En halua, että mieheni koskettelee vauvamahaani, kun ei muutenkaan koskettele.
Onko tämä sinusta outoa? Esikoisen kanssa kyllä koskettelemme mahaani, mutta mies pitäköön näppinsä erossa.
Kommentit (12)
lapsi jonkun satunnaisen tuttavuuden kanssa? Nyt lapsilla sama (hyvä) isä.
ap
siihen asti kun eroatte, varmaan melko pian.
Ettei saa edes mahaasi koskea? Onhan siellä sinun mahassa myös miehesi lapsi.
Mutta pitäisi kai sietää tuota mahan hiplailua. Mutta kun aina silloin tällöin mies sivaltaa jotain alistavaa kommenttia (joista olen tällä palstallakin avautunut), niin haluan pitää vartaloni itselläni. Ja ei mies ole seksiä vuosikausiin halunnutkaan, vaikka minä olisin halunnut, kovinkin.
ap
Ja ei mies ole seksiä vuosikausiin halunnutkaan, vaikka minä olisin halunnut, kovinkin. ap
Haluaisiko hän mahdollisesti lähentyä?
Istukaa alas ja jutelkaa kuten aikuisten kuuluisi tehdä.
Jos lapsi on miehesi laps, anna hänen tulla osaksi raskautta.Hvä isä on hyvä lapselle...kai toivot hyvää lapsillesi!? ;)
monenlaisia suhteita on. Miehellä "ylitsepääsemättömiä" ongelmia seksin kanssa.
ap
ja sitten taas toisaalta pitävät naistaan hellan ja "nyrkin" välissä? Että lähentyä joo, että voisi sitten taas sopivan tilaisuuden tullen henkisesti alistaa. Mieluummin otan hieman etäisyyttä.
ap
Mutta pitäisi kai sietää tuota mahan hiplailua. Mutta kun aina silloin tällöin mies sivaltaa jotain alistavaa kommenttia (joista olen tällä palstallakin avautunut), niin haluan pitää vartaloni itselläni. Ja ei mies ole seksiä vuosikausiin halunnutkaan, vaikka minä olisin halunnut, kovinkin.
ap
siinähän vauvamaha alistut....
Onneksi emme ikinä tapaa -aaaah!
Erosin, ja hankin uuden naisen, koska tahdoin kokea onnellisen raskausajan. Sainkin sellaisen. Nyt se "koskematon" ihanuus nyyhkii yksin vantaalaisessa yksiössä.
Nyt se "koskematon" ihanuus nyyhkii yksin vantaalaisessa yksiössä.
kannatti sitten tehdä toinenkin lapsi, joopajoo.