Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia menneisyydessäsi, jonka haluat salata?

Vierailija
20.11.2010 |

Mulla abortti ja solmuun menneet raha-asiat.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monen juttuja lukiessa tulee tunne, et on itse päässyt elämässään tähän asti helpolla. Tosin olen vasta 20-vuotias, että ehkä minunkin kaappeihini ehtii vielä luurankoja kertyä.

Nyt, kun elämäsi on vasta alkamassa kunnolla ja itsenäisesti, niitä luurankoja väärien valintojen myötä alkaa tullakin.

Uskon, että meidän luurangot on juuri niitä aikuisen ihmisen vääriä valintoja. Niitä sinä vasta alat tekemään.

Welcome to real life..

mitä salaisia luurankoja voisi tulla nyt aikuisiällä. Tietysti voi tehdä vääriä valintoja, esim. perustaa yrityksen joka ei kannata ja sitä ennen irtisanoutunut vakipaikasta yms. mut mitä muuta vois tehdä? Tuokaan ei olis salaisuus. Kyllä mä ainakin elän tän elämän niin ettei jää mitään luurankoja. Nuoruuden tyhmyyksissähän niitä yleensä ihmisille syntyy.

ohis

Vierailija
42/45 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä salaisia luurankoja voisi tulla nyt aikuisiällä. Tietysti voi tehdä vääriä valintoja, esim. perustaa yrityksen joka ei kannata ja sitä ennen irtisanoutunut vakipaikasta yms. mut mitä muuta vois tehdä? Tuokaan ei olis salaisuus. Kyllä mä ainakin elän tän elämän niin ettei jää mitään luurankoja. Nuoruuden tyhmyyksissähän niitä yleensä ihmisille syntyy.

ohis

Minä itse elin miltei kolmekymppiseksi oikein "hyveellisesti". Pahin hairahdus oli kai pilvenpolttokokeilu teininä. Menin 23-vuotiaana naimisiin. Nyt kolmekymppisenä sitten luurankoja löytyy kaapista; petin miestäni ja siitä seurasi avioero. Sen jälkeen olen harrastanut irtosuhteita ja käynyt terapiassa. Kukaan ei ikinä uskoisi minusta tuota, enhän itsekään olisi uskonut vielä vuosi takaperin.

Elämä heittelee, eikä aina mene suunnitelmien mukaan. Muuten minulla olisi jo lapsia ja onnellinen perhe-elämä ex-mieheni kanssa. Elämä on valintoja, joskus sitä toimii tyhmästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli elämäni yksi suurimmista virheistä ja kaduttaa hirveästi. Toivon, että luonto antaa sen minulle anteeksi.

Vierailija
44/45 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olen välittänyt huumeita.(silloin oli kyllä rahaa ja paljon :D)

-Minulla on herpes. Mieheni tietää. Se keneltä olen sen saanut on myysteeri?

-Esikoiseni joutui teho-osastolle herpekseni takia. On terve lapsi, tosin varuiksi joutui tiputukseen.

-Olen pahoinpidellyt miehen sairaalakuntoon ystäväni kanssa.(Vain hakattu mies ja ystäväni tietävät tästä)

Onhan noita ;D

Vierailija
45/45 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on abortti, mutta en halua sitä salata. Huudan kuin kylähullu kaduilla ja toreilla: Kadun aborttiani.

T. palstan eräs vanha aborttibloggari, joka ei ole tämän ketjun ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi