Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkä kakun leipoisin/tekisin pienimuotoisille synttäreille?
29.11.2010 |
Juhlitaan naapureiden kesken rennossa tunnelmassa kahden henkilön yhteisi synttäreitä. Saa olla täyskäri,juustokakku,mikä vaan. Vinks vinks!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hyytelökakku. Keksipohja siis ja sellainen kerma rahka liivatejuttu päälle. Sit kun se on hyytynyt niin mustikoita paljon ja se kakkukiille siihen. Slurps! meillä menee illassa tällainen omalla porukalla.