on. Mut vesien lisäksi meillä on aina naksukippo saatavilla, sen lisäksi kosteaa sapuskaa saa 2-3 pussia/pv. Pitänee varmaan tarjota sille enemmänkin, koska kärkkyy jopa vauvan purkkiruokia sitterin vierellä kun vauvaa syötän. Ja auta armias jos pöydälle jää jotakin, niin takuulla tuo terroristi käy rosvoamassa itselleen suupalan. Kattiloissakin oltava kannet, muutoin hämmentää sielläkin tassullaan! ;)

Vierailija
4/5 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa silti syödä ruokakupiltansa. Yrittää vaan saada katsekontaktia muhun, et mä huomaisin mitä katala kolli tekee. =) Tuo kissa on jo 5 v. ja kova metsästämään, yhtenäkään talvena ei aikaisemmin ole ollut tälläistä ongelmaa. Ehkä siitä on sitten tullut vain laiska.

Vierailija
5/5 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken sisällä söis jos sais. Saunanlauteilla vetelee nokosia ja kun mittari lähentyy 60 ni sitten pois ja kun ollaan saunottu eiku takasin:)