Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten nyt määräytyy mun äitiyspäiväraha kun
17.10.2005 |
laskettuaika huhtikuussa ja juuri 2 viikkoa sitten jouduin työttömäksi? Saan siis liitonrahaa nyt, niin senkö mukaan tulot vaiko jonkun tietyn vuoden mukaan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos se on ollut todella kurja niin voit myös pyytää että lasketaan työttömyysrahasi mukaisesti jolloin ä-raha on käytännössä sama kuin työttömyysrahasi (86% työttömyyspäivärahasta mutta maksetaa 6pvältä viikossa kun työttömyyspäiväraha maksetaan 5pvältä).