Onko oulussa kuolleen pienen pojan kuolinsyy jo varmistunut?
Kommentit (134)
niin kertokaa edes etunimi ja vaikka yksi ryhmä, johon kuuluu, niin sieltä voi jokainen etsiä...kun kerran profiili on julkinen.
Olen kyllä kuullut tapauksesta ja erittäin surullinen asia. Ei voi ymmärtää.
Mistä maasta muka, kun on kuitenkin Suomalaisissa vankiloissa viihtynyt. Suomessahan ulkomaalainen tuomittu laitetaan kotimaahansa vankeutta istumaan ihan suoraan.
*ittu täällä on sitten tyhmää porukkaa, luuletko oikeasti noin?
Jos naisen profiili on julkinen, niin asia ok.. Tai jos et uskalla koko nimeä laittaa niin tee niinkun edelle oleva ehdotti.
"Onko vilvoittelu sinulle ongelma?? Etunimi alkaa T ja 5 kirjainta ja sukunimi S:llä, ja myös ryhmään sotikaa ja sopikaa sängyssä.
löytyy koko profiili kun itse kirjautuu fasebookkiin ja sieltä hakee.
koska kerrankin toivoin että tää ois ollu tosi surkee provo. :((((
ja voi tyttöparkaa joka äiti on.
Pitäkää lapsistanne huolta!
sama tyyppi joka on kommentoinut seuraavaa TS:n seinälle: ? ? ? ? Haleja! ? ? ? ? Soita mulle kulta. Ikävä!?
parisuhteessa, opettele käyttään sitä naamakirjaa niin löydät sieltä jotain. Voimia perheelle. toivottavasti toi kusipää saa kärsiä lopun elämää.
löytyy koko profiili kun itse kirjautuu fasebookkiin ja sieltä hakee.
löytyy vain seinä ja tiedot, ei löydy kuvia jne jos ei ole kaveri
Mutta ehkä sinun mielestäsi sitten nämä virolaiset ammutaan heti kun jalallaan astuvat Viron maaperälle...
pysyvä oleskelulupa. Ainut on että jos on saanut Suomen kansalaisuuden, se on sitten ihan eri asia. Tai jos on sellaisella pakolaisen statuksella, että kotimaassa odottaisi kuoleman tuomio niin se on myös eriasia.
Muussatapauksessa, jos on tulossa vankeustuomio, ulkomaalainen siirretään suoraan kotimaansa vankilaan istumaan tuomiota ja oleskelulupa perutaan. Näin se menee, läheltä olen nähnyt tapauksia.
ainakin itse löysin vaikka en tunne koko ihmistä. enkä ole hänen kaverinsa naamakirjassa
Ehkä olet Tiinan ystävä tai ystävän ystävä ja siksi kuvat näkyy joillekin?
Tuskin kaikki täällä on Tiinan kavereita ja ovat silti päässeet kuvia näkemään..
muuta kuin sen mikä on profiilikuvana
Tai miten löytyy? Siis sen syyllisen.
järkeä päähän lasten suhteen!