RFSU raskaustesti?testiexpertit auttakaa!
Olen nyt 3mena päivänä tehnyt sillä testiajan sisällä (30min) haamun (ei ole tarvinnut tihrustaa ihan selvä viiva kuitenkin)Olenko siis raskaana vai onko vaan viivanpaikka joka tulee joka ikiseen testiin huom!olen tehnyt näitä nyt yht.6kpl kun paketissa on aina 2 kpl
Ainakin googlettamalla löysin tästä negatiivista palautetta.kp nyt 27/30-33
Kommentit (11)
Mikä ihmeen pakko on testailla jo ennekuin edes kuukautiset on myöhässä.
mikä selvä provo???ihan oikeasti haluaisin kokemuksia onko muita ollut vastaavassa tilanteessa!
Onko sulla jotenkin hermot kireällä tai jotain?
Tottakai tiedän, että viikon päästä olen viisaampi.
Aihe vapaa niin oletin, että täällä voisi la illan iloksi kysellä muiden kokemuksia ja fiilistellä olenko mahdollisesti raskaana =)
Jos ei ole kokemusta niin älä vastaa, tiedän itsekkin että menen maanantaina apteekkiin ja teen digitestin.Kevyemmällä fiiliksellä olevat, kommenttia kiitos.
nuo raskaustestit on mulla ainaki toiminu. kaks raskautta takana. kummallakin kerralla testiviiva on ollut todella haalea, mutta havaittava. jos ei oo ollu raskaana ei oo tullu ollenkaa sitä toista viivaa vaikka on kuinka tihrustanu... joten, todennäköisesti oot raskaana!! :)
tai siis testasin, kun epäilin raskautta ja mulla kyllä tuli heti saman tien selvä/selvät punaiset viivat.. Ei tarvinnut odotella mitään.. Kyllä mä ainakin ihan luotettavana pidän.. Olen ennenkin tehnyt, ja negaa näyttänyt. Myös ystäväni on käyttänyt tuota testiä kahdesti ja ihan on toiminut "oikein ".
tähän asti ainoasta asiallisesta kommentista.Sellainen kutina on itselläkin, että olisin raskaana.kuitenkin kun on netistä lukenut neg palautetta testistä on aika epävarma olo.siksi kaipaan kommentteja =)
ap täällä mikä selvä provo???ihan oikeasti haluaisin kokemuksia onko muita ollut vastaavassa tilanteessa!
Onko sulla jotenkin hermot kireällä tai jotain?
Tottakai tiedän, että viikon päästä olen viisaampi.
Aihe vapaa niin oletin, että täällä voisi la illan iloksi kysellä muiden kokemuksia ja fiilistellä olenko mahdollisesti raskaana =)
Jos ei ole kokemusta niin älä vastaa, tiedän itsekkin että menen maanantaina apteekkiin ja teen digitestin.Kevyemmällä fiiliksellä olevat, kommenttia kiitos.
sä teet testin todella aikaisin, joten hyvin todennäköistä, että mä näät siinä ainoastaan sen viivan paikan.
Ei voi erehtyä. Jos siinä näkyy kaksi punaista viivaa, niin onneksi olkoon! Tuskin ne 6 testiä väärässä on.
Ja ne viivathan on tosiaankin melko vierekkäin, sellaista haaleanvaaleanpunaista saattaa keräytyä sinne alaosaan mistä virtsa lähtee nousemaan kohti niitä "oikeita" viivoja (joskus itsekin sitä ihmettelin, ennenkuin sain vahvan positiivisen testin!)
pinaavaa epätietoisuutta....