Sainpas näpäytettyä työkaveria
Tuli minulle valittamaan, kuinka hänellä on kauhea pelko siitä, että lapsille tai miehelle tapahtuu jotain, eli potee kuulemma menettämisen pelkoa. Hän kertoi minulle, että tämä pelko alkoi sen jälkeen, kun hänen vauvansa syntyi keskosena, vaikka omien sanojensa mukaan oli _päättänyt_ että tuo raskaus menee hienosti eikä hän stressaa mistään mistä esikoisen raskausajan stressasi.
MInua suorastaan kuvotti tuollainen valitus, että muka päättää olevansa stressitön jne.
Sanoin hänelle sitten, että ehkäpä hän oli ollut liian ylpeä ja jalat irti maasta raskausajan, ja sen takia lapsi syntyi keskosena. Työkaveri meni ihan hiljaiseksi, eikä ole puhunut minulle enää sen jälkeen. Mitä mieltä tuon käytöksestä?
Kommentit (7)
itseään raskausaikana kestämään kaiken rauhallisesti. SINÄ taas olit julma ja törkeä! Niin kuin hän olisi itse syyllinen lapsensa keskosuuteen. Voit olla varma, että sinusta puhutaan monella taholla tämän jälkeen. Toivottavasti puhutaan. ja toivottavsti työkaverisi pääsee yli sinun ilkeydestäsi.
että mitä hienoa ja ylpeilyn aihetta tuossa sinun nolossa "näpäytyksessä" muka oli? Häpeäisit :(
mutta jos ei ole, niin taidat olla todella, todella kamala ihminen. Hyi olkoon.
aika outo.