Asia menneisyydessäsi, jonka haluat salata?
Kommentit (45)
mitä salaisia luurankoja voisi tulla nyt aikuisiällä. Tietysti voi tehdä vääriä valintoja, esim. perustaa yrityksen joka ei kannata ja sitä ennen irtisanoutunut vakipaikasta yms. mut mitä muuta vois tehdä? Tuokaan ei olis salaisuus. Kyllä mä ainakin elän tän elämän niin ettei jää mitään luurankoja. Nuoruuden tyhmyyksissähän niitä yleensä ihmisille syntyy.ohis
Minä itse elin miltei kolmekymppiseksi oikein "hyveellisesti". Pahin hairahdus oli kai pilvenpolttokokeilu teininä. Menin 23-vuotiaana naimisiin. Nyt kolmekymppisenä sitten luurankoja löytyy kaapista; petin miestäni ja siitä seurasi avioero. Sen jälkeen olen harrastanut irtosuhteita ja käynyt terapiassa. Kukaan ei ikinä uskoisi minusta tuota, enhän itsekään olisi uskonut vielä vuosi takaperin.
Elämä heittelee, eikä aina mene suunnitelmien mukaan. Muuten minulla olisi jo lapsia ja onnellinen perhe-elämä ex-mieheni kanssa. Elämä on valintoja, joskus sitä toimii tyhmästi.
Se oli elämäni yksi suurimmista virheistä ja kaduttaa hirveästi. Toivon, että luonto antaa sen minulle anteeksi.
-Olen välittänyt huumeita.(silloin oli kyllä rahaa ja paljon :D)
-Minulla on herpes. Mieheni tietää. Se keneltä olen sen saanut on myysteeri?
-Esikoiseni joutui teho-osastolle herpekseni takia. On terve lapsi, tosin varuiksi joutui tiputukseen.
-Olen pahoinpidellyt miehen sairaalakuntoon ystäväni kanssa.(Vain hakattu mies ja ystäväni tietävät tästä)
Onhan noita ;D
Mullakin on abortti, mutta en halua sitä salata. Huudan kuin kylähullu kaduilla ja toreilla: Kadun aborttiani.
T. palstan eräs vanha aborttibloggari, joka ei ole tämän ketjun ap.
mitä salaisia luurankoja voisi tulla nyt aikuisiällä. Tietysti voi tehdä vääriä valintoja, esim. perustaa yrityksen joka ei kannata ja sitä ennen irtisanoutunut vakipaikasta yms. mut mitä muuta vois tehdä? Tuokaan ei olis salaisuus. Kyllä mä ainakin elän tän elämän niin ettei jää mitään luurankoja. Nuoruuden tyhmyyksissähän niitä yleensä ihmisille syntyy.
ohis