Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana seksikumppani viime viikonloppuna! Tosi kohtelias mies, rakasteltiin koko yo mun asunnossa. Aamulla mies viela kiitti ja jatti mulle satasen keittion poydalle.

Vierailija
17.10.2005 |

Tosi suloinen!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on tosi herttaista mun mielestä. Mistä sä sen löysit?? Siis mäkin haluan tollasen miehen.

Vierailija
2/9 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, se mies sanoi, ettei mun kannata soittaa sille, se soittaa mulle sit joskus. Se haluaa yllättää mut! Ihana. Mä ostin sillä satasella tänään uudet keittiön verhot ja sukkahousut. Mistä muuten arvasitte, että Porvoossa ollaan? Satanen oli muuten ulkomaan euroja, kosmopoliitti taisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuutko miltä toi sun tekstis kuulostaa, siis jätkä heitti sulle satasen ja susta se on kohtelias?? Tiesikkö, että teki sinusta sillä teolla MAKSULLISEN NAISEN, miten voit enää elää ittes kanssa? No ei, elä ittees syytä, olet vaan ilmeisen naiivi.

Ja voi hyvänen aika, ei kannata soittaa, se soittaa sulle... Vuosisadan kulunein klisee, et kai sää oikeesti luule että se soittais?? Voi tyttö hyvä että sua on nyt viilattu linssiin oikeen 6-0.

Vierailija
4/9 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Satanen oli muuten ulkomaan euroja, kosmopoliitti taisi olla.

Eurosetelit kun on kaikissa Euromaissa samanlaiset, kolikot on maakohtaiset... juups...päiväunensa kullakin...

Vierailija
5/9 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan säälin teitä, kun mulla on glamouria elämässä.

Vierailija
6/9 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Satanen oli muuten ulkomaan euroja, kosmopoliitti taisi olla.

Eurosetelit kun on kaikissa Euromaissa samanlaiset, kolikot on maakohtaiset... juups...päiväunensa kullakin...

Mutta taitaa olla, ettet ole 100¿ seteliä koskaan nähnytkään :-)

Vierailija
7/9 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:lle; kyllä heti voi niinku päätellä, että oli joku kosmopoliitti, kun oli tollainen herrasmies. Ei nää suomalaiset osaa tolleen käyttäytyä. Eikä ne tosiaan jaksa koko yötä. Eikä niillä oo niitä satasiakaan. Siis kyllä mä olen kanssa ajatellut, etten mee minkään tavallisen juntin mukaan, vaan otan ens kerralla jonkun keski-eurooppalaisen.

Vierailija
8/9 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai siis mitä, eikö mennyt läpi, vaikka kuinka yritin paatostaa :D *17*

Vierailija
9/9 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on tarjottu 180e yhdestä 5 minuutin sessiosta+ ruuat, juomat ja mitä nyt olisi keksinyt pyytää. 100e yöstä? Haaalpaaa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi