Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydänlihaksen tulehdus?

Vierailija
17.12.2010 |

Googlettanut olen jo eli ei tarvitse kertoa sitä kautta löytyviä oireita. Kaipaan kokemuksia.

Olen ollut flunssassa oikeastaan koko syksyn mutta se ei ole tullut kunnolla päälle vaan pitänyt puolikuntoista oloa (kurkkukipu, väsymys, päänsärky, lihassärky). Lämpöä on ollut jatkuvasti 37,0-37,2.

Nyt olen ollut viikon kunnolla kipeä. Lääkäri kirjoitti antibiootin hengitystietulehdukseen kuunneltuaan keuhkoja ja katsottuaan kurkkuun. Kuumetta oli ennen antibioottia 38,0-38,8, nyt lämpöä reilut 37. Yskä tuntuu tulevan limaisena syvältä keuhkoputkista.

Sydänlihastulehdus tuli mieleen kun sain valtavan kipeää tekevän puristavan ja pistävän tunteen rintaan sydämen seudulle. Tunne kesti muutaman tunnin mutta helpotti sitten. Siitä lähtien rinnassa on muljahdellut kurjasti, kipeänä ollut alue jäi jotenkin helläksi. Öisin hikoan hulluna, mikä sekin näytti joittenkin lähteiden mukaan sopivan sydänlihaksen tulehdukseen...

En ole urheillut mitenkään raivokkaasti mutta tehnyt pakolliset koiralenkit, jotka joskus vähän venähtävät tai ovat aiottua kovatempoisempia. eli täysin levossa en ole (voinut) olla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut hyva menna heti silloin kun sulla oli tuo rintakipukohtaus, mutta parempi myohaan kuin ei milloinkaan.

Vierailija
2/5 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin käynyt lääkärillä, juuri ennen kuin ehdin aloittaa antibioottikuurin. Jos työterveyslääkäri olisi vielä ollut saatavissa kiinni, olisin mennytkin takaisin mutta ei houkutellut lähteä eri puolelle maakuntaa päivystykseen...

Nyt voisin tietenkin soittaa työterveyslääkärille ja kysyä häneltä. Ei varmaan olisi liioittelua kun ikävä tunne rinnalla vain jatkuu..?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ystäväni menehtyi piilevään sydänlihastulehdukseen. (siitä en halua enempää kertoa).

Vierailija
4/5 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

flunssan jälkitautina sydänlihaksen tulehdus ja loppuikänsä joutuu sydänlääkkeitä syömään. Eli lääkäriin mars.

Vierailija
5/5 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidetaan yksityisellä lääkäriasemalla. Siellä hoito todella hyvää ja kokeisiin tiedän kyllä pääseväni jos haluan.

En vain haluaisi vaikuttaa neuroottiselta. :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme