Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vienkö huomenna hoitoon?

Vierailija
21.11.2010 |

Kyseessä miltei 3v lapsi, ollut hoidosta poissa viime keskiviikosta asti. Pientä lämpöä koko ajan, ihan pirteä, syö hyvin ja leikkii.... Äskön mittasin niin sain kainalosta 37,1 eli pieni lämpö. Nyt mietin et voinko viedä huomenna hoitoon? Varmaan jaksaisi leikkiä ja olla hoidossa ihan hyvin....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on aika pitkäaikainen flunssa mitä liikkeellä nyt. Meillä lapsi sairastui viime lauantaina. Oli ke asti kotona, kävi torstain koulussa ja taas sairaana.

Vierailija
2/5 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotiaalla?

Meille meinaan lastenklinikan lääkäri sanoi että pitäisi olla lähemmäs 38 (37,5--->) että olis edes lämpöä, jolloin vasta pois hoidosta. pelkän pienen flunssan takia ei tarvitse olla hoidosta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ymmärtänyt että kainalosta mitattuna lämpötilaan voi lisätä n. 0,5 astetta jolloin se vastaa todelllisuutta.Lapsellasi on siis noin 37,5 astetta.

Tämä taas on hyvinkin normaali lämpötila lapselle varsinkin iltaisin.Eli jos lapsi on pirteä ja leikkiväinen väittäisin ettei kuumetta/lämpöa ole ja itse veisin hoitoon...

Vierailija
4/5 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotiaalla?

Meille meinaan lastenklinikan lääkäri sanoi että pitäisi olla lähemmäs 38 (37,5--->) että olis edes lämpöä, jolloin vasta pois hoidosta. pelkän pienen flunssan takia ei tarvitse olla hoidosta pois.

Meidän 2-vuotiaan normaalilämpö kainalosta mitattuna pyörii siinä 36,5-36,8 välillä. Jos lukemat alkaa olla 37 ja yli, niin lämpöä on jo. Jos meidän lapsella on 38 mittarissa, niin silloin lapsella on jo selkeästi kuumetta ja sen huomaa.

Vierailija
5/5 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on luvattu kylmää ja päiväkodissa kuitenkin ulkoillaan paljon. Itsellä myös lapsi flunssassa, sisäleikkejä jaksaisi aivan hyvin päiväkodissa leikkiä, mutta ulkona ei paria kolmea tuntia -10 asteen pakkasessa oikein vielä voi olla, pitää siis huomennakin jäädä kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi