Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Horoskooppimerkit ja havaitut ominaisuudet

Vierailija
20.11.2010 |

Oletteko havainneet toistuvasti tiettyjä piirteitä tietyn horoskoopin ihmisissä?

Itse en ole mikään fanaattinen tähtimerkkien nimeen vannoja, mutta ihmeekseni olen joutunut nöyrtymään tämän tosiasian edessä, että tietyillä tähtimerkeillä on hirmuisesti samoja piirteitä luonteessa ja toimintatavoissa.

Esim.

Kauriit joihin olen törmännyt ovat kaikki hyvin "pikkuvanhoja" luotettavia suorittajia, en tarkoita pahassa.

Kaksoset taas ovat ihmissuhteissaan aivan pihalla - flirttejä pelimiehiä/-naisia. Sitoutumiskammoisia ja ehkä vähän narsisteja.

Härät hirmuisen itsevarmoja jyriä, vaikka usein ulkonäkö antaa heistä "pehmeän" kuvan.

jne.

Kaksoset

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravut on yleensä kovakuorisia mutta pehmeitä sisältä. Loukkaukset muistavat ikuisesti. Mun mies on rapu.

Ite oon kauris ja oon kyllä töissä se, joka tunnollisesti jää ylitöihin, että pysytään aikataulussa.

Enkä myöskään suostu uskomaan silti horoskooppeihin=D

Vierailija
2/45 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi sitten itse rauhallisuus, mutta hemmetin määrätietoisesti kuljettaa itseään kohti omia tavoitteitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tunnistan kyllä itseni - minäkin olen aina ylitöissä ja noudatan ohjeita ja sääntöjä kaikessa piirulleen. Suhtautumiseni asiaan kuin asiaan on aina riittävän vakavaa. Onneksi osaan nauraa itselleni ja heitän "vapaalle" tarvittaessa, läheisessä piirissä :)

Vierailija
4/45 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitsyet ovat todella siivousintoilijoita ja kylmiä.

Skorpparit ovat petoja sängyssä( ;

Vierailija
5/45 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tunnistan kyllä itseni - minäkin olen aina ylitöissä ja noudatan ohjeita ja sääntöjä kaikessa piirulleen. Suhtautumiseni asiaan kuin asiaan on aina riittävän vakavaa. Onneksi osaan nauraa itselleni ja heitän "vapaalle" tarvittaessa, läheisessä piirissä :)

Tosiaan, olen kauris ja olen aika erilainen persoona esim. töissä kuin sitten läheisten kanssa =)

Vierailija
6/45 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetietoinen ja ylpea (usein ilman mitaan syyta) ja sitten hyvin lammin ja hyva ystava kunhan oppii tuntamaan. isot hiukset.

Vierailija
7/45 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko helposti loukkaantuvia?

Vierailija
8/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin kokemuksia, että ovat vähän koppavia, aluksi jopa etäisiä ja viileän oloisia tyyppejä, mutta ystävinä pitävät omiensa puolta, huolehtivaisia ja äärettömän lämpimiä ihania ihmisiä!

Vierailija
9/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän vieraammat sellaisen kuvan, että olen aina tosi iloinen, ystävällinen ja hyväntuulinen, ja tosi kohtelias enkä koskaan loukkaa ketään.

Tutut tietää, että osaan tosiaan olla "itsevarma jyrä" kuten ap:kin sanoi, mutta itse kyllä en sanoisi itseäni jyräksi, vaan pikemminkin mä vaan olen miettinyt asioita perinpohjaisesti ja muodostanut mielipiteeni tutustumalla asiaan, ja mikäli en saa tarpeeksi päteviä ja perusteltuja mielipiteitä toiseen näkökulmaan, niin miksi ihmeessä vaihtaisin oman mielipiteeni..

Vierailija
10/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisista on vain itselläni vain kokemuksia.

Rohkeita, puheliaita, esiintymiskykyisiä kaikki!

Vierailija
11/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi joka tunnistaa itsensä mainituista asioista :)

Omasta kokemuksesta lisään vielä sen, että vaikka kauriit useasti ovat ns. järkeviä suorittajia siinä kaikessa mitä voivat järjellään hallita, on heillä usein vaikeuksia tunnepuolensa kanssa. Jostain luin,että Kauris ei koskaan tavoita tunteidensa pohjaa ja tämän takia heidän takanaan saattaa olla suuriakin salaisuuksia ja tiettyä surumielisyyttä.

Allekirjoitan.

Vierailija
12/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän vieraammat sellaisen kuvan, että olen aina tosi iloinen, ystävällinen ja hyväntuulinen, ja tosi kohtelias enkä koskaan loukkaa ketään.

