Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonkun mielestä voi olla väärin "pidättäytyä" hellyydestä, mutta en vain usean täysin seksittömän

Vierailija
21.11.2010 |

vuoden jälkeen kykene hellyyteen ja läheisyyteen oman mieheni kanssa. Ja uskokaa, se ei koskaan, ikinä, milloinkaan johtaisi seksiin. Muutama vuosi seksittömiä hellyysvuosia ja minulle tuli niiiiiin kylmä, etten enää halunnut miehen viereen "kiihottumaan". Nyt hellyysvuodetkin takana päin, ei edes tee mieli halata miestä, mutta joskus teen niin silti. Mies raasu kaipaisi paijausta, mutta paijaan mielummin lapsiani.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ollut mitään käsitystä romantiikasta ja rakkaudesta, eikä kunnioituksesta parisuhteessa. Siksi en voi enää kestää häntä lähelläni. Lasten takia jatkan kulissia. Muuten olisi ollut tämä avioliitto jo ajat sitten ohi! Rakastan lapsiani yli kaiken..

Vierailija
2/11 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ollut mitään käsitystä romantiikasta ja rakkaudesta, eikä kunnioituksesta parisuhteessa. Siksi en voi enää kestää häntä lähelläni. Lasten takia jatkan kulissia. Muuten olisi ollut tämä avioliitto jo ajat sitten ohi! Rakastan lapsiani yli kaiken..

...tosin kunnioitusta kyllä meidän suhteessa löytyy, mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan kyllästyin torjutuksi tulemiseen ja opettelin sietämään tilannetta, lasten vuoksi. Ilmeisesti en ole tarpeeksi haluttava,sen hyväksyminen vei useamman vuoden.

Vierailija
4/11 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mies kans "kielsi" hellyyden meidän suhteessa kun aloin esikoista odottaa,hän ei kuulemma vaan ollut sellainen ihminen joka tunteitaan näyttäisi ja olisi paljon lähellä.Itkin sitä asiaa kovasti ja olin kurjana mutta siihen tottui ja opin jopa hyväksymään sen.Asian kurja puoli olikin sitten se että 4v-5v jälkeen en voinut sietää enää miestäni,en halunnut enää seksiä ja opin inhoamaan yrityksiä seksin suhteen.

No sanomattakin selvää että asiaan liittyi muutakin mitä en nyt jaksa selittää mutta lasteni isä on nyt ex,kiitos hänelle monista vuosista ilman hellyyttä,suutelua,halimista ja lähellä oloa.

Vierailija
5/11 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt ovat taas lukeneet liikaa Hertta-sarjaa, eivätkä aikuisesti pysty tekemään työtä suhteidensa toimimiseksi.

Onneksi olkoon!

Vierailija
6/11 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko Hertta-sarjassa että hellyys on tärkeää suhteessa, kun se "aikuisten oikeasti" ei ole, vai mikä juttu tämä oli?

Tytöt ovat taas lukeneet liikaa Hertta-sarjaa, eivätkä aikuisesti pysty tekemään työtä suhteidensa toimimiseksi. Onneksi olkoon!

Vierailija
7/11 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on "pitkävihainen". Erimielisyyksien selvittelyissä hän ei mielestäni saa sanotuksi omaa mielipidettään tai näkemystään. Ei- on pisin lauseensa siinä kohtaa ja on vaikea rakentaa kompromissia. Usein asia sitten jää auki tai jos on pakko toimia niin teen sitten tavallani, kun en ymmärrä miehen näkemystä.

Mies sulkeutuu tällaisen tilanteen jälkeen viikoiksi joskus muutamaksi kuukaudeksi. Puhuu kyllä arkiset lauseet, muttei muuta. Ja se läheisyys ja hellyys, jota muuten olisi.Se on kuin pois pyyhkäisty. Seksiä meillä yleensä on muutamia kertoja viikossa, jääkaudella ei välttämättä lainkaan. Tuntuu kuin hän olisi kivimuuri, kylmä ja kova. Täysin läpäisemätön. Ei auta mun anteeksipyynnöt ja selitykset, lähestymisyritykset vain herättävät torjuntaa. Olen ymmälläni ja peloissani. Kuinka meidän käy?

Vierailija
8/11 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhumaan asioista. Mä olen sen verran asioiden yläpuolella, että kykenen antamaan miehen tökerön käytöksen ym. anteeksi (mieshän ei tietenkään pyydä anteeksi), ja en mitään mykkäkouluja pidä (kuten mies joskus), mutta läheisyyteen en enää kykene. Eniten mietin sitä, millaisen mallin lapset saavat. Mutta kyllä meillä pääsääntöisesti puhutaan kauniisti lasten kuullessa ja tunnelma on ihan ok. Mutta halailua ja suukottelua lapset eivät näe, heitä sitten halitaan paljon kyllä, varsinkin minä.

Minäkin olen sitten vuosien kuluessa rakentanut jonkinlaisen suojamuurin keholleni. Mies voi loukata henkisesti, mutta kehoni on minun, ainakin toistaiseksi. Lapsille saan antaa hellyyttä ja saan sitä takaisin. Mieheni kanssa kummallisen "yksipuoliseen" antautumiseen en pysty. Kokonaan en ole itseäni kylmettänyt ja haaveiluni parisuhteen lämmöstä (joskus tulevaisuudessa) antavat voimaa.

ap

Vierailija
9/11 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisin itselleni tuollaisen kylmän miehen. Olen itse samanlainen ja tullut miehen jättämäksi sen takia suurelta osin. Pidän seksistä, mutten hellyydestä tai paijailusta. Olen kylmä ja miesmäinen "huono vaimo" enkä lämminhenkinen. Olen hyvää seuraa ja pidän seksistä, mutta eipä tuo miehille kuitenkaan riitä.

Vierailija
10/11 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ihan liian lyhyt tuollaiseen seksittömään kulissiliittoon. Lapset on maailman typerin tekosyy siihen. Lapset eivät ole tyhmiä, vaistoavat kyllä ettei vanhempien välillä ole aitoa rakkautta, ja oppivat että se teeskentely on ok, ja kulissit on pidettävä yllä, eivät tule koskaan itse saamaan onnellista rakkaussuhdetta.

Vierailija
11/11 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää pariterapiaan tai lopettakaa paskat suhteenne. Oikeasti.

Hirveä karhunpalvelus lapsille tuollainen. Etenkin on sairasta tyydyttää emotionaaliset tarpeensa alaikäisten avustuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi