Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebook lähettää oma-aloitteisesti kaverikutsuja?!

Vierailija
22.11.2010 |

Tänään isäni kertoi, että oli saanut minulta edellispäivänä kutsun liittyä Facebookkiin. Itse en ole kutsua lähetellyt ja mietityttää mistä naamakirja on isäni osoitteen kaivanut ja mitä muuta tietoa tuo kaivelee koneeltani ja lähettää huomaamattani.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilin voi joko deaktivoida tai deletoida. Puhut deaktivoinnista. Deletoimispyyntö pitää lähettää FB:n "ylläpidolle". Parin viikon päästä profiili deletoidaan kokonaan.

Profiilin voi sulkea, jolloin se ei näy FB:ssä, mutta lopullisesti sitä ei saa pois. Kirjautumalla samalla tunnuksella ja salasanalla profiili on taas käytössä ja siellä on ne samat jutut kuin sulkiessakin.

Vierailija
2/4 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan tyttökaverilta tuli ilmoitus että "hyväksynyt kaveripyynnön"

Olin ihan että WHAT, kun en todellakaan ollut sitä lähettänyt.

Mietin ihan samaa, että paljonkohan noita kaverikutsuja oikein lähtee ja mihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on tuo aika syöpäläinen enkä tiedä pääseekö siitä edes helpolla eroon. Esim. naamakirjaan ladatut kuvat kai jäävät ikuisesti facebookin palvelimelle vaikka ne kävisitkin muka poistamassa.

ap

Vierailija
4/4 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilin voi sulkea, jolloin se ei näy FB:ssä, mutta lopullisesti sitä ei saa pois. Kirjautumalla samalla tunnuksella ja salasanalla profiili on taas käytössä ja siellä on ne samat jutut kuin sulkiessakin.

Kannattaa pitää varovaisuus mukana jos liityt, minua ainakin arveluttaa juuri tuo, että mitään ei saa sieltä lopullisesti pois.

Mutta on tuo aika syöpäläinen enkä tiedä pääseekö siitä edes helpolla eroon. Esim. naamakirjaan ladatut kuvat kai jäävät ikuisesti facebookin palvelimelle vaikka ne kävisitkin muka poistamassa.

ap