Tutut tietää, että osaan tosiaan olla "itsevarma jyrä" kuten ap:kin sanoi, mutta itse kyllä en sanoisi itseäni jyräksi, vaan pikemminkin mä vaan olen miettinyt asioita perinpohjaisesti ja muodostanut mielipiteeni tutustumalla asiaan, ja mikäli en saa tarpeeksi päteviä ja perusteltuja mielipiteitä toiseen näkökulmaan, niin miksi ihmeessä vaihtaisin oman mielipiteeni..

Toinen horoskooppi on skorpioni, ne on vittumaisia ja hyvin mustavalkoisia ihmisiä. Osaavat olla oikein ihania ja herttaisia halutessaan mutta oikeesti on piruja. Joo, ja oma lapsi on myös skorppari.

Ravut on herkkiä niinkuin sanotaan, ainakin ne mitkä mä tunnen.

Vierailija
13/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän kyllä sopii näihin malleihin myös.

Skorppionit ovat omasta kokemuksestakin hyvin mustavalkoisia, joko-tai tyyppejä. Äkkipikaisia suuttuessaan, mutta toisaalta pitkäjänteisiä. Osaavat mököttää. Eivät tee itsestään turhaan numeroa.

Vierailija
14/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi joka tunnistaa itsensä mainituista asioista :)

Omasta kokemuksesta lisään vielä sen, että vaikka kauriit useasti ovat ns. järkeviä suorittajia siinä kaikessa mitä voivat järjellään hallita, on heillä usein vaikeuksia tunnepuolensa kanssa. Jostain luin,että Kauris ei koskaan tavoita tunteidensa pohjaa ja tämän takia heidän takanaan saattaa olla suuriakin salaisuuksia ja tiettyä surumielisyyttä.

Allekirjoitan.

Olen yksi noista aiemmin vastanneista kauriista ja tosi jännä, kuinka voin samaistua tähän ihan täysin. Mua kuvaillaan aika usein hillityksi.

Vierailija
15/45 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat miellyttäviä, kauniita, ihania, älykkäitä, rakastettavia, solidaarisia, empaattisia, sympaattisia, osaavat tehdä hyvää ruokaa, korjata auton, kutoa sukat, rempata talon, letittää tukan ja vanhempina aivan verrattomia. Terv. skorppari

Erityisesti komppaan tuota hiusten letitystä ja loistavaa vanhemmuutta, mutta muutkin kävi yksiin!

Vierailija
16/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä usko horoskooppeihin tippaakaan!

Vierailija
17/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilkeitä, yleensä selän takana.

Tuosta jonkun mainitsemasta neitsyt-tyypistä: minä, mies ja tytär ollaan neitsyitä, kukaan ei ole siivousintoilija, ja meillä varsinkin mies on kova itkemään, niin ristiäisissä kuin lasten kuvia katsellessakin, ja minä taas herkästi monista muista tunneasioista... ja lapsille sanon harva se päivä, että rakastan, meillä ainakin halaillaan ja pussaillaan, itketään ja nauretaan, vaikka niin siistiä ei olekaan, ja on oikein neitsytkeskittymä :)

Vierailija
18/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vaaka ja vaa`at ovat hitaita päätösten tekijöitä - jahkaavat ja pelkäävät loukkaavansa muiden tunteita. Vaakaihmiset ovat sosiaalisia ja lennokkaita. Ihmissuhteet ovat hyvin tärkeitä vaaoille. Tulen loistavasti toimeen toisten vaakojen kanssa - yhteisymmärrys on sataprosenttinen. Moni työkaveri ja kaveri on vaaka. Suhteeseen toisen vaa`an kanssa en silti lähtisi, se olisi todennäköisesti yhtä keskustelua ja asioiden pohtimista ja tiski- sekä pyykkivuori vain kasvaisi ;)

Kaurismiehet ovat kovia tekemään töitä. Omista syvistä tunteista puhuminen on vaikeaa, jos ei jopa mahdotonta. Kaurismiestä ei ole helppo iskeä, mutta jos hän todella rakastuu niin hän pysyy naisensa rinnalla.

Tämän verran nyt ainakin voin kertoa ;)

Vierailija
19/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuntemani kalat saavat minulta karvat enemmän tai vähemmän pystyyn. Se ylitunteellisuus ja dramaattisuus, hohhoijaa! Rasittavia itsesäälissä rypijöitä :P

Ainoa tuntemani skorpioni on maailman kiltein ihminen :D

Tuntemani kaksoset ovat hurmaavia, ihania, aurinkoisia. Mutta eivät mitään helppoja tyyppejä hyvin tutustuttaessa. Ja tarpeen tullen saattavat vähän valehdella asiat parhain päin :) Mutta he loistavat ja voivat halutessaan valloittaa vaikka koko maailman ;) Ja kauniitakin ovat!

Vierailija
20/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisista on vain itselläni vain kokemuksia. Rohkeita, puheliaita, esiintymiskykyisiä kaikki!

jotka eivät pidä esiintymisestä ollenkaan, mutta ovat kovia lörpöttelemään ja jauhamaan/jankkaamaan asioita. Äiteinä hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän