Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä voin ainakin tunnustaa reilusti

Vierailija
21.11.2010 |

että olen kateellinen ihan kaikille, joilla on säännöllistä seksielämää tai seksielämää ylipäätään oli se sitten mun anoppi tai vaikka oma äiti.

Terveisin haluttoman miehen vaimo

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen kateellinen ihan kaikille, joilla on säännöllistä seksielämää tai seksielämää ylipäätään oli se sitten mun anoppi tai vaikka oma äiti.

Terveisin haluttoman miehen vaimo

Viimeksi seksiä oli miehen kanssa tämän vuoden tammikuussa, sitä ennen kaksi vuotta aikaisemmin...

Rupeaa vitsit olemaan vähissä.

Vierailija
2/8 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän kohtalotoveriksi, vaikka saankin seksiä n.kerran viikossa. Tänään otin asian puheeksi miehelleni, koska musta tuntuu, että se nai mua kerran viikossa koska niin vaan kuuluu tehdä.

Voin kertoa etukäteen jo ens"viikon rakastelumme kuinka se menee. Yleensä se alkaa kysymyksellä, mennäänkö ylös(makkariin)?. Seuraavaksi lelut sänkyyn ja mä touhuan itteni märäksi. Kohta mies kampeaa päälleni ja sanoo, et en kestä sit kauaa, eikä sitte kestäkkään. jne,jne....

Voi, että kuinka romanttista ja kiihkeää:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ois säännöllistä seksiä, mutta se on aivan mitäänsanomatonta. Aina ollut. On yritetty aikamme harjoitella ja opetella ja tutkia ja rentoutua ja sitten lopulta luovutettu kai molemmat. Mä en saa mitään. Annan säännöllisesti mutta harvakseltaan (ehkä kerran viikossa tms.

Vierailija
4/8 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tuttaa niin suunnattomasti, kun mies ei ilmaise mitään seksuaalista halua minua kohtaan. Seksiä on yleensä alle kerran kuussa, itse haluaisin vähintään muutaman kerran viikossa. En vain halua enää tehdä aloitteita, koska torjutuksi tuleminen on liian tuskallista kun se toistuu niin usein. Ollaan kolmikymppisiä, joten ei nyt uskoisi, että iästäkään johtuu. Ennen olin seksuaalisesti aktiivinen, vapautunut ja villi, mikä miehelle oli hyvä juttu. Silloin vuosia sitten. Nyt on parempi, etten viittaa seksiin, ettei ala ahdistaa miesparkaa. Puhuttu on paljon, enää ei jaksa. Mistään sivusuhteista tms. ei ole kyse, ihan vaan eriparisista libidoista, joka ilmeni vuosien kuluessa. Olen katkera ja tunnen tulleeni huijatuksi tähän suhteeseen. Ärsyttää ihan suunnattomasti, jos näen jonkun miehen lähentelevän vaimoaan/tyttöystäväänsä seksuaalisesti, tulen niin kateelliseksi. Varsinkin, jos ks. nainen on minua rumempi tai muuten epäseksikkäämpi, pistää ketuttamaan...

Vierailija
5/8 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minua ei seksi kiinnosta pätkääkään. Voisin elää kokonaan ilman sitä (varsinkin nyt kun lapset on jo tehty), mutta kukapa mies tällaista akkaa haluaisi...Haluaisin niin kovasti laittaa kotia miehen kanssa, matkustella yhdessä ja muutenkin elää ihan kuten muutkin perheet...mutta en vain jaksa sitä pakon sanelemaa seksiä.

Vierailija
6/8 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tuttaa niin suunnattomasti, kun mies ei ilmaise mitään seksuaalista halua minua kohtaan. Seksiä on yleensä alle kerran kuussa, itse haluaisin vähintään muutaman kerran viikossa. En vain halua enää tehdä aloitteita, koska torjutuksi tuleminen on liian tuskallista kun se toistuu niin usein. Ollaan kolmikymppisiä, joten ei nyt uskoisi, että iästäkään johtuu. Ennen olin seksuaalisesti aktiivinen, vapautunut ja villi, mikä miehelle oli hyvä juttu. Silloin vuosia sitten. Nyt on parempi, etten viittaa seksiin, ettei ala ahdistaa miesparkaa. Puhuttu on paljon, enää ei jaksa. Mistään sivusuhteista tms. ei ole kyse, ihan vaan eriparisista libidoista, joka ilmeni vuosien kuluessa. Olen katkera ja tunnen tulleeni huijatuksi tähän suhteeseen. Ärsyttää ihan suunnattomasti, jos näen jonkun miehen lähentelevän vaimoaan/tyttöystäväänsä seksuaalisesti, tulen niin kateelliseksi. Varsinkin, jos ks. nainen on minua rumempi tai muuten epäseksikkäämpi, pistää ketuttamaan...

vois olla mun kirjoittama..

Vierailija
7/8 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä noin 1-2 krt kuussa TAI sitten joskus saattaa venähtää 1-2kk ilman seksiä...

Mies ei IKINÄ tee aloitetta. Alkaa kyllä aina hommiin jos minä teen aloitteen,mutta kun meilläkin,kuten jollain aiemmalla kirjoittajalla,seksi on sitä yhtä&samaa,niin en todellakaan jaksa innostua tuosta kovinkaan paljoa,mielummin hoidan itse itseni n.kerran viikossa,vaikkei se parisuhde seksiä voitakaan.

Meillä mahdollinen seksi menee näin: Minä alla,mies päällä. Mies koittaa sormeilla mua märäksi,ei oikein onnistu ja joka hellvetin kerta jo kahdeksan vuoden ajan joudun ohjaamaan miestä kädestä pitäen. Mulla alkaa orkku lähestyyn ja miehellä väsyy sormet ja tahti alkaa hidastuun,kunnes se sit haluaakin jo pökkimään,kiipee päälle,ähkää n.5min ja siinä se...

Ja todellakin,mä oon tehnyt KAIKKENI,että se menis mukavammin ja paremmin jne,mutta miestä kun ei vaan kiinnosta mikään muu kuin tuo yks ja sama.

Vierailija
8/8 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä muutaman kerran vuodessa, nytkin viimeksi heinä- tai elokuussa. Olen reilu 40-kympinen, mies jo kylläkin 50-kymppinen. Mutta liian vähän seksiä ollu jo vuosikausia. No onneksi se sentään melkein aina on hyvää seksiä, kun sitä saa. Mutta tympäsee olla jatkuvasti kiukkuinen akka seksin puutteessa, en vaan pysty olemaan tyytyväinen näin vähään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi