Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kukaan tosiaan tiedä: voiko rajulla seksillä saada kierukan väärään asentoon???

Vierailija
21.11.2010 |

Mulla on niin kummallinen tunne tuolla jossain alhaalla, vähänku jotain painetta ja pientä vihlontaa... ei kovaa pistelyä tai kipua?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kierukka on alunperinkin huonosti asennettu, niin voihan se sitten mennä väärään asentoon.

Vierailija
2/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuulemma taaksepäin kallistunut ja pieni kohtu niin että tuota nipistelyä on tuntunut sillon tällöin muutenkin - pitäisiköhän varata aika gynelle (asennettu heinäkuussa)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin makaamaan LIIKKUMATTA, PESEYTYMÄTTÄ, kaksi viikkoa sairaalassa. Riski olisi ollut tulla jopa lapsettomaksi.

Vierailija
4/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minkään tulehduksen hoidon vuoksi tartte olla liikkumatta ja peseytymättä! Tulehdus hoidetaan anbitiooteilla tarv suonensisäisesti, mutta ei se liikkumista estä.

Ja alkuperäiseen kysymykseen: kierukka on sisällä kohdussa, mikään seksiväline ei mene kohdun sisälle, eikä kohtua heiluttelemalla saa kierukkaa eri asentoon. Eli siis ei voi.

Vierailija
5/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minkään tulehduksen hoidon vuoksi tartte olla liikkumatta ja peseytymättä! Tulehdus hoidetaan anbitiooteilla tarv suonensisäisesti, mutta ei se liikkumista estä. Ja alkuperäiseen kysymykseen: kierukka on sisällä kohdussa, mikään seksiväline ei mene kohdun sisälle, eikä kohtua heiluttelemalla saa kierukkaa eri asentoon. Eli siis ei voi.

Mun rakastajalla on vaan niin suuri, että se ylettyy aina kohdunsuulle saakka vars. takaapäin ja aika kovaa vielä pistää menemään (tosin tykkäänkin siitä, eikä se paneminen satu silleen), mutta nyt se on saanut mut huolestumaan, kun kertoo, että jotain siellä syvällä tuntuu terskaa painavan ja että hänelle tulee joku hiertymä musta, niin ajattelin, että onkohan se kierukka jotenkin siirtynyt ulos... mutta oletan, että jos olisi jotain vakavaa, mä vuotaisin tai olisin kipee?!

Vierailija
6/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eivät hankaa äijääsi.

Vierailija
7/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli alle vuoden kunnes vuotojen ja mahakivun takia menin gynelle. Kierukka oli alkanut valumaan kohdunsuulle ja lävistänyt sieltä seinämää osittain. Ei suositellut minulle enää kierukkaa..

Vierailija
8/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä juurikaan oireillut, eikä luultavasti kauaa ehtinyt olla. Huomattiin gynen tarkistuksessa. Kyllä minä sinuna kuitenkin kävisin tarkistuttamassa.

Vierailija
9/9 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommenteista =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi