Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia menneisyydessäsi, jonka haluat salata?

Vierailija
20.11.2010 |

Mulla abortti ja solmuun menneet raha-asiat.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joista minut tunnistaa sitten niin hemmetin selvästi. Eikä nyt ole kyse mistään taiteellisista alastonposeerauksista ( sen vielä kestäisin! ), vaan niissä kuvissa on ihan täyttä toimintaa. Kuvaaja oli joku netistä bongattu tuntematon ja hänen yhteystietonsa ovat hävinneet aikapäiviä sitten. Hän kyllä sanoi aikoinaan, että laittaa kuvat vain koneelleen salasanojen taakse, mutta mutta...

Olin tuolloin nippanappa täysi-ikäinen, ikäni seurakunnan jutuissa mukana pyörinyt ja koin, että en ole koskaan elänyt elämääni ja tehnyt mitään hurjaa. Ja kun piti nopeasti jotain keksiä, niin tuollainen idioottimaisuus tuli sitten ensimmäisenä mieleen. Usein tosin muistan olla kiitollinen edes siitä, että tajusin sanoa tyypille väärän nimen. Siltikään mitään kovin julkista virkaa en uskalla hakea, koska ne kuvat pomppaavat samantien julkisuuteen. Kivapa siinä olisi menettää sitten työpaikka, perhe, maine ja koko elämä.

Vierailija
22/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sekään niin pahasti kirpaissut kuin se, että se ilmeni vasta nykyisen miehen astuessa kuvaan ja mies meni kännipäissään kertomaan siitä parhaalle kaverilleen. No mies häpesi minua niin paljon, että ei kehdannut enää olla parhaan kaverinsa kanssa tekemisissä, heidän piireissään kun tautiset naiset olivat vitsin ja ivailun kohde :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joista minut tunnistaa sitten niin hemmetin selvästi. Eikä nyt ole kyse mistään taiteellisista alastonposeerauksista ( sen vielä kestäisin! ), vaan niissä kuvissa on ihan täyttä toimintaa. Kuvaaja oli joku netistä bongattu tuntematon ja hänen yhteystietonsa ovat hävinneet aikapäiviä sitten. Hän kyllä sanoi aikoinaan, että laittaa kuvat vain koneelleen salasanojen taakse, mutta mutta...

Olin tuolloin nippanappa täysi-ikäinen, ikäni seurakunnan jutuissa mukana pyörinyt ja koin, että en ole koskaan elänyt elämääni ja tehnyt mitään hurjaa. Ja kun piti nopeasti jotain keksiä, niin tuollainen idioottimaisuus tuli sitten ensimmäisenä mieleen. Usein tosin muistan olla kiitollinen edes siitä, että tajusin sanoa tyypille väärän nimen. Siltikään mitään kovin julkista virkaa en uskalla hakea, koska ne kuvat pomppaavat samantien julkisuuteen. Kivapa siinä olisi menettää sitten työpaikka, perhe, maine ja koko elämä.

Vierailija
24/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut esim. viiltelyt, pilven poltto,kimppakiva, ulosotto... jne...

Vierailija
25/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monen juttuja lukiessa tulee tunne, et on itse päässyt elämässään tähän asti helpolla. Tosin olen vasta 20-vuotias, että ehkä minunkin kaappeihini ehtii vielä luurankoja kertyä.

Nyt, kun elämäsi on vasta alkamassa kunnolla ja itsenäisesti, niitä luurankoja väärien valintojen myötä alkaa tullakin.

Uskon, että meidän luurangot on juuri niitä aikuisen ihmisen vääriä valintoja. Niitä sinä vasta alat tekemään.

Welcome to real life..

Ai, mä oon 21 ja musta tuntuu että niitä luurankoja vaan on jotenki kerenny jo kertyä ihan liikaa. Lähinnä toivon että toilailu jää tänne nuoruuteen, aikuisena elän sit ihmisiks.

Vierailija
26/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko kuvista maksettiin?

Jätkä lupasi 200 euroa. Hän ei itse kuvat otettuaan mitään rahoja tarjonnut ja mua sekä hävetti että pelotti niin kovasti, että en uskaltanut pyytää.

- 31 ( vai mikä mun numero nyt olikaan )

Vierailija
27/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläinrääkkäys

Vierailija - 20.11.10 11:13 (ID 11541786)

Hyi vittu, toi on kaameeta, ihan kuin oli pedari tällä palstalla :(

No olipa rinnastus! ai sama asia! : DDD

riippuu kai vähän onko vetänyt kissaa hännästä tai heittänyt koirat parvekkeelta, eläinrääkkäys on aika laaja käsite. Lapsi voi ymmärtämättömyyttään vetää kissaa hännästä, kun taas aikuinen tekee ilkeyttään.

Pedofilia on käsittääkseni sitä, kun aikuinen lähestyy lasta mielestään seksuaalisesti, mutta siis tekee pahaa lapselle. Joka tapauksessa tarkoituksellinen teko. Vaikka ei edes koskisi lapseen (esim. itsensäpaljastaja) saattaa tehdä mittaamatonta vahinkoa lapselle. Mitenkähän se muka vertautuu eläinrääkkäykseen?

