Onko 13cm pitkä ja 10cm ympärykseltään erektiossa oleva penis pieni? Ev
Kommentit (22)
Eikös tuo ole juuri keskimittainen?
Älä tule pilaaman itsetuntoasi tänne mielenterveysongelmaisten naisten palstalle.
Olet ihan riittävä sellaisena kuin olet, ja joku nainen tulee rakastamaan sinuakin.
Et menesty esteettisyys kisoissa, mutta naisen voit hyvin pitää tyytyväisenä.
Virallisten tutkimusten mukaan keskimittainen. Täälä olevien naisten mielestä pieni kuin mikä.
AV-mammoissa kun on huomattava määrä lääkäreitä, dosentteja. AV-mammoilla on aina kiinteät ja uuri sopivan kokoiset tissit ja AV-mammojen (naimisissa olevien) miehillä on kaikilla vähintään 20 senttiset kalut. Yksinhuoltaja AV-mammojen ex-miehillä puolestaan oli tuppikullit ja nykyisellä panokaverilla puolestaa se 20 senttinen.
Älä lue tätä ketjua, jos olet tällainen mies tai hänen kumppaninsa. Pieni on, noin pientä en ole nähnytkään.
Se on sopivan pitkä, 13cm on myös minun miehelläni mutta se on paksu. Saisi olla ainakin 4-5cm halkaisija, tuo 10cm taitaa olla ohut.
Saan kyllä hyviä orgasmeja mieheni peniksellä, joten minulle se on sopivan kokoinen. Synnyttäneet av-mammat ovat vain niin isoja sieltä, että vaativat normaalia isompaa itselleen.
keskimäärin miehillä on n. 14-15 cm ja
95% tutkituista penisten pituuksista asettuu välille 12-16 cm.
Tero
Hmmm, katsotaanpas, aika paksu mutta hiukan liian lyhyt..... mutta kelpaa paremman puutteessa:):):)
voi jeesus. joskus olen vastaavan kokoisen ihan luonnossa nähnyt....kyllä jäi seksi harrastamatta,kun en voinut pidätellä naurua.
Älä hätäile, ei sillä parilla lisäsentillä kauheasti tee, enemmän on kiinni siitä, mitä muuta teet sängyssä kuin työntelet penistäsi naisen (tai miehen) sisään. Ihan ok se on :)
voi jeesus. joskus olen vastaavan kokoisen ihan luonnossa nähnyt....kyllä jäi seksi harrastamatta,kun en voinut pidätellä naurua.
Ehkä se oli pienempi kuin 13cm. Harvalla miehellä kuitenkaan on isompi. Ja miten ne isot muka sinulle on siunaantunut? enpä usko.
Vastoin kaikkia ennakkoluuloja penistä voi hiukan pidentää, itse olen omaani saanut pidennettyä ilman mitään kirurgista operaatiota 2,5 cm. Joten jos peniksen koko on todella ongelma voi sitä saada pidennettyä. Penis on loppujenlopuksi joustavaa kudosta ja se pitenee yksinkertaisesti venyttämällä kuten ihan mikä tahansa muukin kudos. Peniksen kasvattaminen venytysmenetelmällä ei näyttäisi vaikuttavan paksuuteen ainakaan penistä ohentavasti mikä on yllätys, se ehkä hieman paksuneekin.
Seisokissa oli mun peukalon kokoinen.
Mies itse oli 180 cm ja normi vartalo.
Niin kuin prinssinakin olis suuhunsa ottanut :(
voi käyttää jo oikein hyvin. Jos on kiihottumaton nainen, ei mikään kalu tyydytä.
Ehkä se oli pienempi kuin 13cm. Harvalla miehellä kuitenkaan on isompi. Ja miten ne isot muka sinulle on siunaantunut? enpä usko.
kyllä tuo minusta pieni on, en tiedä miten olen sitten bongannut isompia.
Yhden pikkiriikkisen minäkin olen tavannut, ja surkiahan se oli vaikka olen itse keskimääräistä varmasti paljon pienempi itsekin.
loput. Ihan ok, vaikka sinun ap pitää valita nainen jonka kanssa se on SOPIVA. Niin muutkin tekee, harva pari tyytyy ajan oloon siihen että miehellä on pieni tai naisella liian suuri tai miehellä liian iso ja naisella liian tiukka.
Itsensä mittailu on luonnollista mutta toisiin vertailu on turhaa harrastusta. On se mikä on ja se saa partnerille riittää. Oikealle rakaudelle se riittääkin.
Jos tuntuu että naisia ei saa niin panosta kitaran soittoon, NHL-uraan tai purjehdi maailman ympäri, keksi oma hyvä juttusi.
mitannut mieheni vehjettä, eikä mulla ole harmainta hajuakaan minkä kokoinen se senteissä on?
ennemminkin nysä paska kääpiö, pienempi kuin pieni =D =D =D