Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvatkaa onko kiva riisuutua nuoren mieslääkärin vastaanotolla, kun

Vierailija
22.11.2010 |

sääret ovat karvaiset kuin Tarzanilla. :-/

Ei mitään vaaleaa karvaa vaan tummaa ja ihan kuin miehellä. Kärsin jonkinlaisesta hirsutismista.

Nimimerkillä tänään terveyskeskuksessa ;-)

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan likaiset pikkarit jalassa. Jouduin yllättäen sairaalaan ja yläreittä ultrattiin, nuori mies tutkimassa... Haisin pahalle, otti päähän.

Vierailija
22/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös liian isot mummoalkkarit. Joudun siis yllättäen mieslääkärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana jouduin osastolle raskausmyrkytyksen vuoksi.

Mulla oli päällä urheiluliivit. Mut sitten käynnistettiin aika yllättäen. Kun pääsin synnytysaliin niin mieskätilö ensin laittoi tipat kiinni ja sitten kysyi että onko mulla mitään paidan alla ja sanoin että on.

sitten sanoin että en saa ite pois niitä.

Kätilö sitten auttoi ja pujottelin siinä käsiä ja päätä kunnes tajusin että mulla roikkuu ne liivit käsivarressa:) siis tippakädessä

Siinä ne oli sitte koko synnytyksen ajan. oli jotenkin vauvautunut olo :)

Vierailija
24/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan likaiset pikkarit jalassa. Jouduin yllättäen sairaalaan ja yläreittä ultrattiin, nuori mies tutkimassa... Haisin pahalle, otti päähän.

ja en ehtinyt pyytää mitään puhtaita alkkareita tai pesuliinoja kun se mies tuli ystävällisesti tekemään tutkimusta. Varmaan ihan arkipäivää, mutta potilaanakin kiusallinen tuokio.

Vierailija
25/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän siinä huvittavaa onkin, kun todellakin tietää, ettei lääkäreitä mun säärikarvani kiinnosta. Mulle jäi varmaan toi tilanne niin hyvin mieleen, kun en itsekään tiennyt minkälaiset säärikarvat sitä itselle kasvaa. Kuitenkin ajanut ne aina pois, en edes muista koska alotin... Nilkka oli kuin suomenhevosella. Ei mitään tasasta karvaa, vaan semmonen komee tupsu tossa nilkan päällä :)

Vierailija
26/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana jouduin osastolle raskausmyrkytyksen vuoksi. Mulla oli päällä urheiluliivit. Mut sitten käynnistettiin aika yllättäen. Kun pääsin synnytysaliin niin mieskätilö ensin laittoi tipat kiinni ja sitten kysyi että onko mulla mitään paidan alla ja sanoin että on. sitten sanoin että en saa ite pois niitä. Kätilö sitten auttoi ja pujottelin siinä käsiä ja päätä kunnes tajusin että mulla roikkuu ne liivit käsivarressa:) siis tippakädessä Siinä ne oli sitte koko synnytyksen ajan. oli jotenkin vauvautunut olo :)

Voi jeesus! =) Tämä nauratti!!!

Vierailija
27/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai vissiin...

Vierailija
28/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit? Sinä olit tutkittavana ja muut katsoi vierestä?? :O

nuori mieslääkäri sanoi koittavansa mun kainaloa (imusolmukkeita, mitä lie) ja mun kainalo oli ihan hikinen ja sängellä...? Ja sit tietty sanoin lääkärille jotain "varo se on hikinen ja ällöttävä" johon lääkäri totes, että "arvaa vaan, onko mun käsi ollut pahemmissakin paikoissa tänään..!!" No, ihan rento meininki, huoneessa oli enemmänkin porukkaa ja kaikki naureskeli :-)

Vierailija
29/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit? Sinä olit tutkittavana ja muut katsoi vierestä?? :O

nuori mieslääkäri sanoi koittavansa mun kainaloa (imusolmukkeita, mitä lie) ja mun kainalo oli ihan hikinen ja sängellä...? Ja sit tietty sanoin lääkärille jotain "varo se on hikinen ja ällöttävä" johon lääkäri totes, että "arvaa vaan, onko mun käsi ollut pahemmissakin paikoissa tänään..!!" No, ihan rento meininki, huoneessa oli enemmänkin porukkaa ja kaikki naureskeli :-)

niin paikalla oli minä, lääkäri, huoneessa jo valmiiksi ollut sairaanhoitaja ja lääkärin mukana hiihtelevät pari kandia (ja mun mies ja vauvani, vauva ei naureskellut, miestä nauratti erityisesti, kun se kuvitteli jonkun papparaisen pehvan edelliseksi paikaksi)

Vierailija
30/41 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun avasin tämän ketjun, niin odotin jo, että tekstikentän teksti on

"taka listo haisee".

Mutta pieleen meni.

Vierailija
31/41 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta kyllä silti hävettää Tarzan-sääret, itse kun olen nuori nätti nainen ja lääkäri samaa ikäluokkaa oleva miellyttävä mies.

Ja seksikkäät alusvaatteetkin mulla sattui olemaan päällä. Kiva yhdistelmä: mustat rintsikat + isot, hyvät rinnat + pinkit läpikuultavat pikkuhousut...ja KUNNON SÄÄRIKARVAT. Käyntiin kuului asiani vuoksi vielä jalkojen tarkastelu. Voi Pyhä Yrjänä...

ap

Oot siis laittanut tuollaiset alusvaatteet muttet sheivannut mitä ihmettä... miksi?? Ei voi käsittää.

Vierailija
32/41 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"taka listo haisee".

Mutta pieleen meni.

Eiks tää oo sama tyyppi kuitenkin..

Vierailija
33/41 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"taka listo haisee".

Mutta pieleen meni.

Eiks tää oo sama tyyppi kuitenkin..

Jep, Jonnella on pieni homosteluvaihe menossa. Tykkäisi kokeilla muttei kehtaa kavereiltaan kysyä. 

Pian se löytää jonku kivan uus-suomalaisen jonka kanssa pääsee hikisinä 69-leikkeihin.

Vierailija
34/41 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nuori mieslääkäri sanoi koittavansa mun kainaloa (imusolmukkeita, mitä lie) ja mun kainalo oli ihan hikinen ja sängellä...?

Ja sit tietty sanoin lääkärille jotain "varo se on hikinen ja ällöttävä" johon lääkäri totes, että "arvaa vaan, onko mun käsi ollut pahemmissakin paikoissa tänään..!!"

No, ihan rento meininki, huoneessa oli enemmänkin porukkaa ja kaikki naureskeli :-)

Enpä usko. Lääkäri koittaa kainaloiden imusolmukkeet aina hanskat käsissä.

Aina.

Vierailija
35/41 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuksessa kandeja?

Vierailija
36/41 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkasitko nyrkein rintaa ja huusit Tarzan huudon?

Vierailija
37/41 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/41 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi pakottaa

Vierailija
39/41 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt vielä mitään ole, mutta teininä asuin sellaisen terveyskeskuksen vieressä, missä ei  röntgenhoitajina ollut kun miehiä. Kivaa mennä keuhkoröntgeniin, eli joutua yläosattomaksi, kun sun laitteeseen asettelijasi näyttää ihan jumalolennolta ja asettelee sua siinä ja asetellessaan muun muassa koskee sua vyötärölle, että saa aseteltua sut oikeeseen kulmaan... 

Vierailija
40/41 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On