Vierailija
28/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa asia mikä ei kestä päivänvaloa. nytkin täällä pimeässä yöllä palstailen ;))

Vierailija
29/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa hävetä abortteja, terapiaa, avioeroani, sukupuolitauteja jne...mutta huumeidenkäytöstä en huutele. vVarsinkaan, kun kukaan ei sitä kuuna päivänä minusta uskoisi. Erehdyin joskus tunnustamaan asian ei niin kauhean hyvälle kaverilleni (lähimmät ihmiset toki tietävät) niin hän päivitteli sitä pitkään.."miten kaikista maailman ihmisistä juuri sinä..olit viimeinen ihminen, josta olisin tuota uskonut..". Jos pitäisi kaikkia syntejäni kamalina luurankoina, lytistyisin niiden alle o_O. Hmm..tämä palstailu on kyllä tosiaan kanssa aika vaiettu aihe :D.

Vierailija
30/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortteja ja adoptointeja pysty kaikilta salaamaan. Nykyiselle kumppanille joudutte kyllä kertomaan, jos lapsia yhdessä teette. Neuvolan papereihin kirjataan kyllä tarkkaan ylös monesko raskaus on ja kuinka edellisten kanssa on käynyt. Parempi kertoa, niin ei tule yllätyksenä, jos lääkäri vaikka synnytyksessä pelmahtaa paikalle ja alkaa höpistä, niin tämähän olikin teidän 3 raskaus ja ensimmäinen synnytys.

Vierailija
31/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huijas yks "valokuvaaja", saattoi olla ihan oikea valokuvaaja ammatiltaan, sillä oli paperi allekirjoitettavana mutta se huijas. Otti pari kuvaa..

Vierailija
32/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huijas yks "valokuvaaja", saattoi olla ihan oikea valokuvaaja ammatiltaan, sillä oli paperi allekirjoitettavana mutta se huijas. Otti pari kuvaa..

Tekstini jäi tuonne keskelle. Eli mua huijas valokuvaaja ja sillä oli paperi jonka allekirjoitin, mutta kaikki oli huijausta että sai otettua pari kuvaa..ja aika arkoja kuvia.

Vierailija
33/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muutenkaan ymmärrä, mitä hävettävää on huumekokeiluissa ja käytössä, sukupuolitaudeissa (herpes) tai vaikkapa siinä, että olen joka suhteessa pettänyt. Lisäksi olen esiintynyt eroottisissa valokuvissa ja harrastanut SM-seksiä kimpassa ja julkisesti.. Ei niistä vanhemmille tai puolitutuille tule huudeltua, mutta kaikki oikeat ystäväni tietävät oikeastaan kaikesta. Ainoastaan nykyinen mieheni ei tiedä, että olen päihtyneenä vuosia sitten pettänyt häntäkin. En tiedä miten jaksaisin, jos pitäisi salailla asioita ystäviltäkin.

Vierailija
34/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla on ollut bulimia.

Vierailija
35/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
36/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljeni on pahoinpidellyt mut. Siis ihan aikuisena, ei mitään kakaroiden nujakointia.

Vierailija
37/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aikamiespoika joka vielä neljäkymppisenä asuu äidin helmoissa. Olen valehdellut vaikka kenelle, että veli asuu yksin ja äiti yksin.

Vierailija
38/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitin kaikille että koira kuoli sydänsairauteen. Myöhemmin olen nykyiselle miehelle ja parille hyvälle ystävälle kertonut totuuden.

Olin vielä niin luuseri etten edes heti jättänyt ukkoa, kun se sen koiran ampui. Ero tuli vasta muutamaa kuukautta myöhemmin.

Vierailija
39/45 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aikamiespoika joka vielä neljäkymppisenä asuu äidin helmoissa. Olen valehdellut vaikka kenelle, että veli asuu yksin ja äiti yksin.

Vierailija
40/45 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläinrääkkäys

Vierailija - 20.11.10 11:13 (ID 11541786)

Hyi vittu, toi on kaameeta, ihan kuin oli pedari tällä palstalla :(

No olipa rinnastus! ai sama asia! : DDD

riippuu kai vähän onko vetänyt kissaa hännästä tai heittänyt koirat parvekkeelta, eläinrääkkäys on aika laaja käsite. Lapsi voi ymmärtämättömyyttään vetää kissaa hännästä, kun taas aikuinen tekee ilkeyttään.

Pedofilia on käsittääkseni sitä, kun aikuinen lähestyy lasta mielestään seksuaalisesti, mutta siis tekee pahaa lapselle. Joka tapauksessa tarkoituksellinen teko. Vaikka ei edes koskisi lapseen (esim. itsensäpaljastaja) saattaa tehdä mittaamatonta vahinkoa lapselle. Mitenkähän se muka vertautuu eläinrääkkäykseen?

Ehkä tässä haettiin rinnastusta sille, että lapsi ja eläin ovat puolustuskyvyttömiä. Minäkin rinnastan eläinrääkkäyksen ja pedofilian sillä tavalla yhteen ja pidän niitä molempia yhtenä kauheimpina asioita mitä voi tehdä. Muslimimaissahan ne tekee molempia ilman tunnontuskia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän