Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Horoskooppimerkit ja havaitut ominaisuudet

Vierailija
20.11.2010 |

Oletteko havainneet toistuvasti tiettyjä piirteitä tietyn horoskoopin ihmisissä?

Itse en ole mikään fanaattinen tähtimerkkien nimeen vannoja, mutta ihmeekseni olen joutunut nöyrtymään tämän tosiasian edessä, että tietyillä tähtimerkeillä on hirmuisesti samoja piirteitä luonteessa ja toimintatavoissa.

Esim.

Kauriit joihin olen törmännyt ovat kaikki hyvin "pikkuvanhoja" luotettavia suorittajia, en tarkoita pahassa.

Kaksoset taas ovat ihmissuhteissaan aivan pihalla - flirttejä pelimiehiä/-naisia. Sitoutumiskammoisia ja ehkä vähän narsisteja.

Härät hirmuisen itsevarmoja jyriä, vaikka usein ulkonäkö antaa heistä "pehmeän" kuvan.

jne.

Kaksoset

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että

-jos ne ei pidä paikkansa, niin olet antanut huonosti tietoja

-jos ne ei pidä paikkansa, niin todetaan että sinulla sitten varmana vaikuttaa paljon joku nouseva merkki tai tietty planeetta

Samoin on ihmeellistä että horoskoopeissa

-aurinko ja kuu ovat planeettoja

-käärmeenkantaja puuttu eläinradasta

-kaikki merkit muka kestävät yhtä kauan

-eläinrata ei ole muka muuttunut aikojen saatossa (news flash: tähtikuviot muuttuvat, ja eläinrata on siirtynyt yhdellä eteenpäin viimeisen 2000 v aikana).

Ihanko oikeasti te olette sitä mieltä että ihmisen persoonallisuuden määrittävät syntymäpäivä ja -paikka, eikä esim. perityt luonteenpiirteet ja temperamentti, kasvatus, ympäristö, kulttuuri (kodin ja kodin ulkopuolella)...

oman, lapsen ja miehen luonteet ja arvuuttanut horoskooppeja. Vain yksi arvasi yhden vastauksen oikein.

Tai oppineisuuden määrää. Ja me emme voi tietää miten hyvin tai huonosti olet onnistunut arvioimaan todellisia luonteen piirteitä.

Tämä yksin ei siis määritä itse astrologiasta, tai sen toimivuudesta, yhtään mitään.

Vierailija
42/45 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat todella viisaita ja järkeviä. Maalaisjärkeä niinsanotusti löytyy. Ovat luotettavia ja rehellisiä. Supliikkeja ja seurassa todella kiinnostavaa ja viihdyttävää seuraa. Johtajaluonteita. Epävarmuuttakin löytyy mutta peittävät sitä todella hyvin.

Jousimiehet ovat parisuhteissa petollisia. Kieroja.

Néitsyet pikkutarkkoja ja siistejä. Huolellisia ja huoliteltuja.

Oinaat johtajaluonteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousukasmaisia. Yrittävät koko ajan tehdä vaikutuksen sillä keitä tuntevat yms vaikka eivät kunnolla edes tuntisi. Lisäksi he kokemukseni mukaan eivät osaa koskaan nauttia hyvistä jutuista, vaan aina kun joku on tehnyt jotain ja kertoo asiasta, niin kauriin on pakko yrittää vetääö paremmaksi tyyliin ei tuo vielä mitään, mutta...

Härät ovat jääriä. Vaikka härkä olisi kuinka ystävällinen ja läämmin, on hän myös jäärä.

Ravut ovat vieraanvaraisia, mutta kostonhimoisia.

Jousimiehet ovat huolettomia, hauskoja ja ei niin kauhean uskollisia.

Vierailija
44/45 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat miellyttäviä, kauniita, ihania, älykkäitä, rakastettavia, solidaarisia, empaattisia, sympaattisia, osaavat tehdä hyvää ruokaa, korjata auton, kutoa sukat, rempata talon, letittää tukan ja vanhempina aivan verrattomia.

Terv. skorppari

Vierailija
45/45 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen leijona ja en todellakaan ole mikään huomion kerjääjä enkä viihdy huomion keskipisteenä olemisesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän