Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatteko ottaa suihin

Vierailija
21.11.2010 |

Meillä ei osata, nainen kyllä saa orkkua pillun nuolemisesta aina, mutta mulle jää tyhjä arpa aina. Aika kummallista, että koko elämäni aikana pari naista on hallinnut tuon jalon taidon loistavasti tai korjaan kolme. Osaatteko mielestänne ottaa suihin?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain yksi noin viidestäkymmenestä kumppanista on osannut ottaa suihin niin, että olen tullut.

Vierailija
2/57 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jatkaa sekstaamista vaikka sais suuseksin aikana. Sen sijaan jos mies laukeaa suihinotossa niin ei nainen jää ilman patukkaa kokonaan. Siksi minä en ainakaan kovin mielelläni ota suihin "loppuun asti".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei nainen jää ilman patukkaa kokonaan

Vierailija
4/57 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein kenen tahansa miehen keppi on käyttökuntoinen jo hetken päästä uudelleen jos hommaa jatkaa vielä vähän pidemmälle.

Vikaa on jo sitten miehessä, jos ei jaksa tai pysty heti uudestaan kun vähän houkuttelee.

Vierailija
5/57 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jatkaa sekstaamista vaikka sais suuseksin aikana. Sen sijaan jos mies laukeaa suihinotossa niin ei nainen jää ilman patukkaa kokonaan. Siksi minä en ainakaan kovin mielelläni ota suihin "loppuun asti".

Vierailija
6/57 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan liikaa. Tämä suuseksi on vain yksi esimerkki siitä.

Vierailija
7/57 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin minuutin sisällä jos haluan?

Vierailija
8/57 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun mielestä kyse on muustakin. En näytä osaavan niin hyvin, että mies haluaisi antaa samaa takaisin.

Vierailija
9/57 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no riittääkö se että mies tulee aina parin minuutin sisällä jos haluan?

Vierailija
10/57 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä saannut itse orgasmia, että melkoisen epäonnistunut seksielämässä

Vierailija
11/57 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

m

Vikaa on jo sitten miehessä, jos ei jaksa tai pysty heti uudestaan kun vähän houkuttelee.

Mut jos/kun miehessä on vika (vaikkei se sitä itse tietysti myönnäkään tai edes koe ongelmaksi) niin pitääkö naisen siitä sit kärsiä vai voiko ajatella, että jos miehen orgasmi ennen naista tarkoittaa että nainen jää ilman, niin sitä miehen orgasmia siirretään siksi kunnes nainenkin saa?

Vierailija
12/57 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keltä oon suihin ottanu.

Vierailija
13/57 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies ei halunnut. Ei kuulemma tarvitse, koska kiihottuu musta niin paljon muutenkin. Ja olisi ollut eka kerta, joten ei tiedä kuinka hyvä tai huono olisin ollut. Ilmeisesti kaikki ei siitä niin välitä?

Vierailija
14/57 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei jumalauta nainen, sä oot täydellinen

- meinaatko tappaa mut

- joain niin uskomatonta

- sä TODELLA osaat ;)

- Montakohan kertaa meinasin saada, mutta lopetit ;)

- eikä nämä ole edes yhden miehen ylistystä

Vierailija
15/57 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän melkein kaikki osaa imeä sillai että laukeen mutta juju ei kyllä ole siinä.

Mielestäni tärkeintaito on osata nostattaa kiima 95-99%:iin ja pitää siinä pidempi aika.

Aika moni emäntä imee suoraan laukeamiseen tai sitten imeskelee kuin tikkaria, jolloin hädin tuskin seisokki pysyy päällä.

Vierailija
16/57 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten heikot suuseksitaidot ja vain oman nautinnon tavoittelu ovat asioita, joista ei ole tapana puhua.

Vierailija
17/57 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten heikot suuseksitaidot ja vain oman nautinnon tavoittelu ovat asioita, joista ei ole tapana puhua.

Vierailija
18/57 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukakohan opettais???? Enpä kyl sit osaa paljoo muutakaan sängyssä, miehen sanojen mukaan. No, eipä meillä enää ookaan seksielämää. Lasten takia vaan sinnitellään yhdessä. Mä tykkään hirveesti seksistä ja aina tekis mieli, mutt ilmeisesti mulla ei sit halut ja kyvyt kohtaa, kun mies aina haukkuu. Joskus vielä kun sais seksiä...

Vierailija
19/57 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppani kommentoi: "Multa lähtee ihan kohta taju!" Tuntui sit vissiin hyvältä ;)

Vierailija
20/57 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ensimmäisen oikean boyfrendini, jota tosin perverssinä pidettiin (heh) silloin about 25 vuotta sitten tai jotain...

Kiitosta olen saanut ja sillä taidolla myös miehiä ;) Nykyisen kanssa taas menee niin, ettei halua tulla loppuun saakka vaan naaatiskella jonkun aikaa ennen rakastelua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi