Täällä palstailee KYLÄHULLU, joka tietoisesti on laittanut itsensä likoon tärkeän asian puolesta.
Kommentit (13)
jos ei enemmänkin. Minäkin taidan olla yksi.
Vai onko pillerit jäänyt ottamatta? Vai etkö saanut eilen illalla?
Laita itsellesi hyvät kahvit pullien kanssa!
laitettaisiin aloituksia, joita hän ei ole tehnyt. Siksipä tämä aloitus.
Tarkoitatko siis aborttibloggaria?
yhtä tunnistettava kuin psykomamman.
Kirjoitukset, joissa käytetään isoa alkukirjainta ja pistettä eivät ole kaikki saman kirjoittajan kirjoittamia.
Miten on kirjoitusten laita, joissa kaikki aloitetaan pienellä kirjaimella. Ihme, että osaa käyttää pistettä.
Ootteko jo törmänneet? Aiheena sillä on kaikki maan ja taivaan välillä abortista ihmissuhteisiin.
mitään lapsen tavaroita ei koskaan saa laittaa kiertoon, vaan ihmiselle pitää sen 18-vuotispäivänä olla tarjota joka ikinen esine koko sen elämän ajalta.
Onkos teillä sama fiilis? Laittakaa kynät heilumaan ja tehkää jotain kivoja aloituksia. Av saa mielestäni olla viihdettä varsinkin kun telkusta ei tule mitään.
En jaksa sanoa mitään noihin pitkiin avauksiin, joissa pitäisi pohtia jotakin provolta tuntuvaa ongelmaa ja kysellään, että mitäs te tästä ja tästä ajattelette ja ootte mieltä.
Roikun täällä kun on jotenkin niin tylsää. Kaksi miestä on vain nukkunut kännejään koko päivän eikä niistä ole seuraa. Siksi istun täällä enkä voi sanoa, että en olisi osallistunut. Kyllä olen osallistunut - siis kirjoitellut yhtä sun toista.
eri tyylein ja teen kymmeniä alotuksia muutamas minuutis. mm 11 cm mies on mun luomus.
T: PuNkkari ÄiTi
Määrä ja laatusuhde kandeis muistaa.
Määrä ja laatusuhde kandeis muistaa.
oon kyl tehny ne puhtaaks wordille työaikana. Sit illalla tai kahvitauolla lataan ne tänne kopy pastella. vitu daiju säki oot. etkö kässää millasen nero kans oot nyt tekemisis? hä
T: punkkari äiti
Tyylistä tuntee ettei ole kylähullun vaan jonkun muun.