Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa onko kiva riisuutua nuoren mieslääkärin vastaanotolla, kun

Vierailija
22.11.2010 |

sääret ovat karvaiset kuin Tarzanilla. :-/

Ei mitään vaaleaa karvaa vaan tummaa ja ihan kuin miehellä. Kärsin jonkinlaisesta hirsutismista.

Nimimerkillä tänään terveyskeskuksessa ;-)

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvaongelmastasi. Parempi sekin kun mä menin gynelle ja siellä nuori mieslääkäri huusi ensimmäiseksi että herranjumala sentään, onpa sun jalat kauheet! No, takuulla on kauheet kun takana on toistakymmentä polvi- ja nilkkaoperaatiota, niihin mun ura SM-tasolla lentopallossa päättyikin. Mä osaan elää arpien kanssa, mut näköjään kaikki ei ja sen sanoinkin kyllä lekurille.

Vierailija
2/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nähnyt ihan kaikkea. Eikä se sille milläään muotoa kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen lääkäri on kyllä nähnyt ihan kaikkea.

Vierailija
4/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen lääkäri on kyllä nähnyt ihan kaikkea.

kerran kertoi että heti ekan sairaalavuoden aikana oli nähnyt vähän kaikkea, oudoimpana porkkananmuotoinen koiran vinkulelu ihmisen peräsuolessa.

Vierailija
5/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ehtineen nähdä yhtä ja toista...

Vierailija
6/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä silti hävettää Tarzan-sääret, itse kun olen nuori nätti nainen ja lääkäri samaa ikäluokkaa oleva miellyttävä mies.

Ja seksikkäät alusvaatteetkin mulla sattui olemaan päällä. Kiva yhdistelmä: mustat rintsikat + isot, hyvät rinnat + pinkit läpikuultavat pikkuhousut...ja KUNNON SÄÄRIKARVAT. Käyntiin kuului asiani vuoksi vielä jalkojen tarkastelu. Voi Pyhä Yrjänä...

ap

Vierailija
7/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tarkastus se sellainen oli?

Vierailija
8/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä sheivannut alapäänkarvat posliiniksi edellisenä päivänä ja siinä ei mitään. Mutta kun riisuin sukkahousut niin sitten vasta muistin säärienkarvat! Ne totaalisesti vaan unohtui epiloida.

Vierailija
9/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori mieslääkäri sanoi koittavansa mun kainaloa (imusolmukkeita, mitä lie) ja mun kainalo oli ihan hikinen ja sängellä...?

Ja sit tietty sanoin lääkärille jotain "varo se on hikinen ja ällöttävä" johon lääkäri totes, että "arvaa vaan, onko mun käsi ollut pahemmissakin paikoissa tänään..!!"

No, ihan rento meininki, huoneessa oli enemmänkin porukkaa ja kaikki naureskeli :-)

Vierailija
10/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä häpesin vuosi sitten, ihan tajuttomasti, kun mulla poistettiin kipsi jalasta. Äärettömän söpö ja symppis lekuri ja mulla parin kuukauden sänki ja hilseilevä iho säihkysäärissäni. Vähän kyllä nolotti, mutta ei se sitä lekuria tuntunut haittaavan. Tutki mun nilkkani, totesi terveeksi ja toivotti hyvät jatkot! Kiitos TAYsin henkilökunnalle hyvästä hoidosta :)

Vierailija
11/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräpukamia komistukselle ;)

Vierailija
12/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lääkäri koulutuksensa perusteella sen tietää. Kaikkea tekin häpeätte.

Vierailija
13/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiö Reinaria ja Alpoa saattaisi kiinnostaa. Korkeasti koulutettu älykkö ei naksahda helppoihin.

Miksi helvetissä karvat pitäisi ajella lääkärintarkastusta varten? Ettehän te ole sielä lääkärin takia, vaan itsenne. Karvat ajellaan mikäli siihen on tarvetta.

Miten pikkumaisia te olettekaan. Kyllä pubin Alpoa ja Reinaria kiinnostaa. Lääkäri ei nakkaa paskaakaan vaikka kävelisitte ovesta sisään kumipuvussa.

Vierailija
14/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika luonnollista että ihmisellä kasvaa ihokarvoja. Kyllä lääkäri koulutuksensa perusteella sen tietää. Kaikkea tekin häpeätte.

meinaatteko, että lääkäri vielä kotona kauhistelee päivän päätteeksi puolisolleen, että "ajatella, yhdellä naispotilaalla oli säärikarvat!".

Vierailija
15/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit?

Sinä olit tutkittavana ja muut katsoi vierestä?? :O

nuori mieslääkäri sanoi koittavansa mun kainaloa (imusolmukkeita, mitä lie) ja mun kainalo oli ihan hikinen ja sängellä...? Ja sit tietty sanoin lääkärille jotain "varo se on hikinen ja ällöttävä" johon lääkäri totes, että "arvaa vaan, onko mun käsi ollut pahemmissakin paikoissa tänään..!!" No, ihan rento meininki, huoneessa oli enemmänkin porukkaa ja kaikki naureskeli :-)

Vierailija
16/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin edes huomaa niitä, nehän kuuluvat olla siellä! Kaikkea te tosiaan murehditte. Lääkärit on nähneet jo opiskeluaikoina niin monenlaisia ihmisvartaloita, ettei mikään hetkauta. Sepä nyky-yhteiskunnan ongelma onkin, kun tavallisia vartaloita ei normaalit ihmiset näe, vaan kuvat ja mainokset on täynnä jotain sheivattuja ja silikonoituja ihmeitä. Suurin osa ihmisistä ei ajele kainalo- saati säärikarvojaan eikä ole laiha eikä niillä ole läpikuultavia pitsipöksyjä :)

Terkuin lääkäri ja ihminen itsekin :)

Vierailija
17/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan likaiset pikkarit jalassa. Jouduin yllättäen sairaalaan ja yläreittä ultrattiin, nuori mies tutkimassa... Haisin pahalle, otti päähän.

Vierailija
18/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai on sellasia pieniä vaaleita mitä ei huomaa. Ei oo koskaan tarvinnu ajella niitä, siitähän ne vasta alkaakin kasvamaan ku niitä koko ajan höylätään.

Vierailija
19/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ekassa ultrassa lääkäri kysyi sisätutkimusta tehdessään, että oliko vaikea tulla raskaaksi, kun olet noin karvainen? Juu ei ollut vaikea tulla, ihan heti ekasta kierrosta tärppäsi.

En ollut ajanut sääriäni tai pehkoani sieltä haarojen välistä. Mustaa karva on.

Itse syön e-pillereitä jotka estävät testoteronin tuotantoa, mutta ei tuo kauheasti ole karvaisuuttani vähentänyt. Kuten lääkärin sanoi ei taida johtua hormooneista, kun tulen helposti raskaaksi.

Nykyään ajelen aina karvat, kun menen lääkäriin.

Vierailija
20/41 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä gynelle alapää ajamatta.